fredens religion - eller
Fra : @

Dato : 12-03-06 11:08

<
Vestlige ledere har eftersnakket muslimske religiøse ledere og
insisterer på, at islam er fredens religion. Men hvad menes der med
det?

Fred kan have to forskellige betydninger. Folk i vesten mener
almindeligvis, at fred er muligheden for at leve livet, som man selv
har lyst til, i respekt for andres ret til at gøre ligeså.

Men fred er også en tilstand, som kan opnås gennem undertrykkelse, som
tvinger ”vantro” til at underkaste sig islams dominans og et liv i
underdanighed som dhimmis.

Det er desværre den form for fred, som påbydes af koranen og hadithen
(traditionen).

Folk i vesten skal holde op med at tro, at løsningen på volden kan
findes gennem større forståelse og tolerance overfor islam, sådan som
kommentatorer ofte hævder, når en terrorhandling har fundet sted.

Det er morderne og deres sympatisører, som skal lære at udvise
forståelse og tolerance, ikke deres ofre
<<sakset fra DDF>

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-03-06 11:18

"@" <1@invalid.net> skrev i

> Folk i vesten skal holde op med at tro, at løsningen på volden kan
> findes gennem større forståelse og tolerance overfor islam, sådan som
> kommentatorer ofte hævder, når en terrorhandling har fundet sted.

Hvornår lærer den danske befolkning, at muhamedanismen skal bekæmpes med en
hård fast hånd, og ikke i form af forståelse, respekt og dialog? Vågn dog
op, for helvede.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-03-06 11:26

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Hvornår lærer den danske befolkning, at muhamedanismen skal bekæmpes med en
> hård fast hånd, og ikke i form af forståelse, respekt og dialog? Vågn dog
> op, for helvede.

Sker ikke så længe der er Radikale (og deres små skødehunde,
Socialdemokraterne) på nøglestillinger rundt omkring i landet, bl.a.
universiteter og højskoler.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 14:42

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> [...]
en
> hård fast hånd, og ikke i form af forståelse, respekt og dialog? Vågn dog

Hvad mener du konkret med "muhamedanismen skal bekæmpes med en hård fast
hånd"?

Hvem, hvad, hvor?

--
Malte Runz

--
Malte Runz

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 14:55

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en
>
> Hvad mener du konkret med "muhamedanismen skal bekæmpes med en hård fast

Mon ikke du skulle følge lidt med i medierne, så du kan få et indblik i,
hvad der muhammedanismen har betydet for verdenssituationen.

Muhammedanismen er vel at sidestille med koranfascismen.
Koranen burde i sig selv være illegal som vejledning til, hvorledes livet
skal leves, og hvordan andre skal behandles.

J.

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 15:58

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

(snip)

> Mon ikke du skulle følge lidt med i medierne, så du kan få et indblik i,
> hvad der muhammedanismen har betydet for verdenssituationen.

Du rammer helt ved siden af. Jeg spørger om, hvordan man forestiller sig at
bekæmpelsen rent fysisk skal foregå.

> Muhammedanismen er vel at sidestille med koranfascismen.
> Koranen burde i sig selv være illegal som vejledning til, hvorledes livet
> skal leves, og hvordan andre skal behandles.

Nu er der vel en halv milliard mennesker der kan Koranen mere eller mindre
udenad. Du får intet ud af at brænde samtlige koraner i verden. Jeg ved
stadig ikke, _hvordan_ i vil bekæmpe koranfascism. Altså, hvad der skal der
ske? Hvem skal udføre det? Hvor skal det foregå?

--
Malte Runz

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 17:29

> [...]
> med
> dog

> Du rammer helt ved siden af. Jeg spørger om, hvordan man forestiller sig

Hvor står der noget om fysisk bekæmpelse?
Det er da rigeligt, at vi laver loven således, at de ikke vil undgå at komme
i karambolage med loven.
Og så hedder det fængsel og udvisning.

> [...]
> der
> ske? Hvem skal udføre det? Hvor skal det foregå?

Udøvelse af korandikterede dogmer skal kriminalieres.

Hovedtørklæde skal være forbudt i offentligheden.
Krav om respekt på baggrund af islam kan ikke komme på tale.

Islamisk bøn på offentlige pladser straffes med bøde på 1.000.000,- kr. som
minimum.
Alt hvad der fremhæves af islamisk i offentligheden straffes med bøde eller
fængsel med efterfølgende udvisning.

