Flytte data fra SIM-kort til telefonens hu~
Fra : Lars

Dato : 11-03-06 19:35

Har to telefoner:
1) 5140i med SIM-kort A
2) 5140 med SIM-kort B

Jeg skal have SIM-kort B over i telefon 1, men først skal jeg have alle data
fra SIM-kort A over i telefon 1, og så bagefter ned på SIM-kort B.
Hvordan gør jeg dette nemmest, hvis man kan? Alternativet med at skrive alle
nummer fra SIM-kort A, på telefon 2 mens SIM-kort B sidder i, synes
uoverskueligt.
På forhånd tak.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-03-06 21:54

> [...]
> Hvordan gør jeg dette nemmest, hvis man kan? Alternativet med at skrive
> alle nummer fra SIM-kort A, på telefon 2 mens SIM-kort B sidder i, synes

Har du overvejet et datakabel ??

Du skal bruge CA-42, det koster godt nok ca.300 kr.
Køb nu ikke et uoriginalt, det kommer sandsynligvis ikke til at virke. Nu er
du advaret.

Held og lykke.

Jesper c",)

Fra : Lars

Dato : 12-03-06 12:07

Jesper Hansen skrev i en meddelelse

> Har du overvejet et datakabel ??
>
> Du skal bruge CA-42, det koster godt nok ca.300 kr.
> Køb nu ikke et uoriginalt, det kommer sandsynligvis ikke til at virke. Nu
> er du advaret.

Næh, jeg troede faktisk, at man bare kunne overføre fra SIM-kort til
telefonen (mener den har ca. 4MB RAM), og så tilbage på det nye SIM-kort.

En 300 kr. løsning er vist lige i overkanten, da jeg formodentlig kan skrive
data om på ca. 1½ time selv med min fede fingre, men kan være jeg finde én,
som har sådan et kabel, og så låne det.
Mvh.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-03-06 12:16

"Lars" <Lars@REMOVETHISolsenfam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrive data om på ca. 1½ time selv med min fede fingre, men kan være jeg
> finde én, som har sådan et kabel, og så låne det.
Jeg kunne aldrig undvære mit kabel, har selv en 5140i.

En 5140i har 3,5 mb.

Jeg ved ikke om du kan overføre de forskellige ting på andre måder. Kan det
måske lade sig gøre med infrarød ??

Fra : Lars

Dato : 12-03-06 13:19

> Jeg kunne aldrig undvære mit kabel, har selv en 5140i.
>
> En 5140i har 3,5 mb.
>
> Jeg ved ikke om du kan overføre de forskellige ting på andre måder. Kan
> det måske lade sig gøre med infrarød ??

Det vil jeg lige se på.

Imellemtiden så har jeg fundet kablet to forskellige steder, til to meget
forskellige priser. Du skrev jo, at jeg skulle undgå et uoriginalt, men der
står, at det er 100 % kompatibelt med ret til returnering, hvis ikke fuld
tilfredshed. På billedet ligner de også hinanden meget, så spørgsmålet er om
man ikke kan nøjes med det uoriginale?
Uoriginalt:
http://remozone.dk/shop/default.asp?CatId=57

Originalt:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=40813
Mvh.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-03-06 14:29

> [...]
> fuld tilfredshed. På billedet ligner de også hinanden meget, så
> spørgsmålet er om man ikke kan nøjes med det uoriginale?

Altså det eneste jeg vil sige er at jeg har prøvet et uoriginalt og det
virke ikk, men giver en masse problemer.
Men det er jo dit valg :) og ja der er stor pris forskel og jeg fik også
pengene retur og købte derefter et originalt. Og tænkte at det var åndsvagt
at jeg ikke lyttet til gruppen her. Men held og lykke.