Dansk undskyldning til den muslimske verde~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-03-06 14:20

Fra : TBC

Dato : 11-03-06 14:26

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> http://www.danishmuhammedcartoons.com/Apology.html

Konrad postede dette link, og startede en debat om det allerede 2/3

se http://shor.ter.dk/204008513

TBC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-03-06 15:06

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> http://www.danishmuhammedcartoons.com/Apology.html

1) Jeg mener at der er tale om et lige knap så vellykket rip-off af et
genialt læserbrev i Ekstra Bladet.

I stedet for det ret barnlige, tilsyneladende ligefrem desperate "FUCK
YOU!" havde det som afslutning blot noget i retning af: "...Men en
undskyldning for at jeg benytter mig af min egne frihedsrettigheder i
mit eget land, dèn får I ALDRIG!"

2) Det er (desværre!) IKKE rigtigt at alle terrorister er muslimer. I
hvert fald ikke hvis man ser på den nyere europæiske historie med IRA,
ETA, RAF De Røde Brigader osv. osv. Seneste eksempel er - uden øvrig
sammenligning - f.eks. de to mænd, der myrdede hhv. Pim Fortuyn og
svenske Anna Lindh.

Det tætteste vi da også har været på decideret terror herhjemme - endnu
da - må vel ligeledes siges at være begået af etniske danskere.

Så jeg giver altså ikke meget for denne hjemmeside: Den er tværtimod
grundliggende lige så forbandet primitiv som mange af de "beskeder"
diverse (primært) tyrkiske hackere har efterladt på danske hjemmesider.
Hvis man derimod virkelig vil pisse perkerne af, endsige overhovedet
prøve at få dem til at tænke, så findes der altså VÆSENTLIGT mere
intelligente måder end at lange fuckfingre og vræle "FUCK YOU!" som en
anden frustreret præmatur pubertetsknægt.
Man kan - som det hele jo startede med - med fordel bruge satire over
for disse primitive perker-primater, der har det svært med begrebet
"ytringsfrihed", hvis man virkelig vil være nedladende. Her er nok det
p.t. par excellence bedste eksempel på sådan værdig, verbal
"afklapsning" af muslimske fundamentalister:

http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.swf

Reginold regerer!

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 13-03-06 09:37

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> Så jeg giver altså ikke meget for denne hjemmeside: Den er tværtimod
> grundliggende lige så forbandet primitiv som mange af de "beskeder"
> diverse (primært) tyrkiske hackere har efterladt på danske hjemmesider.

Og så primitiv som diverse vredladne usenetaktivister i Danmark. Og det var
jo just pointen. Du klæber dig op af en gruppe bestående af et uhelligt
sammenrend af tåber, fundamentalister, landsbytosser, idioter, skizofræne,
fundamentalister, ortodokse, blå stue, fascister, islamister, razister,
nynazister, opkomlinge, læsebesværede, uuddannede...

Er det virkelig besværet værd, Anders?

Fra : PerX ...

Dato : 15-03-06 16:49

In article <1hc1h4p.1pkfnyu1pvybo7N%peter@DIESPAMMERDIE.dk>,
peter@DIESPAMMERDIE.dk says...
> http://www.danishmuhammedcartoons.com/Apology.html

Borset fra vi ikke har bygget dem en moske - men du kender måske noget
til statens fremtidsplaner?