er det dem her?
Fra : _@

Dato : 12-03-06 17:39

http://michellemalkin.com/archives/004448.htm

er det de folk med plakaterne nogen i ramme alvor mener vi skal føre
samtaler med?

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:40

_@ wrote:
> http://michellemalkin.com/archives/004448.htm
>
> er det de folk med plakaterne nogen i ramme alvor mener vi skal føre
> samtaler med?

Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af end
der er fundamentalister og Islamister.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 17:51

Allan Riise wrote:

> Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af
> end der er fundamentalister og Islamister.

Hvad mener du så vi skal gøre ved dem med plakaterne?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:52

Barney Gumble wrote:

> Hvad mener du så vi skal gøre ved dem med plakaterne?

Intet, det må vi overlade til den Engelske regering hvad der skal ske.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 17:56

Allan Riise wrote:

> Intet, det må vi overlade til den Engelske regering hvad der skal ske.

Ahrrr, come on. Du plejer altid at have så mange gode ideer.

Hvis de skulle komme til Danmark, hvad ville dit forslag så være?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:57

Barney Gumble wrote:

> Ahrrr, come on. Du plejer altid at have så mange gode ideer.
>
> Hvis de skulle komme til Danmark, hvad ville dit forslag så være?

At de har lov til at ytre sig, inden for lovens grænser.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 18:03

Allan Riise wrote:

> At de har lov til at ytre sig, inden for lovens grænser.

Og hvis de var i Danmark, mener du så at deres udsagn ville være inden for
lovens grænser?

Hvis ja: Ville det så også være okay at danskere skrev de samme ting til
muslimer?

Hvis nej: Hvad ville du foreslog en dansk regering skulle gøre ved dem?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:06

Barney Gumble wrote:

> Og hvis de var i Danmark, mener du så at deres udsagn ville være
> inden for lovens grænser?

Jeg er ikke jurist, det må være op til domstolene at afgøre, men enhver
opfordring til ulovligheder i det off. rum, er forbudt ved lov.

> Hvis ja: Ville det så også være okay at danskere skrev de samme ting
> til muslimer?

Det sker skam hver dag, bare læs herinde.

> Hvis nej: Hvad ville du foreslog en dansk regering skulle gøre ved
> dem?

Regeringen skal jo ikke gøre noget, det skal domstolene, ved at bruge de
relevante love.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 18:18

Allan Riise wrote:

> [...]
klip

> Regeringen skal jo ikke gøre noget, det skal domstolene, ved at bruge
> de relevante love.

Nu var det dig selv der tidligere skrev, at det måtte overlades til den
engelske regering, derfor gik jeg ud fra du også mente det var en opgave for
den danske regering.

Men du har altså ingen holdning til, hvad man burde gøre ved evt. lignende
demonstranter i Danmark?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:20

Barney Gumble wrote:

> klip

> Nu var det dig selv der tidligere skrev, at det måtte overlades til
> den engelske regering, derfor gik jeg ud fra du også mente det var en
> opgave for den danske regering.

Regering/domstole/lovgivning.
Regering på den måde, at man jo altid kan lave en hurtig populistisk lov.

> Men du har altså ingen holdning til, hvad man burde gøre ved evt.
> lignende demonstranter i Danmark?

Det må domstolene og politi/anklagemyndighed tage stilling til, nøjagtigt
som med tegningerne.

Men det er ulovligt off. at opfordre til ulovligheder.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 18:28

Allan Riise wrote:

> Det må domstolene og politi/anklagemyndighed tage stilling til,
> nøjagtigt som med tegningerne.

Hvad er det helt præcist du mener når du skriver "nøjagtigt som med
tegningerne"? Mener du at det var ulovligt at offentliggøre tegningerne? At
de omtalte demonstranters budskaber er på linje med tegningernes? Eller
noget helt andet? Du er ikke helt nem at tyde når du ikke er mere konkret.

> Men det er ulovligt off. at opfordre til ulovligheder.

Du vil altså ikke tage stilling til, hvad man burde gøre ved lignende
demonstranter i Danmark?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:30

Barney Gumble wrote:

> [...]
> tegningerne? At de omtalte demonstranters budskaber er på linje med
> tegningernes? Eller noget helt andet? Du er ikke helt nem at tyde når

At lov er lov, og lov skal holdes, og det er kun via domstolene man kan
afgøre om noget er lovligt eller ej, det gælder i alle tilfælde.

