MS Windows
briani 27239
Genvej til at indsætte tekst
Fra : Jesper Johnsen

Dato : 10-03-06 10:57

jeg vil gerne have en genvej til at indsætte noget tekst
jeg vil gerne have at når jeg trykker
ctrl+shift+z
at den indsætter
F:\AAU\P8\CVS\P8\Report\pics\

kan man det?

MVH Jesper Johnsen

Fra : Jesper Johnsen

Dato : 10-03-06 19:17

Jesper Johnsen skrev:
> jeg vil gerne have en genvej til at indsætte noget tekst
> [...]
Jeg bruger Win XP med SP2

Fra : Finn

Dato : 10-03-06 19:21

"Jesper Johnsen" <jsjo03@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil gerne have en genvej til at indsætte noget tekst
> [...]

Vil vi taler Word kunne du overveje Autotekster..........

Fra : Jesper Johnsen

Dato : 10-03-06 19:46

Finn skrev:
> "Jesper Johnsen" <jsjo03@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Vil vi taler Word kunne du overveje Autotekster..........

Det er det ikke.
Det er fordi jeg printer mange billeder til denne sti med en PS-printer.
Ved anvendelse af Print to file.
Men når man gør dette skal man indtaste den fulde sti hver gang.....
Og jeg synes ikke at kunne indtate en default sti noget sted.

MVH Jesper Johnsen

Fra : Åge

Dato : 10-03-06 23:40

> [...]
> Men når man gør dette skal man indtaste den fulde sti hver gang.....
> Og jeg synes ikke at kunne indtate en default sti noget sted.

Nu må det jo helst ikke blive alt for let, men havde jeg samme 'problem', så
ville jeg markere stinavnet første gang, jeg skriver det i outfeltet,
kopiere det med Ctrl+C og herefter bruge Ctrl+V de næste 100 gange...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-03-06 21:38

"Jesper Johnsen" <jsjo03@kom.auc.dk> wrote in message
> jeg vil gerne have en genvej til at indsætte noget tekst
> [...]

Prøv at tag et kig på den her:
http://www.topshareware.com/Keyboard-Shortcuts-download-36611.htm

*/Henrik Pedersen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-03-06 00:47

Den 10-03-06 10.56 skrev Jesper Johnsen følgende:
> jeg vil gerne have en genvej til at indsætte noget tekst
> kan man det?

Du kan med det gratis program FlashPaste:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jesper Johnsen

Dato : 11-03-06 09:48

Kim Ludvigsen skrev:

> Du kan med det gratis program FlashPaste:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-flashpaste.html

Lige præcis noget som dette.
hurtigt og enkelt sådan skal det være.
Bare ærgeligt at man ikke kan tildele hver enkel tekst en direkte genvej

Men OK, det virker som det skal

MVH Jesper Johnsen