Vi kan bare starte fra en ende af.

J.

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 18:22

> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

(snip)

> Hvor står der noget om fysisk bekæmpelse?

Der blev talt om "hård og fast hånd". Men enhver håndhævelse af love
indvolverer fysisk indgriben.

> [...]

som
> minimum.

> Alt hvad der fremhæves af islamisk i offentligheden straffes med bøde

Jeg kan se, at du ikke tænker så særligt meget længere end andedammen. Alt
det du kommer med ville ikke ændre noget som helst i positiv retning på
globalt plan heller. At kræve det umulige, det formålsløse og
uigennemtænkte, ser jeg som en falliterklæring. Det er sgu trist at man ikke
har mere at komme med. En bøde på 1 million kroner! Virker det ikke også på
dig, set i bakspejlet, temmeligt latterligt?

--
Malte Runz

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 18:31

> [...]
> på
> dig, set i bakspejlet, temmeligt latterligt?

Danskerne har ikke mandat til at ændre loven globalt, men kun lokalt.
Det kaldes demokrati.
Og hvorfor skulle demokratiet være umuligt?
Og ja, 1 mio. kr. er faktisk et latterligt lille beløb.
Men det er jo klart, at det skal være så stort, at disse koranfascister
kommer til at betale i dyre domme for deres gerninger.
Faktisk skal det være dem så dyrt et bekendtskab, at de vælger at rejse af
egen fri vilje.

J.

Fra : @

Dato : 12-03-06 19:40

On Sun, 12 Mar 2006 18:21:43 +0100, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

>Jeg kan se, at du ikke tænker så særligt meget længere end andedammen.

hvilken andedam

den andedam hvor demokrati og ytringsfrihed er gældende,
som nogen i ramme alvor mener skal "globaliseres"

globaliseres - efter Syrisk eller Saudi-Arabisk møster måske

er det den "andedam" du hentyder til?

>Alt
>det du kommer med ville ikke ændre noget som helst i positiv retning på
>globalt plan heller.

måske ikke men det ville da kunne bevirke at danske tegnere og
redaktører ikke behøvede at frygte for deres liv, bare fordi de gør
deres arbejde

> At kræve det umulige, det formålsløse og
>uigennemtænkte, ser jeg som en falliterklæring.

at yde aktiv modstand mod rabiate religiøse galninge er skam ikke
umuligt, det er blot et spørgsmål om vilje

>Det er sgu trist at man ikke
>har mere at komme med. En bøde på 1 million kroner!
>Virker det ikke også på
>dig, set i bakspejlet, temmeligt latterligt?

kan man dele millionbøder ud for en håndboldtræners opførsel,

så vil alt andet være dybt seriøst i sammenligning

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-03-06 20:26

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in message

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Nu er der vel en halv milliard mennesker der kan Koranen mere eller mindre
> udenad. Du får intet ud af at brænde samtlige koraner i verden.

Det er vildt overdrevet med en halv milliard, der er ikke engang en halv
million, - de fleste muslimer kender kun et par vers, og kender mere til
nogle få udvalgte haditter. Koranen er klerkenes speciale, og det er dem man
spørger om hvad man må og ikke må.

Fra : GB

Dato : 12-03-06 11:56

"@" <1@invalid.net> wrote in news:0ls712haj8leliup3sfb5rbqf6bi58bbsq@
4ax.com:

> Vestlige ledere har eftersnakket muslimske religiøse ledere og
> insisterer på, at islam er fredens religion. Men hvad menes der med
> det?

Det kan du se her:

http://www.thereligionofpeace.com/

Fra : @

Dato : 12-03-06 12:19

On 12 Mar 2006 10:55:31 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in news:0ls712haj8leliup3sfb5rbqf6bi58bbsq@
>4ax.com:

>Det kan du se her:
>
>http://www.thereligionofpeace.com/

ja eller:
http://www.islamundressed.com/

det er bemærkelsesværdigt at fredens religion er blevet udbredt på
denne måde, for mig ser det ikke videre fredeligt ud, det ligner mere
en røverbande som røver og myrder på deres vej, for derefter at bilde
folk ind at de skam ikke gør det for egen vindings skyld, men for at
aflyde en gud, den gud må betegnes som en mellemting mellem magt og
mammon:

622 – Muhammad immigrates from Mecca to Medina, gets more converts.

