Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoom - et nyt seriøst digital fotomagasin
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 23:48

Faldt over det nye danske magasin "Zoom", som på forsiden skrev: "Nikons
mesterværk" (=D200). Da jeg lige har købt vidunderet, måtte jeg naturligvis
bekræftes i mit køb og jeg blev da heller ikke skuffet over, at de aldrig
har testes et bedre kamera. På forsiden står der nr. 1, så hvis det er det
første nummer, skal man ikke lægge så meget i det, men der er nu en række
uddybende artikler i bladet, som efterlader indtryk af, at det er på et
langt højere seriøst niveau en fx. Digital Foto, som blot virker som en
gengivelse af produktintroduktioner, men jeg skal retfærdighedsvis medgive,
at jeg har lært en del Photoshop af de medfølgende videoer på CDen.
Det ny blad laves af samme forlag som udgiver bladet "Magasinet Mobil", som
heller ikke er tosset, hvis man skal følge med i det seneste mobilræs.
mvh - Per

Fra : Ole C

Dato : 11-03-06 10:16

"Per Falkjær Jensen" <Pefa (at) mail punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som heller ikke er tosset, hvis man skal følge med i det seneste mobilræs.

Reklame abe! - Zoom er ikke nyt og det er sq langt fra seriøst.. Nå jo.. for
amatører er det seriøst, men DK har ikke lavet og kan ikke lave et ordenligt
blad om foto, der skal vi længere nord eller syd på, de bedste imo står US
og UK for.. "De har aldrig testet et bedre kamera".. D200 er lækkert, men
det er vist langtfra det bedste, men uden tvivl det bedste i Zoom..
Tillykke med kameraet og "bladet"..

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-03-06 16:57

> [...]
> som heller ikke er tosset, hvis man skal følge med i det seneste mobilræs.

Hvis det er første nummer og de skriver at et givet kamera (D200) er det
bedste de har testet, så siger det vel ikke så meget
D200 har nu fået gode anmeldelser, men det generelt bedste kamera kan man
ikke sige det er. Det er nu sjovt, som folk skal bekræftes i deres køb,
altså EFTER det er købt.

--
Kind Regards/Med venlig hilsen,
Hans Kruse

Fra : Jakob

Dato : 11-03-06 18:36

In article <4412f352$0$15791$14726298@news.sunsite.dk>,
hans.kruse@mail.tele.dk says...

> men det generelt bedste kamera kan man
> ikke sige det er.

Hvilket man så ikke kan sige om noget kamera :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-03-06 18:11

Per Falkjær Jensen wrote:

> Faldt over det nye danske magasin "Zoom", ...cut...

Har det et web-site...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : F.Hansen