MS Windows
briani 27239
Fejl: Product not installed
Fra : Jakob

Dato : 10-03-06 12:07

Da jeg skulle lave lidt forårsrengøring i mine installerede programmer, kom
jeg tydeligtvis til at fjerne noget jeg ikke skulle have fjernet, hvilket
afstedkommer at jeg ved opstart får fejlbeskeden "Product not installed."

Hvordan kan jeg finde ud af hvad det drejer sig om?

Vh,
Jakob

Fra : Jakob

Dato : 10-03-06 13:37

> [...]
> afstedkommer at jeg ved opstart får fejlbeskeden "Product not installed."
>
> Hvordan kan jeg finde ud af hvad det drejer sig om?

Lader til at det var Daemon Tools - skulle bare slette mappen for at slippe
af med beskeden. Nu er spørgsmålet hvordan jeg slipper af med det H-drev
programmet har lavet?

Fra : jda

Dato : 10-03-06 15:59

Fri, 10 Mar 2006 13:37:07 +0100, ved hjælp af elektroniske
kommunikationsmidler udtrykte Jakob sig i dk.edb.system.ms-windows på
følgende måde:

> Lader til at det var Daemon Tools - skulle bare slette mappen for at slippe
> af med beskeden. Nu er spørgsmålet hvordan jeg slipper af med det H-drev
> programmet har lavet?

Installerer det igen og afinstallerer det korrekt vil være mit bedste bud
--
Jakob