Re: Klage over politi-afgørelse - Was: Pol~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-03-06 15:56

"Jesus-loves-you" skrev
5176 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Sunday, 2006-03-07, CET 18:22)

> Til Politiet samt Statsadvokaten for Sjælland
>

> Klage over politi-afgørelse.
[ ... ]
> Jeg vil gerne hermed indgive min klage til Dem over politiets afgørelse
> vedrørende min politianmeldelse angående censur (Forfatningsbrud).

I dag har jeg modtaget et brev fra Statsadvokaten for Sjælland.

Brevet er dateret udenpå (af postvæsenet) 10.03.06

Brevet ordrette indhold er følgende:

=== citat start ===

Mogens Kall

[ ... cut 2006-03-11 ... ]

Dato 10. marts 2006

Journal nr. SA2-2006-41-1558

TGL

Jeg skal hermed bekræfte modtagelsen af Deres skrivelse af 7. marts 2006,
hvori De klager over en afgørelse truffet af politimesteren i Helsingør.

I den anledning skal jeg meddele, at jeg har anmodet politimesteren om en
udtalelse samt om sagens akter. Når udtalelsen og akterne foreligger, vil
jeg tilstræbe senest 60 dage efter modtagelsen af Deres skrivelse at træffe
afgørelse i sagen.

På det tidspunkt vil jeg tage stilling til, om De er klageberettiget, og om
klagefristen er overholdt.

På statsadvokatens vegne

D. Vejsig

=== citat slut ====

Kommentar:

Da jeg i dag modtog Deres brev og skulle til at åbne det kl. ca. 15:15,
tænkte jeg umiddelbart 'You are fíred', men nu konstaterer jeg ved
gennemlæsning af brevet, at De har udvist imødekommenhed, og det skal De
have tak for ...

Jeg bliver desværre nødt til at gøre Dem opmærksom på, at 2304 nok IKKE kan
vente i helt op til 60 dage.

Der er således allerede på nuværende tidspunkt blevet stillet
*Øverst*-kommanderende i Statsministeriet et Ultimatum:

5193 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Thursday 2006-03-09, CET 11:32)

=== citat start (file 5193) ===

"Jesus-loves-you" skrev
5192 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Thursday 2006-03-09, CET 11:38)

ULTIMATUM

[ ... The Terminator-program ... ]

> [ ... ]
>
> Øh ... jeg skulle til at holde min andagt, men da jeg læser ordet fra UCB,
> opdager jeg, at der muligvis heri ligger en "besked" (en art død-post,
> hvis der var tale om en spejder-rekognoscering, apropos He.4,12). ...
[ ... ]
> (side 9)
[ ... ]
> "Men Herrens dag vil komme som en tyv... " 2. Peter 3:10
[ ... ]
> Teksten kan umiddelbart knyttes til the Terminator-program gennem Ezekiel
> 9, der jo netop omhandler *Ankomsten/Genkomsten* ...

Og her er minsandten endnu en fin lille hentydning til *dig*, Mr.
§77-Lawbreaker:

(dem har du efterhånden fået nogle stykker af)

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-09, CET 11:48)
- "Det skal du (citer andagtstekst fra Bibellæser-Ringen)."

Yes, Sir:

Input andagtstekst fra www.blr.dk :

(indtastet *før* januar 2006)

(side 36)

=== citat start ===

Torsdag 9.

Own-break: datoen er 2006-03-09, Thursday

Ordsp 1,20-33

Ordsprogenes Bog kap. 1 vers 20-33 - på hverdagsdansk:

20 Hør! Visdommen råber på gader og
stræder, den høres på byens torve.
21 Den kalder på de larmende skarer -
vidner for dommerne på tingstedet.