623 – Battle of Waddan.

623 – Battle of Safwan.

623 – Battle of Dul-‘Ashir.

624 – Raids on caravans to fund the movement begin.

624 – Zakat becomes mandatory.

624 – Battle of Badr (see chapter on Badr).

624 – Battle of Bani Salim.

624 – Battle of Eid-ul-Fitr & Zakat-ul-Fitr.

624 – Battle of Bani Qainuqa’.

624 – Battle of Sawiq.

624 – Battle of Ghatfan.

624 – Battle of Bahran.

625 – Battle of Uhud. 70 Muslims killed.

625 – Battle of Humra-ul-Asad.

625 – Battle of Banu Nudair.

625 – Battle of Dhatur-Riqa.

626 – Battle of Badru-Ukhra.

626 – Battle of Dumatul-Jandal.

626 – Battle of Banu Mustalaq Nikah.

627 – Battle of the Trench.

627 – Battle of Ahzab.

627 – Battle of Bani Quraiza.

627 – Battle of Bani Lahyan.

627 – Battle of Ghaiba.

627 – Battle of Khaibar.

628 – Muhammad signs treaty with Quarish. (The Al-Hudaybiyya agreement
was signed for a period of 10 years, which became the time limit for
any agreement with non-Muslims. The agreement was broken after 18
months when Muhammad’s army conquered Mecca)

630 – Muhammad conquers Mecca (Quarish).

630 – Battle of Hunsin.

630 – Battle of Tabuk.

632 – Muhammad dies. …The reign of the Caliphs begins.

632 – Abu-Bakr (Muhammad’s father-in-law) along with Umar, begin a
military move to enforce Islam in Arabia.

633 – Battle at Oman.

633 – Battle at Hadramaut.

633 – Battle of Kazima.

633 – Battle of Walaja.

633 – Battle of Ulleis.

633 – Battle of Anbar.

634 – Battle of Basra.

634 – Battle of Damascus.

634 – Battle of Ajnadin.

634 – Death of Hadrat Abu Bakr. Hadrat Umar Farooq becomes the Caliph.

634 – Battle of Namaraq.

634 – Battle of Saqatia.

635 – Battle of Bridge.

635 – Battle of Buwaib.

635 – Conquest of Damascus.

635 – Battle of Fahl.

636 – Battle of Yermuk.

636 – Battle of Qadsiyia.

636 – Conquest of Madain.

637 – Battle of Jalula.

638 – Battle of Yarmouk.

638 – The Muslims defeat the Romans and enter Jerusalem.

638 – Conquest of Jazirah.

639 – Conquest of Khuizistan and movement into Egypt.

641 – Battle of Nihawand.

642 – Battle of Rayy in Persia.

643 – Conquest of Azarbaijan.

644 – Conquest of Fars.

644 – Conquest of Kharan.

644 – Umar is murdered. Othman becomes Caliph.

647 – Conquest of Cypress island.

644 – Uman dies, succeeded by Caliph Uthman.

648 – Byzantine campaign begins.

651 – Naval battle against Byzantines.

654 – Islam spreads into North Africa.

656 – Uthman is murdered. Ali becomes Caliph.

658 – Battle of Nahrawan.

659 – Conquest of Egypt.

661 – Ali is murdered.

662 – Egypt falls to Islam rule.

666 – Sicily is attacked by Muslims.

677 – Siege of Constantinople.

687 – Battle of Kufa.

691 – Battle of Deir ul Jaliq.

700 – Sufism takes root as a sect.

700 – Military campaigns in North Africa.

702 – Battle of Deir ul Jamira.

711 – Muslims invade Gibraltar.

711 – Conquest of Spain.

713 – Conquest of Multan.

716 – Invasion of Constantinople.

732 – Battle of Tours in France.

740 – Battle of the Nobles.

741 – Battle of Bagdoura in North Africa.

744 – Battle of Ain al Jurr.

746 – Battle of Rupar Thutha.

748 – Battle of Rayy.

749 – Battle of lsfahan.

749 – Battle of Nihawand.

750 – Battle of Zab.

772 – Battle of Janbi in North Africa.

777 – Battle of Saragossa in Spain.

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 12:46

> On 12 Mar 2006 10:55:31 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

[Snip: A fucking lot o' battles]

2006: The Battle of Khartoon

J.

