Slobodan Milosevic død i fængslet
Fra : Per Rønne

Dato : 11-03-06 13:38

Jeg sidder netop og ser på BBC World at den tidligere jugoslaviske
præsident Slobodan Milosevic er død i fængslet i Haag.

Og det bekræftes af en netop modtaget e-mail:

<http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=707938/>

Jeg ved ikke om der er tale om selvmord eller om en naturlig død. Under
alle omstændigheder har han dermed undgået domfældelse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter

Dato : 11-03-06 13:47

> Jeg sidder netop og ser på BBC World at den tidligere jugoslaviske
> præsident Slobodan Milosevic er død i fængslet i Haag.
>
> Og det bekræftes af en netop modtaget e-mail:

Og endnu en vantro brænder i helvede sammen med de andre vantro.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-03-06 14:24

?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : GB

Dato : 12-03-06 01:10

"Peter" <peter@mo.com> wrote in news:4412c701$0$38725
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Og endnu en vantro brænder i helvede sammen med de andre vantro.

DET ER JØDERNE DER HAR MYRDET HAM - og Bush... og Anders Fogh Rasmussen...

Fra : Bo Warming

Dato : 12-03-06 03:09

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Peter" <peter@mo.com> wrote in news:4412c701$0$38725
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> DET ER JØDERNE DER HAR MYRDET HAM - og Bush... og Anders Fogh
> Rasmussen...

At USA og Israel har noget mod muslimer, bør ingen tro på.
De er værdifulde redskaber til at skabe konflikter og USA bruger langt
mere på forsvar end resten af verden tilsammen, så fjendebilleder er
mangelvare.
USA hadede da Gorbatjov fratog dem USSR som hadeobjekt.

Man fængsler en Milosovic, for at have hals-og-håndsret over ham.

Hans forsvar var så fremragende, at man ikke kunne dømme ham, så plan
B skete - man forgiftede ham.
Ingen kan modbevise det andet end fængselskøkkenet, og de er betalt
for at holde på en hemmelighed.

Fra : Kim2000

Dato : 11-03-06 14:16

> [...]
> præsident Slobodan Milosevic er død i fængslet i Haag.
>
> Og det bekræftes af en netop modtaget e-mail:

Det var da rart at det svin er væk fra jordens overflade, så er der da en
mindre at spilde føde på.

> Jeg ved ikke om der er tale om selvmord eller om en naturlig død. Under
> alle omstændigheder har han dermed undgået domfældelse.

Nej, det har han da ikke, det er først nu han bliver dømt.... (medmindre man
altså tror vi bare forsvinder, når vi dør).

Fra : Jesper

Dato : 11-03-06 14:31

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg ved ikke om der er tale om selvmord eller om en naturlig død. Under
> alle omstændigheder har han dermed undgået domfældelse.

Så slap slubberten Milosevic alligevel for at stå til regnskab for sine
forbrydelser. OG det kommer kun en uge efter at en anden krigsforbryder,
Milan Barbic, begik selvmord i Haag, hvor han afsonede en 13 års
fængselsdom for krigsforbrydelser.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Thomas J.

Dato : 11-03-06 17:17

Den Sat, 11 Mar 2006 13:38:09 +0100 sendte per@RQNNE.invalid (Per
Rønne) følgende røgsignaler:

>Jeg sidder netop og ser på BBC World at den tidligere jugoslaviske
>præsident Slobodan Milosevic er død i fængslet i Haag.

Han fik nedsat straffen pga. god opførsel...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Per Rønne

Dato : 11-03-06 17:30

Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote:

> Den Sat, 11 Mar 2006 13:38:09 +0100 sendte per@RQNNE.invalid (Per
> Rønne) følgende røgsignaler:

> Han fik nedsat straffen pga. god opførsel...

Han gik i døden med hvid straffeattest - stadig ustraffet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 11-03-06 18:01

> Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>

> Han gik i døden med hvid straffeattest - stadig ustraffet ...

Dhimmien Uffe Ellemann Jensen udtaler til Ritzau at Slobodan Milosevic ikke
bliver savnet, det gør han heller ikke selv når den tid kommer.

Kurt

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-03-06 18:24

Per Rønne skrev den 11-03-2006 13:38:
> [...]
>
> Jeg ved ikke om der er tale om selvmord eller om en naturlig død. Under
> alle omstændigheder har han dermed undgået domfældelse.

Tja, man egentlig også sige, at han var igang med at afsidde sin
livsstidsdom. Allerede før domsfældelse.

mvh

Carsten

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 12-03-06 20:53

Per Rønne wrote:
> [...]
>
> Jeg ved ikke om der er tale om selvmord eller om en naturlig død. Under
> alle omstændigheder har han dermed undgået domfældelse.

Eftersom han døde i sine fangetageres varetægt, vil han nu blive martyr.

Han burde have været skudt ved tilfangetagelsen; at stille ham for en
domstol var at gøre grin med begrebet "lov og orden" (eftersom han næppe
havde godkendt den "lov" han blev anklaget under - hvortil kommer at
selve idéen om at have lov vedrørende krigsaktiviteter er perverst og
farligt).

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen

Fra : Wilstrup

Dato : 12-03-06 22:36

"Stefan W. Christensen" <swcMEN_FJERN_DETTE@soton.ac.uk> skrev i en
meddelelse news:44147bd5$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> idéen om at have lov vedrørende krigsaktiviteter er perverst og farligt).

Når man betænker at USA aldrig har godkendt den internationale domstol i
Haag, når det gælder egne soldater, så er det vist ikke fra USA man skal
komme med foragelse eller lignende, og når det viser sig at USA-apologeter
forsvarer domstolen, så kan det da kun undre set i det lys.
--
Wilstrup

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 13-03-06 12:45

Wilstrup wrote:
> [...]

> komme med foragelse eller lignende, og når det viser sig at USA-apologeter
> forsvarer domstolen, så kan det da kun undre set i det lys.

Det står mig ikke helt klart hvori sammenhængen, mellem dit indlæg og
mit, består.

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen