Selvstyrer sælges.
Fra : Leo Sørensen

Dato : 14-06-01 19:02

Model 1000 ældre model, men virker perfekt. Det eeneste du skal gøre er at
lave en roset med kompasretningerne og sætte på. Den er faldet af!
Du kan købe ovenstående for 800,- kr.

M.V.H.
Leo Sørensen

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 14-06-01 20:17

Hej

Jeg kender ikke de ældre modeller så godt er den digital display, og
hvorfor sidder der en roset på den, kan den sluttes til en GPS og
ifald hvilken dataoverrførsel bruger den så
du kan evt. svare på bpvk@post4.tele.dk

Venlig Hilsen Bjarne

Fra : Leo Sørensen

Dato : 15-06-01 20:09

Info omkring selvstyreren.

Det er en Autohelm 1000 uden display.
Den virker på samme måde som et kompas. Du stiller kursen på en roset
(præcis som på et kompas) den kurs du stiller er selvfølgelig kursen du
sejler!

Hilsen
Leo Sørensen

Fra : Simon Pape

Dato : 14-06-01 22:23

Du skal nok prøve dk.marked-hierarkiet...

--
Nattergalevej 7, 3. sal Tlf.: 2684 4338
2400 København NV

Fra : Hans-Henrik Andresen