"Kvindernes kampdag"
Fra : Henri Gath

Dato : 09-03-06 23:32

Det er så ynkeligt at de sædvanlige frontkæmpere ikke har modet til at kæmpe
for deres muslimske medsøstre. Så længe kampen stod om små velfærds
problemer var deres røst høj og rungende, men nu da fjenden ser mere farlig
ud - ryster de af skræk, gemmer sig og kommer med søforklaringer om
gradbøjninger af friheden.

I kan hermed modtage min (og min kones) dybeste foragt

Fra : Peter Kirk

Dato : 10-03-06 10:54

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gradbøjninger af friheden.
>
> I kan hermed modtage min (og min kones) dybeste foragt

Er det fordi I synes muslimske kvinder er undertrykte? Jeg er faktisk i
tvivl - det virker som om at hver gang en vesterlænding siger det, så siger
en kvinder af muslimske oprindelse at sådan er det ikke. Hvem mon skal vi
tro?

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 13:54

On Fri, 10 Mar 2006 10:53:53 +0100, Peter Kirk wrote:

> [...]
> en kvinder af muslimske oprindelse at sådan er det ikke. Hvem mon skal vi

Den man stoler mest på. Hvem stoler du mest på?

Fra : Peter

Dato : 10-03-06 12:01

> [...]
> gradbøjninger af friheden.
>
> I kan hermed modtage min (og min kones) dybeste foragt

Med al det højreorienterede lort du lukker ud. Troede jeg at Gath´tet kun
var til glidecreme når du var sammen med dine danske venner.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-03-06 13:46

Peter <peter@mo.com> wrote:

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Med al det højreorienterede lort du lukker ud. Troede jeg at Gath´tet kun
> var til glidecreme når du var sammen med dine danske venner.

Vidste du ikke at også danske kvinder foretrækker det med glidecrème,
hvis det skal dén vej?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 10-03-06 19:11

"Peter" <peter@mo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Med al det højreorienterede lort du lukker ud. Troede jeg at Gath´tet kun
> var til glidecreme når du var sammen med dine danske venner.

Nå, det mener du, din skide halal-nar....