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 14:42

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> <
(snip)

> Folk i vesten skal holde op med at tro, at løsningen på volden kan
> findes gennem større forståelse og tolerance overfor islam, sådan som
> kommentatorer ofte hævder, når en terrorhandling har fundet sted.

Hvis vesten aktivt skal deltage i en løsning, så kræver det, at man prøver
at forstå, hvad man har med at gøre, og for at opnå en forståelse af
promblemstillingen, er en dialog nødvendig. Dette er naturligvis ikke det
samme som at udvise forståelse for (og dermed tolerere) modpartens
holdninger og handlinger.

> Det er morderne og deres sympatisører, som skal lære at udvise
> forståelse og tolerance, ikke deres ofre
> <<sakset fra DDF>

Og dette kan man umuligt forvente vil ske, hvis man ikke er villig til at
indgå i en dialog med mordernes sympatisører, som du siger.

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 12-03-06 15:01

On Sun, 12 Mar 2006 14:42:23 +0100, "Malte Runz"
> [...]

>(snip)

>Hvis vesten aktivt skal deltage i en løsning, så kræver det, at man prøver

det er der jo desværre en hel del der ikke _vil_, de tror vikelig at
man ved samtale kan lære en kat ikke at fange mus,
det kan man ikke, ligeledes kan man heller ikke via dialog lære en
overbevist koranfacist at han ikke må bekrige dem han anser for at
være vantro

man får ikke en kat til at holde sig fra musejagt, medmindre man
skyder den, eller spærrer den forsvaligt inde

>og for at opnå en forståelse af
>promblemstillingen, er en dialog nødvendig.

tidsspilde, det eneste koranfacister forstår er rå magtanvendelse

>Og dette kan man umuligt forvente vil ske, hvis man ikke er villig til at
>indgå i en dialog med mordernes sympatisører, som du siger.

jo, hvis man foretager sig det rigtige,

_hver Eneste_ gang koranfacister føre sig frem med vold skal der
svares igen, og gerne meget hårdt,

et passende svar på diverse arabiske landes angreb på danskernes
ytringsfrihed ville være at jævne Mekka med jorden

Fra : Henri Gath

Dato : 12-03-06 15:23

_hver Eneste_ gang koranfacister føre sig frem med vold skal der
> svares igen, og gerne meget hårdt,
>
> et passende svar på diverse arabiske landes angreb på danskernes
> ytringsfrihed ville være at jævne Mekka med jorden

Kunne ikke være mere enig. De skal behandles med en fast hånd!

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 15:58

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> >

> _hver Eneste_ gang koranfacister føre sig frem med vold skal der

> Kunne ikke være mere enig. De skal behandles med en fast hånd!

Kom med nogen (realistiske) eksempler på, hvad den behandling skal gå ud på,
og hvem, der skal udføre den.

Det er fjerde gang jeg spørger, alene i denne tråd, men jeg har ikke fået
nogen rationelle svar ind til videre.

--
Malte Runz

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 16:00

Henri Gath wrote:
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>>

> _hver Eneste_ gang koranfacister føre sig frem med vold skal der

> Kunne ikke være mere enig. De skal behandles med en fast hånd!

Slår du også din kone og dine børn, hvis du da ellers er gammel nok til at
have nogen?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Wilstrup

Dato : 12-03-06 16:11

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Slår du også din kone og dine børn, hvis du da ellers er gammel nok til at
> have nogen?

Jeg kan ikke forestille mig at Gattet har kone eller børn - alene lugten må
være ulidelig i det hjem. Men han opsøger sikkert prostituerede hvor han kan
få udløsning for sine lyster til at tæve kvinderne, der på mange måder
minder om hans mor og de ydmygelser han må have oplevet som barn, da
kvinderne satte deres vilje igennem.
--
Wilstrup

Fra : Jim

Dato : 12-03-06 17:31

> Slår du også din kone og dine børn, hvis du da ellers er gammel nok til at
> have nogen?

Jeg går ud fra, at Gath har været ved sine fulde fem, da han valgte
partner. - i modsætning til andre herinde....

Så der er jo ingen grund til at anvende fast hånd overfor gode uislamiske
kvinder.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 17:37

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra, at Gath har været ved sine fulde fem, da han valgte
> partner. - i modsætning til andre herinde....

