MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opgradering fra piratkopi til orginal MS X~
Fra : Morten Mikkelsen

Dato : 13-03-06 09:32

Hej

Vil gerne laven en pirat kopi af xp om til en orginal.

Hvad skal jeg være opmærksom på. For det kan vel ikke være lige meget hvad
vi køber.

Vi ville nødig til at geninstallere.

Nogle forslag til hvordan jeg angriber opgaven.

Mvh Mikkel

Fra : hcma

Dato : 13-03-06 09:59

"Morten Mikkelsen" <mikkel (-a) @FDF.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi køber.
>
> Vi ville nødig til at geninstallere.
>
> Nogle forslag til hvordan jeg angriber opgaven.

du udskifter simpelthen bare produktnøglen
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no28
vh
hc

Fra : Henning

Dato : 13-03-06 16:18

On Mon, 13 Mar 2006 09:59:17 +0100, "hcma" <hcma@hcma.dk> wrote:

>"Morten Mikkelsen" <mikkel (-a) @FDF.dk> skrev i en meddelelse

>du udskifter simpelthen bare produktnøglen
>http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no28

Kommer an på hvilken version der er installeret og hvilken der købes.
Er der installeret en Volume-version, nytter det ikke noget at ændre
til en OEM-key.

Fra : Peter T.

Dato : 13-03-06 10:01

Morten Mikkelsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nogle forslag til hvordan jeg angriber opgaven.

Hvis du ikke er klar over det... Jeg har oplevet samme sjove ting på en af
mine venners maskine. Via validation fail blev jeg hældt ind på en side
hos microsoft, hvor jeg kunne gøre hendes ulovlige XP lovlig. Jeg husker,
at det var en rød(?) tekstboks i højre side af browseren, som linkede
videre til siden, hvor der er info om hvordan man kan lovliggøre sin XP.
Jeg kan ikke selv finde siden, da jeg ikke har problemet, men mon ikke
andre kan fodre dig med rette link? :)

--
Mvh. Peter T.

En stemme på Dansk Folkeparti er en stemme på landsskadelig virksomhed.