ikke adgang til wordgroup win xp
Fra : Otto

Dato : 12-03-06 07:23

Hej
Jeg er begynder mht netværk.
Jeg har to pc'er med Win XP (SP2) de er forbundet via en router (netgear) og
har adgang til internet.
Jeg er tdc kunde med to dynamiske ipadresser. Så langt så godt.

Jeg vil gerne kunne :
1) dele og overføre filer mellem de to pc'er
2) spille PC spil mellem de to pc'er.

Jeg har prøvet at følge guiden i XP til oprettelse af hjemmenetværk - men
når jeg vil logge på wordgruppen 'MSg´home' får jeg at vide at jeg ikke har
rettigheder !!! Men jeg står som administrator !!! Det virker lidt
underligt. Nogen ideer til hvad jeg skal gøre???

Savner endvidere en god vejledning til hvordan jeg sætter maskinerne op til
spil... kender du en ??
på forhånd tak -
Otto