Hvem er de andre der ikke har været, ifølge dig, ved sine fulde fem, og
hvordan ved du at Gath har været det, og at "de andre" ikke har?

> Så der er jo ingen grund til at anvende fast hånd overfor gode
> uislamiske kvinder.

Det er nok derfor at der er så megen vold i de Danske hjem.

Det er jo kun "ikke gode" Muslimske kvinder der får bank, eller?

Du oser langt væk af fordomme og uigennemtænkt demagogi.

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 15:58

> [...]

> man får ikke en kat til at holde sig fra musejagt, medmindre man
> skyder den, eller spærrer den forsvaligt inde

Kattens musejagt er genetisk betinget (lige som musens angst for katte!).
Hvis du ikke mener, at muslimernes opførsel også er genetisk betinget, så er
din analogi komplet meningsløs.

> tidsspilde, det eneste koranfacister forstår er rå magtanvendelse

Hvem skal anvende rå magt, og hvilken form skal denne rå magtanvendelse
tage?

(snip)

> _hver Eneste_ gang koranfacister føre sig frem med vold skal der
> svares igen, og gerne meget hårdt,
>
> et passende svar på diverse arabiske landes angreb på danskernes
> ytringsfrihed ville være at jævne Mekka med jorden

Var det også godt for dig, skat?

Prøv at være lidt mere realistisk. Hvordan skal der svares igen?

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 12-03-06 16:11

On Sun, 12 Mar 2006 15:58:21 +0100, "Malte Runz"
> [...]

>Hvis du ikke mener, at muslimernes opførsel også er genetisk betinget, så er

næ,

eller har du opskriften på hvordan man får en koranfacist til at
afholde sig fra bekrigelse af dem han anser for vantro?

> [...]
>

>(snip)

>Var det også godt for dig, skat?
>
>Prøv at være lidt mere realistisk. Hvordan skal der svares igen?

at jævne Mekka med jorden er ren ønsketænkning, men havde jeg midler
og magt til det, var det blevet gjort

man kunne starte med at bede visse ambasadører om at forlade Danmark,
og hjemkalde egne ambasadører fra disse lande

gøre det klart for erhvervslivet at diverse israleklausuler ikke
længere vil blive tollereret fra firmer der ønsker at operere i
Danmark

afbryde enhver bistandshjælp til lande hvor muhammedanere fører sig
frem

Fra : Malte Runz

Dato : 12-03-06 17:42

> [...]

> eller har du opskriften på hvordan man får en koranfacist til at
> afholde sig fra bekrigelse af dem han anser for vantro?

Det er strengt taget heller ikke det der sker. Det er ikke fordi vi i vesten
er vantro, at vi angribes fra islamistisk side. Menneskemasserne gik ikke på
gaderne i Mellemøsten og brændte flag, fordi vi ikke er muslimer. De føler
sig truede, fornedrede og angrebet i masser af tilfælde. De er blevet fodret
med propaganda om, at vesten er ude efter dem, blot fordi de er muslimer. De
aner ikke en pind om, hvordan man lever og tænker her i landet. Fx den
manipulerende fremstilling af historien omkring muhammed-tegningerne. Tænk
sig, de lokale demagoger (altså dem i Mellemøsten) har haft held til at
bilde de uuddannede og fattige masser ind, at man i vesten vil jævne Mekka
med jorden!

Jo mere det kan lykkes vesten af eksponere dens evner og dyder for den
muslimske verden, og jo mere man i den del af verden bliver opmærksom på
sammenhængen mellem disse evner og dyder og så en forbedret levestandard, jo
svære vil det blive for de ekstremt fundamentalistiske kræfter at få
overtaget. Og det er naturligvis her dialogen kommer ind i billedet.

(snip)

> at jævne Mekka med jorden er ren ønsketænkning, men havde jeg midler
> og magt til det, var det blevet gjort

Så er det godt at du ikke har nogen magt overhovedet.

> [...]
>
> gøre det klart for erhvervslivet at diverse israleklausuler ikke
> længere vil blive tollereret fra firmer der ønsker at operere i

Er det det du kalder "rå magtanvendelse"? Får du omvendt en eneste
"koranfascist", eller forhindret, at en ny bliver skabt, ved at hjemsende en
ambassadør?

> afbryde enhver bistandshjælp til lande hvor muhammedanere fører sig
> frem

Og gør det nu endelig med hård og fast hånd!

