Nokia 3310 viser ikke altid navn
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 14-06-01 18:09

Jeg har et problem med min N3310.

Når der ringes fra min fastnet telefon til min N3310, viser den
ikke navnet fra telefonbogen, men nummeret (+45xxxxxxxx) der
ringes fra.

Når jeg ringer fra min fastnet til en N3110 vises navnet fra telefonbogen fint,
så det kan næppe være et problem med min fastnettelefon.

Når der ringes fra andre telefoner til min N3310 vises navnet fra telefonbogen
fint, så den kan gøre det.
Jeg har forsøgt at slette navnet og oprette det igen, også ved at kopiere
nummeret der vises ved opkald, men intet hjælper.

Nogen der har en ide ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-06-01 19:26

"Bjarne Duelund" skrev i en meddelelse

> Nogen der har en ide ?

Næææ..... men min Nokia 6210 gør det også!

/bm

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-06-01 21:09

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har forsøgt at slette navnet og oprette det igen, også ved at kopiere
>nummeret der vises ved opkald, men intet hjælper.

har du flere numre i din telefonbog, som næsten er ens? Nokiatelefoner tjekker
kun på de sidste 6 eller 7 cifre. Jeg er ikke helt sikker på antallet, og der
er vidst også forskel fra model til model. Ideen er, at ligegyldigt om du har
nummeret gemt med eller uden landekode, så finder den navnet.

Peter

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 14-06-01 22:08

Hej Peter

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse news:3b291912.1033771058@news.tele.dk...

> [...]
> er vidst også forskel fra model til model. Ideen er, at ligegyldigt om du har
> nummeret gemt med eller uden landekode, så finder den navnet.

Det vil jeg checke - det lyder sandsynligt. Telefonbogen sorterer jo også kun på de
første 4-5 tegn, så det vil jeg checke. Tak for tippet.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 15-06-01 17:34

Hej Peter

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse news:3b291912.1033771058@news.tele.dk...

> har du flere numre i din telefonbog, som næsten er ens?

Bingo!
Tak for tippet, problemet er løst.

--
Mvh Bjarne Duelund