Træpaneler
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-03-06 20:19

Man kan få nye rat, gearknopper og meget mere til biler, men hvordan med
træpaneler til midterkonsol m.m.? Det er ikke en specifik bil jeg har i
tankerne, da jeg p.t kigger efter ny brugt bil, men fik den idé at man måske
kunne eftermontere fremfor at lede efter én, der allerede har det. Det er
også noget hyldevare jeg kigger efter - ikke det store gør-det-selv projekt.

hilsen
Uffe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-03-06 21:13

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
> at man måske kunne eftermontere fremfor at lede efter én, der
> allerede har det. Det er også noget hyldevare jeg kigger efter - ikke

Tjek en gang her hos tyske D & W:
http://www.duw.de/(yuyvkzjnyq4vfv45gq5ar0q4)/portal.aspx?id=1

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Basil Fawlty

Dato : 11-03-06 21:59

Uffe Kousgaard skrev d. 11-03-2006 i meddelelse
<4413229d$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
> [...]
> også noget hyldevare jeg kigger efter - ikke det store gør-det-selv projekt.

Spar pengene og brug pengene til at betale af på en ordenligt bil.
Kai

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-03-06 22:11

"Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> Spar pengene og brug pengene til at betale af på en ordenligt bil.

Spar kommentarerne, hvis det er alt du kan finde på.

Fra : Basil Fawlty

Dato : 11-03-06 22:17

<44133cf1$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:
> "Basil Fawlty" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> Spar kommentarerne, hvis det er alt du kan finde på.

Det var skam seriøst ment.
I stedet for at købe noget andre har kørt til og slidt til for dig, for
at kunne udstyre den med noget der får bilen til at ligne en million,
så kig på hvad det koster totalt at købe noget helt nyt at køre i.
Kai

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-03-06 14:33

Den Sat, 11 Mar 2006 22:17:11 +0100, skrev Basil Fawlty :

> [...]
> at kunne udstyre den med noget der får bilen til at ligne en million,
> så kig på hvad det koster totalt at købe noget helt nyt at køre i.

Hvorfor give det blå ud af ørerne for en ny kønsløs blikæske, hvis man
for langt mindre kan få en ældre bil med sjæl og udstråling?

Hvis jeg havde 100K til bil, ville jeg da hellere smide dem efter en
ældre BMW E3 limousine, fremfor en nyere koreansk indkøbsvogn.

Acceptér at ikke alle har samme forhold og ønsker til bil som du, og
undlad at komme med ubrugelige svar i øst, når der spørges i vest.

Hvis du mente det seriøst, hvade du istedet spurgt ind til hvorfor Uffe
nu ønskede at gå den vej han har valgt, og derefter komme med
alternativer.

--
Kent Oldhøj

Fra : Basil Fawlty

Dato : 12-03-06 14:50

Kent Oldhøj skrev d. 12-03-2006 i meddelelse
<4p6q240ikl1a$.dlg@oldhoj.dk>:

> Hvis du mente det seriøst, hvade du istedet spurgt ind til hvorfor Uffe
> nu ønskede at gå den vej han har valgt, og derefter komme med
> alternativer.

Så siger vi det, det gider jeg ikke bruge resten af weekenden på at
diskutere
Kai

Fra : Kim Olsen

Dato : 11-03-06 23:33

Tjek: http://www.mbdele.dk/dansk/

Jeg købte et sæt til Kia Clarus - de var meget fine.

Kim Olsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-03-06 14:40

Den Sat, 11 Mar 2006 20:18:52 +0100, skrev Uffe Kousgaard :

> Det er også noget hyldevare jeg kigger efter - ikke det store gør-det-selv projekt.

Så tror jeg ikke du får noget brugbart svar uden at det er en konkret
bilmodel der spørges til. På diverse træf rundt omkring har jeg set en
hel del gør-det-selv træindlæg. Nogle utroligt smukke, mange okay og
endelig enkelte gyselige.

Det er mit indtryk at det er nemmest at lave pænt, hvis bilen enten har
noget plastic-noget der kan skiftes/fineres eller at bilen har kunnet
fås med indlæg, som så kan skaffes hos en hugger og enten shines op
eller reproduceres.

Alt i alt nok enten et gør-det-selv projekt eller køb en bil der
allerede har det.

--
Kent Oldhøj

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 12-03-06 17:09

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

> [...]
> eller reproduceres.
>
> Alt i alt nok enten et gør-det-selv projekt eller køb en bil der

Tak, så har jeg da lidt at gå efter. Via Kim Olsens link kan jeg se, at
sågar min Saxo kan få træinteriør, men det tror jeg ikke passer sammen.

hilsen
Uffe

Fra : NS

Dato : 12-03-06 17:45

Uffe Kousgaard skrev:
> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

> Tak, så har jeg da lidt at gå efter. Via Kim Olsens link kan jeg se, at
> sågar min Saxo kan få træinteriør, men det tror jeg ikke passer sammen.

Det er ikke træ :).

NS

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-03-06 19:47

On Sun, 12 Mar 2006 17:45:25 +0100, NS <123@123.com> wrote:

>Det er ikke træ :).

>--

Japansk åndenød kaldes det i de kredse jeg færdes i.

--

Venlig hilsen
Folmer