Skift af forlygte pære på golf 4
Fra : BOSS

Dato : 12-03-06 22:02

Det korte lys er holdt op med at virke på min golf 4.
Er det svært at skifte pæren?
Jeg kikkede lidt på det tidligere, men det virker som om man måske skal
skruge en del af for at få pæren ud, kan det passe?

Kan det i øvrigt være en sikring?

/B

Fra : Torben Madsen

Dato : 12-03-06 23:00

"BOSS" <dddo@spaererererrsaam.fi> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kikkede lidt på det tidligere, men det virker som om man måske skal
> skruge en del af for at få pæren ud, kan det passe?

I passagersiden er det intet problem, der sidder et dæksel bagpå forlygten,
som løsnes ved at skubbe en bøjle til side, hvorefter der er adgang til
pæren. I førersiden er der samme system - dog skal du lige bruge en
skruetrækker, for du skal lige have det øverste stykke plastic til
luftkanalen bag lygten pillet af. Men det er lynhurtigt og ligetil..

mvh
Torben Madsen