Online kort
Fra : SvenP

Dato : 11-03-06 11:50

Er der et sted på nettet hvor jeg kan se et kort over DK, Med angivelse af
længde-, og bredegrader?

Mvh. sven

Fra : Max

Dato : 11-03-06 11:42

He Sven

> Er der et sted på nettet hvor jeg kan se et kort over DK, Med
> angivelse af længde-, og bredegrader?

Her kan du søge på adressen http://maporama.com/share/

Mvh Max

Fra : SvenP

Dato : 11-03-06 12:20

Tak for det, så fik jeg afprøvet GPS'en

Mvh. Sven

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-03-06 11:43

Det kan Google Earth: http://earth.google.com/

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Lund

Dato : 12-03-06 15:57

> Er der et sted på nettet hvor jeg kan se et kort over DK, Med angivelse af
> længde-, og bredegrader?

Det mener jeg du kan på kort og matrikkelstyrelsens hjemmeside!

http://www.kms.dk/

Brian