ny telefon og returret
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-03-06 09:22

Hej NG

Jeg har købt en ny mobil over nettet, pakker den ud og tager den i brug.
Følgende finder jeg så ud af, at der må være et eller andet galt med den -
den skratter HELT VILDT hos modtageren, når jeg ringer til folk.

I stedet for at skulle igennem et RMA/reparation's helvede kan jeg så ikke
bare bruge min returret? Så får jeg vel pengene igen og kan købe en ny
telefon, frem for at skulle vente X antal uger på at få den fikset?

MEN - er der nogen som har erfaring med at bruge returretten på en
mobiltelefon? Jeg har nemlig pillet det plastik-film af, som sad på mobilens
skærm og smidt det ud (al anden emballage/poser osv. har jeg gemt). Vil
webshoppen kunne påstå, at varens værdi er væsentligt forringet pga. den
manglende plastik-film og nægte at godtage returneringen? Som sagt, al anden
emballage er gemt, så den kan pakkes ned 99% som modtaget.

Håber nogen kan hjælpe hurtigt.

--

Jesper

Fra : 6400 Anders

Dato : 13-03-06 10:01

Du kunne jo starte med at gribe ''knoglen' og kontakte butikken.

Men de forlanger nok en RMA rapport under alle omstændigheder....

/A