> Du vil altså ikke tage stilling til, hvad man burde gøre ved lignende
> demonstranter i Danmark?

Det som lovens bogstav tilsiger, du vil måske have et gadens parlament, der
skal stene dem, eller?

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 18:36

Allan Riise wrote:

> Det som lovens bogstav tilsiger, du vil måske have et gadens
> parlament, der skal stene dem, eller?

Jeg vil gerne vide, hvad DU synes ville være en rimelig sanktion mod den
slags demonstranter, men dette regner jeg ikke med at jeg får ud af dig,
eftersom jeg indtil flere gange nu har spurgt dig så klart og tydeligt som
jeg overhovedet har kunnet.

Sidste gang, og så giver jeg op hvis ikke du svarer:

Hvad synes DU, Allan Riise, man burde gøre ved demonstranter der
demonstrerer i DK med budskaber som dem der linkes til i denne tråd?

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:41

Barney Gumble wrote:

> [...]
>
> Hvad synes DU, Allan Riise, man burde gøre ved demonstranter der
> demonstrerer i DK med budskaber som dem der linkes til i denne tråd?

Hvad jeg ønsker eller ikke ønsker er så inderligt ligemeget, jeg har tiltro
til domstolene og vores love, jeg har heller aldrig taget stilling til hvad
der skulle ske med J.P. Rose og Juste, det må man lade domstolene om, det er
jeg ikke dygtig nok juridisk til overhovedet at tage stilling til, eller
ville tage stilling til noget sådant, hvilket da også ville være i strid med
det Danske demokrati at folk, hver enkelt, skulle tage stilling til
strafudmålinger og deslige.

Man skal klage til politiet hvis man mener at loven er overtrådt, og det
kunne jeg godt finde på at gøre.

Mere får du ikke fra mig af, da det *er* hvad *jeg* mener der skal gøres.

Fra : Barney Gumble

Dato : 12-03-06 19:18

Allan Riise wrote:

> [...]
> det kunne jeg godt finde på at gøre.
>
> Mere får du ikke fra mig af, da det *er* hvad *jeg* mener der skal

I så fald mener jeg, at du burde bruge mindre tid i denne gruppe, da du med
det standpunkt har diskvalificeret dig selv i samtlige diskussioner herinde.
Du kunne poste dine ovenstående linjer i samtlige tråde, men hvad nytte
ville dette have?

Hvis loven dikterede, at kun mænd måtte køre bil og at alle kvinder skulle
gå topløse rundt - eller omvendt - ville du så også stille dig tilfreds
med dette (det står jo i loven), eller vil du rent faktisk have en mening om
det rigtige/forkerte i loven?

EOD fra min side,
andre med Sisyphusiske tendenser er velkomne til at overtage stenen...

BG

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 19:40

Barney Gumble wrote:

> [...]
> diskussioner herinde. Du kunne poste dine ovenstående linjer i
> samtlige tråde, men hvad nytte ville dette have?

Nej, der tager du fejl, men hvor der er en lovgivning, så er det da
underordnet hvad jeg mener der skal ske, der er jo lovgivet desangående, man
kan så, *bagefter* når en dom er kommet, så debattere om man synes at
straframmerne er tilstrækkelige, for hårde etc. men jeg vil *ikke* lege
domsmand.

Og at jeg ikke vil gå ind i nuværende lovgivning kan vel dårligt
diskvalificere mig, her tales/skrives der om politik og holdninger, nogen
som jeg forsøger med argumenter, men det er jo svært, når man hele tiden
skal lege domsmand i enkelt tilfælde.

Så har du jo samtidigt også sagt at Fogh ikke må debattere politik, for han
har jo ytret at han ikke ville bringe tegningerne, som privatperson, men
ikke ytret sig om hvad han mener der skal ske med J.P., men som jeg henvist
til domstolene.

Jeg har også givet udtryk for at jeg højst sandsynligt ville anmelde de der
ville stå med sådanne skilte, så hvor er forskellen?

Det som debatten burde være om, det er hvad man gør for at ...

