MS Windows
briani 27239
Jeg har dummet mig!
Fra : Søren

Dato : 11-03-06 17:32

Hej

Jeg er "kommet til" at angive "Play in Winamp" som standard for "Filmappe"
under "Mappeindstillinger" og "Rediger filtype".

Hver gang jeg dobbelt-klikker på en mappe prøver Winamp at afspille
indholdet.

Kan jeg rette det i registreringsdatabasen eller noget?

Søren

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-03-06 18:05

Søren skrev:
> Kan jeg rette det i registreringsdatabasen eller noget?

Kan du ikke rette det tilbage samme sted som du "kom til" at
pille i første omgang? Jeg kan da fint ændre standardhandlingen
tilbage her hos mig.
--
Peter J

Fra : Søren

Dato : 11-03-06 18:11

Nej, både "Rediger...", "Fjern" og "Angiv standard" er ikke aktive.

Søren

Fra : J. Jørgensen

Dato : 11-03-06 18:11

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indholdet.
>
> Kan jeg rette det i registreringsdatabasen eller noget?

Du skal bare "højreklikke" og åbnes med "brug altid".
Hilsen
Jørgen

Fra : Søren

Dato : 11-03-06 18:21

Det kan man kun med filer ikke med mapper.

Søren

Fra : Per

Dato : 11-03-06 18:56

> [...]
> indholdet.
>
> Kan jeg rette det i registreringsdatabasen eller noget?

Hvis du har XP og systemgendannelse aktiveret så gå tilbage til restore
punkt.

Så skulle den være der.

Mvh. Per

Fra : Søren

Dato : 11-03-06 23:38

Nå ja

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 20:02

Søren wrote:
> [...]
> indholdet.
>
> Kan jeg rette det i registreringsdatabasen eller noget?

Kan du ikke bare slette winamp fra den liste, også ellers geninstallere
winamp hvis du vil have 'enqueue' med på foldere igen.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...