Posemarkise
Fra : Ole

Dato : 12-03-06 19:15

Tænker på at købe en sådan inden sommerferien.
Hvor er de billigst?

mvh Ole

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-03-06 20:28

> Tænker på at købe en sådan inden sommerferien.
> Hvor er de billigst?
>
> mvh Ole

Brugt, de er tit til salg på www.campingferie.dk eller i den blå avis
www.dba.dk

Hilsen Jørgen

Fra : sæbelaursen

Dato : 16-03-06 19:34

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> Brugt, de er tit til salg på www.campingferie.dk eller i den blå avis
> www.dba.dk

Tæmk Jer om - de er TIT TIL SALG - hvorfor mon ??

en nem løsning der båder noget og mest IKKE noget.

Carsten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-03-06 20:11

sæbelaursen skrev i 4419af6c$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:

> Tæmk Jer om - de er TIT TIL SALG - hvorfor mon ??

Fordi køberne ikke havde tænkt sig om og forventede noget andet end de fik.

> en nem løsning der båder noget og mest IKKE noget.

Jeg synes at vores billige lette og simple posemarkise er et hit! Har haft
den med 3 sommerferier i det sydlige og den virker fremragende.

vh
Jan
--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole

Dato : 22-03-06 22:10

Skulle netop bruges med henblik på det sydlige = solafskærmning.

mvh Ole