1.) stoppe at disse konfrontationer kommer.

2.) sikrer det Danske demokrati, uden at man derved gør det på andre landes
(og deres befolkning) bekostning.

3.) forsøger at finde sager og argumenter der kan samle og ikke splitte
samfundet.

> [...]
> dig tilfreds med dette (det står jo i loven), eller vil du rent
> faktisk have en mening om det rigtige/forkerte i loven?

Se nu er det jo noget helt andet du har fat i, det er nemlig det
principielle, og der mener jeg jo, hvis vi skal tage det du tidligere har
spurgt mig om, at hvis man er en af dem der går ind for uindskrænket
ytringsfrihed så må man tillade, ja nærmest bifalde folk der går med sådanne
skilte.

Eller hvis man som jeg, mener at ytringsfrihed er lig med at følge etiske og
moralske "love/holdninger", så er det jo iorden at der er en blasfemi § en §
266 stk.b og at der er en lov der forbyder os at ytre os med tegninger der
afbilledeer pædofili.

Siger du at man ikke må stå med disse skilte, så må du samtidigt være enig i
disse love som sætter ytringsfriheden under begrænsninger.

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 11:15

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i

> [...]
> sådant, hvilket da også ville være i strid med det Danske demokrati
> at folk, hver enkelt, skulle tage stilling til strafudmålinger og

Vores love og forvaltningen af dem, duer ikke til en skid, hvis det drejer
sig om at bekæmpe vilde muhamedanerhorder. Muhamedanisme er en form for
sindssygdom, der virker stærkere end et stærkt narkotikum.

Muhamedanismen skal bekæmpes med hård hånd, og ikke med dansk
sødsuppementalitet.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-03-06 16:50

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> sindssygdom, der virker stærkere end et stærkt narkotikum.
>
> Muhamedanismen skal bekæmpes med hård hånd, og ikke med dansk

Jeg ved, at du ikke selv tror på det gakkelak du poster (håber jeg), - var
det ikke en ide, at komme tilbage til en position som en relevant indlægger,
som det er nu, hopper man jo bare over dine indlæg.

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 19:24

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i
> [...]
> - var det ikke en ide, at komme tilbage til en position som en
> relevant indlægger, som det er nu, hopper man jo bare over dine

Jeg er bare forud for min tid. På et tidspunkt vil danskerne indse, at min
måde er den eneste farbare til bekæmpelse af muhamedanerfaren. Det danske
folk er endnu indpakket i pladderhumanisme. Det er for ringe, at kun ca 1/6
af danskerne har fattet alvoren og stemmer på DF. Man må håbe at der også
kommer en "29. august 1943" med hensyn til at lefle og samarbejde med
muhamedanerne og støtte dem i at overtage magten i Danmark.

At du ikke anser mine indlæg for relevante, siger mere om dig end om mig.
Du har din fulde frihed til at hoppe mine fremsynede indlæg over.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-03-06 20:38

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> At du ikke anser mine indlæg for relevante, siger mere om dig end om mig.
> Du har din fulde frihed til at hoppe mine fremsynede indlæg over.

Hvis du virkelig mener at kun en borgerkrig kan "løse" problemerne, så ER
der jo ikke noget at diskutere. Selv Uffe Ellemann siger jo, at han mener at
indvandringsloven af 1983 var helt forkert,

Alle ved det er et problem med for mange indvandrere - bortset fra fru
Jelved - og hvad kan dine ideer så bidrage??

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 21:25

> Hvis du virkelig mener at kun en borgerkrig kan "løse" problemerne,
> så ER der jo ikke noget at diskutere. Selv Uffe Ellemann siger jo, at
> han mener at indvandringsloven af 1983 var helt forkert,

Mange danskere vil først fatte alvoren den dag muhamedanerne føler sig
stærke nok til at starte borgerkrigen for alvor. Indtil da vil danskerne
blot fortsætte med at stemme på de radigale og de andre muhamedanervenlige
partier. De ville være en stor fordel at få muhamedanerne repatrieret,
inden det kommer så vidt som en borgerkrig.

> Alle ved det er et problem med for mange indvandrere - bortset fra
> fru Jelved - og hvad kan dine ideer så bidrage??

