.dm til .mp3 ??
Fra : Peter

Dato : 09-03-06 17:45

Hej.

Jeg har hentet nogle få .dm ringetoner, men jeg vil gerne have dem lavet om
til .mp3 så jeg kan bruge dem på en anden telefon i stedet, men hvordan gør
jeg lige det ??
Der er sådan en nøgle-icon ved filen inde i telefonen.... (K750i)

Jeg kan sagtens få dem over på min PC, og jeg kan også flytte dem over på en
anden memory-stick, men jeg kan ikke konvertere dem til mp3.....

Kan i hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad....

Mvh.
Peter

Fra : FedeDorit

Dato : 09-03-06 21:18

"Peter" <pshdo@remove.me.pleace.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en anden memory-stick, men jeg kan ikke konvertere dem til mp3.....
>
> Kan i hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad....

Hvordan får du de .dm filer med nøgle foran overpå pc??

Jeg har en K700i og BT og jeg kan ikke kopiere disse filer over på min
pc.Den skriver noget med Incorrect Permissions.

Alm. mp3 er der ingen problemer med.

Fra : Peter

Dato : 10-03-06 20:08

Hej.

> Hvordan får du de .dm filer med nøgle foran overpå pc??

Det var den nemme del....
Jeg tog mit ram-kort, hvor telefonen havde gemt filen, ud af telefonen og
kom det i min kort-læser, og så var det bare at kopiere den over på
PC´en.....

Om dette også fungere ved en direkte kabel-forbindelse mellem telefonen og
PC´en det aner jeg ikke, men jeg lagde godt mærke til at det ikke kunne lade
sig gøre via min bluetooth.....

Mvh.
Peter