22"I tomme hjerner!" råber den, "hvor
længe vil I blive ved med at tro på op-
spind? Hvor længe vil I grine sandheden
op i ansigtet og benægte kendsger-
ningeme? 23 Lyt dog, når jeg irettesætter
jer! Det er til jeres eget bedste! Jeg vil
udgyde min visdomsånd over jer, så I
forstår, hvad jeg siger. 24 Hvor ofte har
jeg ikke råbt, men I vil stadig ikke kom-
me! Jeg vinkede på afstand, men I æn-
sede ingenting. 25 I har totalt ignoreret
mine råd og har ikke villet lade jer
vejlede af mig. 26 Derfor nærmer dagen
sig, hvor det er jer, der er i vanskelig-
heder - og da er det min tur til at le! Da
vil jeg grine jer lige op i ansigtet! 27 Når
I er mest desperate - når uheld og van-
skeligheder tårner sig op foran jer som
et uvejr - 28 da svarer jeg ikke, når I
skriger; for da er det for sent at lede
efter mig. 29 I lukkede øjnene for kends-
gerningerne og valgte ikke at vise Her-
ren ærefrygt og tillid. 30 I var ligeglade
med de råd, jeg gav jer; I havde alt
muligt andet i hovedet, når jeg iret-
tesatte jer. 31 Derfor skal I sluge frugten
af det, I har sået, og leve med konsek-
venseme af det, I har gjort. 32 Jeres
egenrådighed skal blive jeres død, jeres
letsindighed skal blive jeres dødshug.
33 Men enhver, der lytter til mig, skal
leve i fred og tryghed - uden grund til at
frygte ondt."

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
12:08
- "Og så skal den komme."
<
Hvad, min ven ? - Resten af andagtsteksen ?
<
12:09
- "Ja ... gør det."
<
Okay: <<<END of Break.

Vil du ikke høre, så må du føle

Dagens stykke handler om visdommen, der er åbenbar overalt, men som ikke
modtages og efterleves af uerfarne, spottere og tåber. Det var ellers
blandt andet til disse grupper bogen er skrevet. Gennem sin ånd og sit ord
tilbyder Gud dem visdommen. Men da de afslår råd fra visdommen, ler den ad
dem på ulykkens dag. Selv om de kalder på den, vil den ikke lade sig finde
og årsagen er deres egen skyld. "Fordi de hadede kundskab og ikke valgte at
frygte Herren, ... så lad dem nyde frugten af deres færd" (v 29-31).

De er selv skyld i ulykken. "Hvad et menneske sår, skal det også høste"
(Gal 6,7).

Visdom er ikke bare en ophoben af teoretiske kundskaber; ej heller er det
verdslig klogskab og evne til at udnytte en given situation. Disse to kan
blive hinandens modsætninger, når klogskab taler egenkærlighedens sag og
udnytter sagen til egen fordel på bekostning af næsten.

Visdom er indsigt i Guds vilje, men den er mere end det, den er tillige
sand levekunst. Virkelig visdom indeholder ikke blot megen viden om Guds
vilje, men giver tillige vilje og kraft til at bøje
sig for og til at gennemføre Guds vilje i livets praktiske forhold.

Bøn: Herre jeg beder dig om at jeg ikke må ringeagte dit ord og dine bud.
Giv du mig evne og kraft til at leve, som du vil det. Amen

=== citat slut ====

Hmm ... situationen er muligvis ved at eskalere. Your *goodwill* er vist ved
at være OPBRUGT ...

Memory on:
5190 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Thursday 2006-03-09, CET 10:39)

> Internal interface-program ("Jumle-telegrafen"):
> (2006-03-09, CET 10:25-30)
>
> ENTER Your choice, code 0459

"Jungletelegraften":
(2006-03-09, CET 12:12:24)

"You really got bad-luck now, I'm sorry ..."

I told You to stay out of my business!

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-09, CET 12:22:38, delay - 00h01m26s)
- "Det skal du (copy this file to Statsministeriet)."

Yes, Sir!

As an ultimatum ?

12:24:09, delay - 00h01m26s
- "It's okay for me."

Thank You, my friends ...

Did I heard a voice said:

"Come with me, if you wanna live."

?

12:30
- "Og så skal den afsted (this message)."

Yes, Sir!