Som sagt er jeg glad for, at du og dine ligesindede (i ved godt, hvem i er)
ikke har nogen reel indflydelse. Og en af de dyder, jeg også omtalte før, er
at i som mindretal, med jeres afsporede ideer, trods alt bliver toleret her
i vores kultur. Faktisk lever i en form for dhimmi-tilværelse! Er det vel så
slemt?

--
Malte Runz

Fra : _@

Dato : 12-03-06 19:17

On Sun, 12 Mar 2006 17:42:21 +0100, "Malte Runz"
> [...]

>er vantro, at vi angribes fra islamistisk side. Menneskemasserne gik ikke på
>gaderne i Mellemøsten og brændte flag, fordi vi ikke er muslimer.

jeg taler ikke om de folk der i forskellige lande fik at vide at de
var blevet hånet i et land de aldrig havde hørt om

jeg taler om de kræfter der allerede findes i hele Europa og som
foreløbig har

tvunget Salman Rushdie i skjul
dræbt en hollandsk politikker
dræbt en hollandsk filminstruktør
bevirket at en dansk bøenebogsforfatter ikke kunne få illustret en bog
bevirket at 12 danske tegnere må leve skjult
bevirket at en avis måtte evakueres 2 gange pga. bombetrusler
bevirket at en revy fjerner et af numrene fra forestillingen

hvordan vil du få dem til at overholde de love der findes i Europa?

> [...]
>
>Og gør det nu endelig med hård og fast hånd!
>
>Som sagt er jeg glad for, at du og dine ligesindede (i ved godt, hvem i er)

det får vi, det sørger nogle muhammedaneres dårlige opførsel for

> Og en af de dyder, jeg også omtalte før, er
>at i som mindretal, med jeres afsporede ideer, trods alt bliver toleret her
>i vores kultur.

hvilke afsporede ide'er?

de mest afsporede må absolut være dem som tror de kan tale rabiate
koranfacister til rette

> Faktisk lever i en form for dhimmi-tilværelse! Er det vel så
>slemt?

det gør vi jo faktisk ikke, da vi har retten til at tale frit

at du og jeg ikke er enige om midlerne betyder ikke nødvendigvis at de
metoder jeg foreslår er forkerte

du behøver bare se på Israel, de har klaret sig siden 1948, ikke via
dialog og eftergivenhed, så var de blevet rendt overende for længst,

nej ved at vise styrke, og også bruge denne styrke når det var
nødvendigt

Fra : Henri Gath

Dato : 12-03-06 19:23

> [...]
> dialog og eftergivenhed, så var de blevet rendt overende for længst,
>
> nej ved at vise styrke, og også bruge denne styrke når det var

Man kan kun grue ved tanken om, at Israel var blevet styret af disse
nosseløse dialog-idioter....så havde staten sgu ike eksisteret mere....

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-03-06 20:53

> [...]
> bilde de uuddannede og fattige masser ind, at man i vesten vil jævne Mekka

Mener du også at den pakistanske advokatforening er uuddannede og fattige
masser?

"- Jeg udlover en dusør på 10 millioner rupier (én million kroner, red) på
vegne af Bar Association til enhver, der dræber en af tegnerne, sagde Syes
Athar Shah Bukhari, præsident for advokatforeningen.
Han blev bakket op af partiet Jamaat-i-Islami, der er det næststørste parti
i den pakistanske koalitionsregering. Den lokale leder, Rao Zafar Iqbal,
gjorde der klart for advokaterne, at hans medlemmer var klar til at løfte
opgaven.

- Vi er klar til at ofre vores liv for denne hellige sag, råbte Rao Zafar
Iqbal til demonstranterne."

> [...]
> svære vil det blive for de ekstremt fundamentalistiske kræfter at få
> overtaget. Og det er naturligvis her dialogen kommer ind i billedet.

Det er meget morsomt, jeg har lige læst en bog fra 1972, som bl.a har denne
diskussion oppe. Det er jo noget man har vidst og diskuteret i den muslimske
verden, siden Napoleon så let som ingenting kunne erobre Egypten i 1798. Det
lader ikke til at "dialogen" i nu 200 år har fået løst problemet med at
muslimer hader Vesten og al dens væsen, og haden den/os endnu mere fordi de
ikke kan leve uden den/os. - De hader os også, fordi de engang var bedre
end os, og var herrer over mange af vores lande.