erfaring med petcab som kattesitter ???
Fra : Tournesol

Dato : 12-03-06 13:00

Hejsa

jeg vil høre om nogle her har prøvet at benytte petcab som kattesitter og om
man har været tilfreds

knus henriette.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 12-03-06 21:10

<klip> jeg vil høre om nogle her har prøvet at benytte petcab som
kattesitter og om
> man har været tilfreds

Nej, men jeg kender dem gennem Inges Kattehjem, hvor de ofte kommer
med/efter dyr. De er altid punktlige, omhyggelige og jeg har altid oplevet
en 100% iorden service, så jeg ville ikke betænke mig ret længe :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Tournesol

Dato : 13-03-06 10:27

Hejsa

> Nej, men jeg kender dem gennem Inges Kattehjem, hvor de ofte kommer
> med/efter dyr. De er altid punktlige, omhyggelige og jeg har altid oplevet
> en 100% iorden service, så jeg ville ikke betænke mig ret længe :)

Det lyder dejligt har lige haft hjemme besøg af en der inde fra og han
virkede ok

Knus Henriette.

Fra : Tina M.

Dato : 13-03-06 10:48

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Det lyder dejligt har lige haft hjemme besøg af en der inde fra og han
> virkede ok
>
> Knus Henriette.

Hej Henriette

Hvad tager de for pasning ?

Knus

Tina
Heart & Soul

Fra : Tournesol

Dato : 13-03-06 11:54

Hejsa

> Hvad tager de for pasning ?

Her hos mig hvor der er 9 katte koster det 195 pr dag ,jeg syntes det er
rimeligt

Knus Henriette.

Fra : Tina M.

Dato : 14-03-06 09:24

> [...]
> Hejsa

> Her hos mig hvor der er 9 katte koster det 195 pr dag ,jeg syntes det er

Det lyder da rimeligt.

Tak for svaret

Knus, Tina