Er det ikke racistisk at mene, at (for mange) indvandrere er et problem?
Den politisk korrekte holdning er jo, at det er danskernes holdning og
tonen i indvandrerdebatten, der er problemet. Men nej, det er indvandrernes
muhamedanske livssyn, der er problemet.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-03-06 18:21

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Det sker skam hver dag, bare læs herinde.

http://michellemalkin.com/archives/images/behead.jpg

Hvornår har folket i dk.politik skrevet at muslimerne skal halshugges
for at fornærme kristendom eller vestlige værdier?

Eller denne:

http://michellemalkin.com/archives/images/holo.jpg

Hvornår har vi skrevet at muslimerne skal gøre sig parat til det
VIRKELIGE holocaust?

Tag dig sammen Allan.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jens G

Dato : 12-03-06 21:22

On Sun, 12 Mar 2006 18:05:45 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Det sker skam hver dag, bare læs herinde.

Så det er altså OK?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 21:37

Jens G wrote:

> Så det er altså OK?

Nej, og det har jeg også givet udtryk for, bnemlig ved at skrive, at skete
det her i Danmark ville jeg nok anmelde dem, da jeg mener at det er
ulovligt.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 18:05

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> At de har lov til at ytre sig, inden for lovens grænser.

Det var dem man ser på billederne det drejede sig om.
De er langt på den forkerte side af lovens grænse.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:16

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det var dem man ser på billederne det drejede sig om.
> De er langt på den forkerte side af lovens grænse.

Ved du om de er det, i England!?

Det du burde have spurgt om var, "hvis lignende skilte blev brugt i en
Demonstration i Danmark, hvad mener du så der skulle gøres.?"

Svar, det må være op til politiet/anklagemyndigheden, nøjagtigt som med
tegningerne.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-03-06 19:41

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Ved du om de er det, i England!?

Det ER forbudt at true folk på livet i England, og i The Guardian
kritiserede man at der ikke blev gjort noget mod disse demonstranter, når
man dog hurtigt snupper højreradikale og sender dem i spjældet for lignende
adfærd. Men man har nok ikke rigtig lyst til at genere islamister.

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 11:25

> [...]

> når man dog hurtigt snupper højreradikale og sender dem i spjældet
> for lignende adfærd. Men man har nok ikke rigtig lyst til at genere

Det er på tide at vi her i Vesten får os taget sammen til at sende disse
islamister hjem til deres elskede Muhamedanistan.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-03-06 16:51

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i

> Det er på tide at vi her i Vesten får os taget sammen til at sende disse
> islamister hjem til deres elskede Muhamedanistan.

Det kan du selv være.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 17:58

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Ahrrr, come on. Du plejer altid at have så mange gode ideer.
>
> Hvis de skulle komme til Danmark, hvad ville dit forslag så være?

Asyl og evig forsørgelse? Mindst.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:02

hanzen wrote:
> "Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> Asyl og evig forsørgelse? Mindst.

Ville du virkelig det, ikke jeg, medmindre de vil det Danske samfund og
demokratiet, men det vil det store flertal jo også.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 18:09

> Ville du virkelig det, ikke jeg,

Hold dig til sandheden.

medmindre de vil det Danske samfund og
> demokratiet, men det vil det store flertal jo også.

Endnu en gang: Hvor er det store flertal?
Vi vil se dem. Og høre dem.
Det er ikke nok at de findes i dine drømme.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:18

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hold dig til sandheden.

Jeg ved hvad jeg mener, du skal sågu ikke pådutte mig noget.

> medmindre de vil det Danske samfund og
>
> Endnu en gang: Hvor er det store flertal?
> Vi vil se dem. Og høre dem.
> Det er ikke nok at de findes i dine drømme.

Sådan er virkeligheden jo bare, og når der så er 70% der stemmer her i
Danmark, så eksisterer de sidste 30% ikke, eller?

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 12-03-06 18:20

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> medmindre de vil det Danske samfund og
>
> Endnu en gang: Hvor er det store flertal?
> Vi vil se dem. Og høre dem.
> Det er ikke nok at de findes i dine drømme.

Der er jo nok ikke så mange problemer med muhammedanere i Holme-Olstrup.
Så Allan har vel kun sin viden fra familien - som jo er muhammedanere.