[ ... cut 2006-03-11 ... ]

=== citat slut (file 5193) ====

News from the "front-line":

5206 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Saturday 2006-03-11, CET 14:31)

=== citat start (file 5206) ===

"Jesus-loves-you" skrev
5205 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
(sent Saturday 2006-03-11, CET 07:33)

[ ... ]
> [ ... ]

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-10, CET 12:09:40, delay 0)
> - "Login (classified)."
>
> 12:11
> - " ... (classified) ... "
>
> Input classified program
>
> Code: The vicepresident has spoken
>
> Standby position
>
> Interface-code: 3-2-5
>
> 2006-03-11, CET 07:19:22, delay -00h01m26s)
> [...]

Interrupt from ...
5190 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
> [...]

News:

=== citat start ===

NRK-tekst lø 11.mar (2006, CET) 14:07:37

Slobodan Milosevic er død

Den tidligere jugoslaviske presidenten
Slobodan Milosevic (64) ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-11, CET 14:08:45, delay 0)
- "Login."
<
< Einem "chirurgischëm" indgreb ?
<
14:15
- " ... (classified) ... "

.... er død. Det
bekrefter krigsforbryterdomstolen
i Haag.

Milosevic stod tiltalt for
krigsforbrytelser ved domstolen.

Han døde i fengselet i Haag i dag
tidlig, iføge radiokanalen B92
i Beograd som var først ute med
meldingen.

Milosevic har hatt høyt blodtrykk og
hjerteproblemer.

=== citat slut ====

Memory on:
1614 news:BpO0c.102428$jf4.6164541@news000.worldonline.dk

> [...]
> ring it - had, of course, committed the most terrib-
> le crimes against humanity as, for instance, by er-
> terminating, and certainly 7 million jews.
> The second purpose of the trial was that we hoped
> to lay down the rules of international law of the
> future. Not only making the waging of aggressive war
> unlawful, but, for the first time, making the states-
> men, who led their countries into an aggressive war,
> personally responsible for what they had done."
>
> Lord Shawcross,
> Nrnberg prosecutor 1945.
>
> Yours respectfully (Sl 82,5), , the servant of Michael.

Hmm ... this reminds me a "little" bit about the syntax of Acts (Ap.G) 12,23
!

14:20
- "Login program."

Input memory:

3182 news:5fMid.62494$Vf.3076255@news000.worldonline.dk

> Mht. Ivan Hansen's død er følgende mistanke blevet fremsagt:
>
> 1445 news:p%fUb.85071$jf4.5401136@news000.worldonline.dk

> Thi nu er tiden inde, da dommen
> tager sin begyndelse med Guds hus;
> men kommer den over os først,
> hvad skal det så ende med for dem,
> der er ulydige mod Guds ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-11, CET 13:44)
- "Den skal med."

Yes, Sir:

Kristeligt Dagblad skrev torsdag 10. november 2005

(lederen, side 8)

=== citat start ===

Religionsfrihed

Religionsfriheden hersker i et demokrati...

13:47
- "Nemlig (kom til at tænke på DK-Constitution §67)."

.... som Danmark, hvirmod de værste krænkelser altid finder sted i totalitære
stater...

(13:50, ET: - "Amen." ... ET! You are talk'ing sometimes too much, my friend
.... ... They can't understand the message with too many breaks, Sir! ...
Okay ? - ET 13:57: -"Okay for me. ... bye-bye for now ... (13:58) ... my
frind." - See You later. - ET 13:59: - "Yea").

(Altså:)

Religionsfrihed hersker i et demokrati som Danmark, hvorimod de værste
krænkelser altid finder sted i totalitære stater. Derfor er det heller ikke
tilfældigt, at religt, at religionen holdes nede i lande som Kina,
Nordkorea, Iran, Saudi-Arabien og Sudan. Den, der sætter Gud over
diktatoren, er en potentiel trussel mod den styreform, der vil være
enevældig.
Bjer (Ansvarshevende chefredaktør Erik Bjerager, red.)

=== citat slut ====

14:04
- "Amen."

Okay to OUTPUT this message ?

14:29
- "Det må du godt."

Thank You, Sir ...

14:30
- "You're welcome ... my friend. See You later."

Yea ...

=== citat slut (file 5206) ====

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-11, CET 15:35)
- "Det skal du (send copy to Folketinget of this message)."

15:35
- "Også dem (the newsgroups)."

