1993 revisited. Let at mindske vold mod us~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 22:48

1993 revisited. Let at mindske vold mod uskyldige.

DR2-TV har lige gensynet mit bryllupsår 1993 , hvilket jeg kun gad se,
fordi SctHans-torv pistolskuddene interesserer mig.

Journalist-propagandaløgn var på sit højeste,

da halvdelen af programmet var snak med en stakkels betjent, der fik
ramt sin hofte af en brosten og siden sit hoved.

Ikke et ord om løgnen med, at de ikke kunne tåregasse sig ud af
problemet.

Ikke et ord om falskner-alibiet med, at der var tilkaldt brandvæsen,
og derfor kunne kanonføde-betjentene ikke bare fise af, da
brostensbevæbning overraskede.

Ikke et ord om politiløgne med "skyd i luften".

Ikke et ord om, hvor lidt politiet såredes(skete der blot eet
knoglebrud -

- pga stenkast- riotgear er betjentene jo pakket ind i vat).

Ikke et ord om, at de mange pistolsårede alle var let-sårede.

KANON-FØDE var under WW2 om rekrutter, der sendtes selvmorderisk imod
uovervindelig beskydning, kun for at overgeneraler kunne prale i
medierne af deres troppers mod og offervilje

Guleroden som betjente belønnes med for selvmorderisk
kommandoadlydning, er bl.a. at de helt unødvendigt får lov at aflive
en psykose-ramt i ny og næ.

Dansk madkørsel til serbiske landsbyer i 1993 var også
kanonfødekomisk. Nedkastning af melsække fra fly benyttedes ikke, kun
fordi magthavere ønsker død og drama.

"Jernladyernes" store år var 1993, og DR-TV elsker jantelov og hader
Anja, så denne aller-aller vigtigste spiller nævntes _een gang_.

Rikke Soelberg og Janne Kolling nævntes hver ca 8 gange - tsk tsk.

Og mens proppen er af, så nærlæser jeg idag i JP om den dolkede
gymnasiepige Cecilie Kajus Næblerød, der var extrem ulykkesfugl og
søgte farlig psykopati.

Kæresten hun brød med, så han myrdede hende, var dømt
*gentagelses-voldsmand*, -

- og havde glistrupsk overvågning og register-åbenhed været
sat i system,

så man sku stå ved sandheden om sig, så var mordet måske ikke sket, -

- eller piger ville have haft en god chance for at undgå en så
indlysende risiko.

Selvfølgelig bør alle straffeattester ligge åbent på internettet,
tilgængelig for alle, fra den dag dom er faldet, altid.

Det vil afskrække mere end dobbelt så så effektivt, som vore
luksusfængsler. Og koste under en milliontedel. Men politiet
tilstræber målrettet øget vold for at skabe job til
fængselsbetjent-kollegerne.