/Mikael

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:22

Mikael Mortensen wrote:

> Der er jo nok ikke så mange problemer med muhammedanere i
> Holme-Olstrup.

Som er lig med Næstved, så jo, endog også her i Holme Osltrup så er der
nogen der er problemer med, ligesom der er mænd der banker deres
kvinder/børn, som der er småkriminelle og pushere.

> Så Allan har vel kun sin viden fra familien - som jo
> er muhammedanere.

Næ, min *kones* familie er Muslimer.

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 11:21

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i

> Der er jo nok ikke så mange problemer med muhammedanere i
> Holme-Olstrup. Så Allan har vel kun sin viden fra familien - som jo
> er muhammedanere.

Og så er hun vist alligevel ikke rigtig muhamedaner, men et eller andet
pseudo. Det er derfor, at hun overhovedet kan være gift med AR, uden at har
skullet konvertere til muhamedaner.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 13-03-06 11:19

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i

> Ville du virkelig det, ikke jeg, medmindre de vil det Danske samfund
> og demokratiet, men det vil det store flertal jo også.

Hvordan kan du være så sikker på at det store flertal vil det? Er det ikke
bare ønsketænkning og "politisk korrekthed" fra din side?
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 17:52

> Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af end
> der er fundamentalister og Islamister.

De såkaldte moderate muslimer går altså i samme optog som disse formørkede
muhamsere med bannere.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:53

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> De såkaldte moderate muslimer går altså i samme optog som disse
> formørkede muhamsere med bannere.

Hvor ved du det fra?

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 17:52

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af end
> der er fundamentalister og Islamister.

Link?
Vi vil se dem.
Ellers tror vi ikke på de findes.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:57

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Link?
> Vi vil se dem.
> Ellers tror vi ikke på de findes.

Hvem er Vi?

Og hvorfor skal jeg dog det, det er jo evident, at i ethvert land der har
været demonstrationer af denne slags, så er det klart et mindretal der har
været på gaden.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 18:04

> Hvem er Vi?

Danskerne.
Minus dig naturligvis. Og Tøger plus et par ligegyldige kunstnere samt et
par forhenværende og næsten glemte et eller andet.

> Og hvorfor skal jeg dog det, det er jo evident, at i ethvert land der har
> været demonstrationer af denne slags, så er det klart et mindretal der har
> været på gaden.

Og hvor er resten?
Hvis ikke de siger fra bliver de regnet med sammen med de gale.
Tier og samtykker, du ved.
Hvis de findes er det yderst vigtigt for dem at de markerer sig. Har de
gjort det?
Nogle få hundrede har pippet lidt - det er alt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:07

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Danskerne.
> Minus dig naturligvis. Og Tøger plus et par ligegyldige kunstnere
> samt et par forhenværende og næsten glemte et eller andet.

Du er ikke klar over at Dankerne er delt 50/50 i dette spørgsmål?

> Og hvor er resten?
> Hvis ikke de siger fra bliver de regnet med sammen med de gale.
> Tier og samtykker, du ved.

I vores kultur, ja.

> Hvis de findes er det yderst vigtigt for dem at de markerer sig. Har
> de gjort det?
> Nogle få hundrede har pippet lidt - det er alt.

Så er der dog sagt noget, men kulturen er anderledes, du kan ikke udlede på
samme måde, som du ville i vores kultur.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 18:15

> Du er ikke klar over at Dankerne er delt 50/50 i dette spørgsmål?

Nej hvor skulle jeg vide fra hvad du drømmer.

> I vores kultur, ja.

Er det ikke her vi er?

> Så er der dog sagt noget, men kulturen er anderledes, du kan ikke udlede

> samme måde, som du ville i vores kultur.

Selvfølgelig kan jeg det.
Hvis du tog på ferie i mellemøsten ville du skulle følge reglerne 110%.
Din egen kultur kunne du pakke sammen mens du opholdt dig der.

Kan vi så ikke forvente det samme?

--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:26

hanzen wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej hvor skulle jeg vide fra hvad du drømmer.

Du kunne jo læse andet end det du vil se.

Alle Danskere er for ytringsfriheden, men halvdelen mener at det var
dumsmart at bringe de IMHO pupertære tegninger.