Yes, Sir ...

15:37
- "Det HELE skal med (file 5193)."

15:37
- "Også den (file 5206)."

Yes, Sir ...

Ready to OUTPUT. Okay ?

15:49
- "Det må du godt ... med hilsen fra mig, my friend."

Thank You, Sir ...

15:54
- "Det må du gerne (havde lige tænkt på at kontakte Helsingør Politi mhp. at
sende E-mail til Statsadvokaten via dem)."

Thank You, Sir ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-03-06 05:56

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev :

Har du røget fnisegræs ?

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 12-03-06 11:54

jan@stevns.net skriblede:
> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev :
>
> Har du røget fnisegræs ?

Jeg tror nærmere han sniffer Roundup
for grønærten er blevet lidt (meget)
vissen.

--
Lars Fragstrup

Fra : Gustav Bernzer Kernt

Dato : 12-03-06 08:11

Hvad gik der lige galt der
?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-03-06 10:08

"Gustav Bernzer Kernt" <jura@videnskab.dk.dk> skrev :

>Hvad gik der lige galt der

Det samme må man jo spørge dig - hvorfor citere 600 liniers
ordskvalder ?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-03-06 17:30

"Gustav Bernzer Kernt" skrev

[ ... file 5209 ... ]

> Hvad gik der lige galt der
> ?

Godt spørgsmål, Gustav ...

Dette mit indlæg ser úmiddelbart noget rodet ud, men det er fordi, jeg har
været udsat for en *total* censur at mine indlæg på alle nyhedsgrupperne
siden d. 17. februar 2006 ...

Mit indlæg skulle således (i dets *oprindelige* form) havde været linket på
fil-indlæg ...
5176 news:RjjPf.8422$Cl2.136924@news000.worldonline.dk

.... som *ligeledes* er linked på:

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-06 19:01

Den 12-03-06 17.29 skrev Jesus-loves-you følgende:

> Dette mit indlæg ser úmiddelbart noget rodet ud, men det er fordi, jeg har
> været udsat for en *total* censur at mine indlæg på alle nyhedsgrupperne
> siden d. 17. februar 2006 ...

Nej, det er rodet, fordi du ikke kan udtrykke dig normalt.

Der er som tidligere nævnt ikke tale om censur. Og du kan finde masser
af indlæg fra din hånd her:
http://tinyurl.com/nkneo

Jeg har svært ved at tro, at du overhovedet er interesseret i at finde
ud af, hvad der er problemet med dine indlæg, for så havde du nok spurgt
i news:dk.admin.netmisbrug som tidligere foreslået. Bemærk, der kan du
kun få hjælp med det tekniske, og du bør spørge meget præcist og uden
alverdens urelevante oplysninger.

Umiddelbart har jeg fornemmelsen af, at problemet ligger hos dig selv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-03-06 20:24

"Kim Ludvigsen" skrev

[ ... file 5217 ... ]

> Nej, det er rodet, fordi du ikke kan udtrykke dig normalt.

Okay, så siger vi det, apropos ...

Long Live the FREEDOM-of-Expression (§77) ...

> [...]
> alverdens urelevante oplysninger.
>
> Umiddelbart har jeg fornemmelsen af, at problemet ligger hos dig selv.

*Undersøg* sagen, førend du udtaler dig!

Havde du således gjort dit "hjemmearbejde" ordenligt og læst min
*oprindelige* link-henvisning i mit indlæg til Hr. Gustav Bernzer Kernt, som
lød ...

(Mit budskab til Gustav:)
5117 news:_%XQf.8515$Cl2.137069@news000.worldonline.dk

> 5216 news:joXQf.8514$Cl2.136793@news000.worldonline.dk

.... da ville du have konstateret følgende:

5216 news:joXQf.8514$Cl2.136793@news000.worldonline.dk

> Følgende filer er blevet frigivet i dag søndag den 12. marts 2006:
>
> (file 5176-5212)
[ ... ]
> Hvorfor er filerne 5101-5104, 5106-5173 IKKE kommet on-line endnu ?

