Nokia 6111
Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-03-06 12:00

Hej!

Så fik jeg mig endelig en Nokia 6111 i fødelsdagsgave - men sørme så om den
ikke er låst - trods sælgeren påstod at den ikke var det. Hvad gør man så?
Er der nogen der kan hjælpe en stakkels fødselar?

Vil jo så gerne lege med det nye legetøj idag - kan da kun med nød og næppe
vente til i morgen ;)

Hilsen

Ann

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 12-03-06 12:04

> Er der nogen der kan hjælpe en stakkels fødselar?

Selvfølgelig. Er det ikke det man har nettet til?

http://www.unlockzone.dk/ta/point_agree.php

-Lasse

Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-03-06 12:39

> Selvfølgelig. Er det ikke det man har nettet til?
>
> http://www.unlockzone.dk/ta/point_agree.php
>
> -Lasse

Øv det virker heller ikke! :(

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 12-03-06 12:47

Ann Nielsen <annn@adslhome.dk> skrev:

>Øv det virker heller ikke! :(
Prøv denne, den plejer at virke.
http://gratis-unlock.webbyen.dk/

--
Problemer er til for at blive løst!

Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-03-06 12:57

Hejsa.

Øv den virker heller ikke - betyder det ikke at den er låst - når den
skriver : Begrænsning slået til!?

"Leon Schjerlund (slet XE5UI)" <leonschjerlund@XE5UIoncable.dk> wrote in
message news:11421642320.23923719820797@dtext.news.tele.dk...

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 12-03-06 13:56

> Øv den virker heller ikke - betyder det ikke at den er låst - når den
> skriver : Begrænsning slået til!?

Når ingen af de sider kan få din telefon låst op, har du nok prøvet for
mange gange (mener man kan prøve 5 gange inden telefonen låser), og så skal
du have en med et kabel til at gøre dette.

-Lasse

Fra : Ann Nielsen

Dato : 12-03-06 14:24

Okey - ja det er 4 gange!

Prøvede også nogle gange i nat...

Det er også irriterende at man får en mobil telefon der ikke er låst op -
især når de har sagt at den er låst op! Vi må til Nørrebro og brokke os i
morgen - spændende at se om vi får en anden - for tænd og sluk knappen
sidder til tider fast!

/Ann

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-03-06 19:26

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev:

>Øv den virker heller ikke

Nej, det kunne jeg godt have fortalt dig. simlock.dk har masser af
kunder, der har forsøgt diverse ting og sager - uden held. Hos
simlock.dk får man én kode - den rigtige (og nu får jeg sikkert brok,
selvom jeg blot hjælper dig).

>- betyder det ikke at den er låst - når den
>skriver : Begrænsning slået til!?

Jo.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fejrer 5 års fødselsdag! Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/