> Er det ikke her vi er?

Derfor undrer det mig også at man må til England for at finde disse
ekstremister, og hvorfor det absolut skal projiceres herhen!?

> Selvfølgelig kan jeg det.
> Hvis du tog på ferie i mellemøsten ville du skulle følge reglerne
> 110%. Din egen kultur kunne du pakke sammen mens du opholdt dig der.

Sludder, du kan sågu drikke dig en pind i øret hvornår du vil.

> Kan vi så ikke forvente det samme?

Det ville være rart, men sådan er verdenen ikke skruet sammen, men du mener
altså at det er den mindste fællesnævner der skal gøres gældende, også her i
*vores* land?

Fra : @

Dato : 12-03-06 19:42

On Sun, 12 Mar 2006 18:25:44 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Du kunne jo læse andet end det du vil se.
>
>Alle Danskere er for ytringsfriheden,

så er det jo ikke 50/50 men 100/00

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 19:45

@ wrote:

> så er det jo ikke 50/50 men 100/00

Du quotefucker, så du har jo allerede tabt på argumenterne.

Fra : Egon Stich

Dato : 12-03-06 17:53

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af end
> [...]

Hvis der virkelig findes "moderate" muhammedanere, hvor er de da?
De er måske blevet så krænkede over deres rabiate trosfællers fremfærd, at
de har mistet mælet?
Eller holder de kæft, fordi de ikke tør andet?

Sålænge man ikke har set eller hørt noget fra denne påståede gruppering, må
man da tilgives, hvis man formoder, de alene findes i hallalhippiernes
fantasier?

Måske i samme afdeling af fantasien, hvor julemanden og klabautermanden
ligger?

MVH
Egon

Fra : _@

Dato : 12-03-06 19:05

On Sun, 12 Mar 2006 17:39:34 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Nej, det er de Muslimer der er moderate, og dem er der mange flere af end
>der er fundamentalister og Islamister.

ja

men
hvor bliver de så af i offentligheden
i debatten
i foreningen Demokratiske Muslimer?

så vidt jeg har hørt har Demokratiske Muslimer kun ca. 1000 medlemmer
ind til videre

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 12-03-06 19:39

"_@" <1_@invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> i debatten
> i foreningen Demokratiske Muslimer?
>
> så vidt jeg har hørt har Demokratiske Muslimer kun ca. 1000 medlemmer

Hørte lige på TV at 69% af muhammedanerene i DK mener at Fogh skal
undskylde.
11% mener at det var iorden med flagafbrænding og ambassade ditto.

/Mikael

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 20:50

> [...]
> i debatten
> i foreningen Demokratiske Muslimer?
>
> så vidt jeg har hørt har Demokratiske Muslimer kun ca. 1000 medlemmer

Ham allan må da have en noget anden opfattelse af, hvad man nu kan
konstatere.
Langt over halvdelen af de "danske" muslimer mener, at statsministeren skal
give en officiel undskyldning for tegningerne.
Altså helt ærligt.. Kan det virkelig passe, at Allan slet ikke er klar over
den store andel af koranfascister i Danmark?
Og kan det virkelig passe, at Allan ikke er klar over, at de såkaldte
moderate muslimer i Danmark slet ikke er moderate men derimod yderligtgående
koranfascister, som ikke accepterer eller forstår, hvorledes det danske
samfund er skruet sammen?
Mon Allan en dag vil vågne op og finde ud af, at han har giftet sig med en
koranfascist.

J.

Fra : hanzen

Dato : 12-03-06 17:51

> http://michellemalkin.com/archives/004448.htm
>
> er det de folk med plakaterne nogen i ramme alvor mener vi skal føre
> samtaler med?

Det må det være.
Det er i hvert fald dem der repræsenterer fredens religion.
Men det kunne da være sjovt om vi en dag fik set lidt til alle de mange
moderate muhamedanere der tales så meget om.
Jeg vil se dem i større mængder før jeg tror på de findes. Indtil da anser
jeg islam for en terrororganisation på linie med nazisme, facisme og
kommunisme. Faktisk er den værre end de tre tidligere isme-svøber da den
gemmer sig bag en såkaldt religion.
--
hilzen
hanzen