kun to procent
Fra : @

Dato : 12-03-06 20:14

<<<
Kun to procent siger i undersøgelsen, at de i den aktuelle situation
føler sig mest som danskere, mens 53 procent føler sig mest som
muslimer

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=426936:fid=100300456/
<<<

hvad nu med alle de fine planer om at demokratiske muhammedanere
skulle til at tegne billedet her i landet

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 12-03-06 20:31

> [...]
> <<<
>
> hvad nu med alle de fine planer om at demokratiske muhammedanere
> skulle til at tegne billedet her i landet

Der findes ingen demokratiske muhamedanere her i landet, men en masse
dhimmier. Og en stor flok får.

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-03-06 06:58

@ skrev:

> [...]
> <<<
>
> hvad nu med alle de fine planer om at demokratiske muhammedanere
> skulle til at tegne billedet her i landet

"Integrationsminister Rikke Hvilshøj (V) er ligesom partilederne fra
Socialdemokraterne, SF og Dansk Folkeparti fortørnet over den svage
opbakning og solidaritet fra herboende muslimers side i den nuværende
krise. De forstår heller ikke danske muslimers manglende forståelse for
ytringsfriheden."

Så kunne det jo være, at S og SF skulle tage sig sammen og finde den
rigtige frontlinie i stedet for at kritisere Fogh. Nåmen, det kunne de
trods alt ikke drømme om.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-03-06 10:23

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> [...]
>
> Så kunne det jo være, at S og SF skulle tage sig sammen og finde den
> rigtige frontlinie i stedet for at kritisere Fogh. Nåmen, det kunne de

Mon ikke de trods alt er ved at få hovedet op af sandet, - bliver vi mon fri
for disse "Jamen, jeg troede dog ikke" i fremtiden?

Marianne Jelved synes dog det er meget fint at, næsten 50% ikke syntes det
var OK med ambassadeafbrændinger, - det viser iflg hende at det går fint med
integrationen.

Iøvrigt bliver, de tal jeg nåede frem til for år tilbage, mht hvor mange der
er rabiate og anti-vestlige, bekræftet også af en decideret apologet:

Fra A4:
"Jytte Klausen, danskfødt professor ved Brandeis Universitetet i Boston,
USA, udgav for nylig bogen »The Challenge of Islam: Politics and Religion in
Western Europe«. I A4's undersøgelse ser hun den bedste målestok
for »danskheden« blandt danske muslimer i de næsten 50 procent, der tager
uforbeholdent afstand fra reaktionerne i Mellemøsten.

Samtidig skal vi dog indstille os på, at de 11 procent, der har fuld
forståelse for reaktionerne i Mellemøsten, næppe vil kunne præges af vores
tankegang.

»Vi kan mene, at de 11 procent er for mange, men faktisk er det i
overensstemmelse med andre undersøgelser i Tyskland og Frankrig, som
antyder, at 10 til 15 procent af muslimerne støtter de radikale eller
fundamentalistiske kræfter,« siger hun."

Nogen synes så det er billigt sluppet med kun 10-15% fjendtlige inden for
landet grænser, - men det er jo smag og behag. 13% af de engelske muslimer
gik jo forøvrigt ind for terrorangreb mod vestlige mål.

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-03-06 17:11

Knud Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Mon ikke de trods alt er ved at få hovedet op af sandet, - bliver vi mon fri
> for disse "Jamen, jeg troede dog ikke" i fremtiden?

"Jeg tror det ikke". Der bliver flere og flere muhamedanske vælgere, og
tallet stiger med raketfart.

> Marianne Jelved synes dog det er meget fint at, næsten 50% ikke syntes det
> var OK med ambassadeafbrændinger, - det viser iflg hende at det går fint med
> integrationen.

Så må hun vel mene, at der uden "integrationen" ville have været langt
færre, som ikke syntes, det var ok. Sikke nogen rare mennesker hun har
arbejdet hårdt for at få ind i landet. Hun må være stolt af sig selv.

> [...]
> for »danskheden« blandt danske muslimer i de næsten 50 procent, der tager
> uforbeholdent afstand fra reaktionerne i Mellemøsten.

Sikke dansk man åbenbart kan blive af at mene, det ikke er ok, at brænde
ambassader af. Jytte mener åbenbart heller ikke, det er en særlig
muhamedansk skik at være imod ambassadenedbrændinger.

Nå, den tyskificerede Jytte er næppe heller den store conniseur af
danskhed.

> [...]
> landet grænser, - men det er jo smag og behag. 13% af de engelske muslimer
> gik jo forøvrigt ind for terrorangreb mod vestlige mål.

Herligt, så kan vi næppe have meget mere end 30.000 fanatikere, der
hader os på den rigtig rabiate måde.