Men bevares! - Siden du nu er så klog (i egne tanker): *Bevis* da venligst,
hvor disse filer ér med link-henvisninger (dvs. *dokumentationen* SKAL være
i orden i dit svar).

På forhånd tak ...

-

Et Udsagn:

(guess to *who*)

God'dag det er H-kriminalpolitiet,
Klokken er nu 20:20,
og De er anholdt for *magtmisbrug* af Grundlovens §77.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5224

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-03-06 21:40

Den 13-03-06 20.23 skrev Jesus-loves-you følgende:

> Men bevares! - Siden du nu er så klog (i egne tanker): *Bevis* da venligst,
> hvor disse filer ér med link-henvisninger (dvs. *dokumentationen* SKAL være
> i orden i dit svar).

Spørg i den relevante gruppe. Hvis jeg ikke kan svare der, er der
sikkert andre der kan.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-03-06 23:15

Jesus-loves-you wrote:
> "Jesus-loves-you" skrev
> 5176 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...
> (sent Sunday, 2006-03-07, CET 18:22)

Det vil sige at du ser konspirationsteorier fordi nogle indlæg ikke når
frem til en newsserver (eller har jeg ikke fattet noget af dit meget
rodede indlæg), og det bruger du f.eks. statsadvokaten, og politiets,
tid på?

Hvor herrer til hest - få dig dog en hobby...

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael

Lars B

Fra : Bo Warming

Dato : 14-03-06 03:40

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> [...]
> når frem til en newsserver (eller har jeg ikke fattet noget af dit
> meget rodede indlæg), og det bruger du f.eks. statsadvokaten, og

Det er borgerpligt at forlange retsvæsenets kulegravning, når der som
her er tegn på målrettet knægtelse af ytringsfriheden.

De fine herrer bruger 90% af tiden på mindre vigtige sager, som de
bare kan lægge nederst i bunken, for server-chikane er om grundlov og
menneskerettigheder af allervigtigste slags.

Konspirations-TEORI - ja - og at afgøre om teori er holdbar, det har
vi folk til.
Ofte er der sammensværgelse på spil og så burde der gives Nobel-pris
til den kværulantforrykte der har henledt opmærksomheden derpå

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-03-06 06:47

"Bo Warming" skrev

[ ... file 5209 ... ]

> "Lars Jensen" ... wrote in message

Did I heard a voice said:

(delay 61-66 years)

5179 news:kmjPf.8425$Cl2.136718@news000.worldonline.dk

> "Man binder os på mund og hånd,
> men man kan ikke binde ånd!"

?

Interrupt from ...
5227 news:CqsRf.8554$Cl2.137169@news000.worldonline.dk

Immanuel-responce-program:

Ytringsfriheden er IKKE til salg!§

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-03-14, CET 06:33)
- "Nemlig, min ven."

(herefter skrev Bo:)
> [...]
> Ofte er der sammensværgelse på spil og så burde der gives Nobel-pris
> til den kværulantforrykte der har henledt opmærksomheden derpå

Wow - dét må jeg nok sige, Bo! - Nu må jeg altså *rose* dig ...

Input memory in regard to *main*-target (?) ...
5175 news:44082ec6$0$24305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

[ ... ]
> Sæt nu den Udøvende Magt er blevet overtaget af en Hitler-lignende
> magtmisbruger (fx. en sekt som Frimurene).

I'm gonna *destroy* you. Do You understand me ?

In the name of the Father !!!

06:45
- "Hørt!"

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5228

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-03-06 12:18

Jesus-loves-you wrote:
> "Bo Warming" skrev

> Wow - dét må jeg nok sige, Bo! - Nu må jeg altså *rose* dig ...

Jeg fatter intet, og der må være problemer med din newsklient, for dine
indlæg er rodede og fyldt med underlig ligegyldig tekst...

Jeg tror vi putter dig i killfliteret....

Fra : Kristian

Dato : 19-03-06 17:45

> Jeg fatter intet, og der må være problemer med din newsklient, for dine
> indlæg er rodede og fyldt med underlig ligegyldig tekst...

Troede først at det var B.W. der var på spil igen.........var sikker på at
det kun var ham der kan skrive så meget vrøvl....på én gang.

Kristian