Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Clark Kent

Dato : 14-06-01 18:13

Endelig noget liv i denne pensionistgruppe!
Endelig noget, der rækker ud over, om Et Olympus xxx48857Y er bedre end et
Canon BKL981RT!

Til alle disse ulidelige indlæg, der handler om det ene digitalkamera frem
for det andet, vil jeg sige:

Gå dog ned til din fotohandler, mærk på lortet, og find selv ud af, hvad der
føles rigtigt og godt som arbejdsredskab.

Problemet med jer er jo, dybest set; at i lider af "den danske syge" =
INGENTING MÅ KOSTE NOGET!

Kan man købe lortet på et obskurt tysk internetsted og spare 200,- på et
kamera til 800,- , er ens lykke gjort!

DERFOR skal vi andre trækkes med alle disse gudsjammerlige, intetsigende,
bedsteborgeragtige spørgsmål - FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR SERVICE!

--
Smæk er godt!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 18:31

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

> DERFOR skal vi andre trækkes med alle disse gudsjammerlige, intetsigende,
> bedsteborgeragtige spørgsmål - FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR
SERVICE!

Nej, det vil vi ikke...

Jeg har lige købt noget dejligt foto udstyr i Tyskland... Pris 12.500
Kroner.... Mange penge. Men hvis man gik ned i en photoshop.. måtte man op
over 20 kilo...

Fra : Aagaard

Dato : 14-06-01 18:33

> [...]
>
> DERFOR skal vi andre trækkes med alle disse gudsjammerlige, intetsigende,
> bedsteborgeragtige spørgsmål - FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR

Killfilter aktiveret.

Mvh.
Aagaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 18:38

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

Hov, det var jo dig, der ville trække dig tilbage....

Tror du ikke du er velegnet til pensionatet? Med alt det råberi??

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-06-01 19:00

Her har vi så vist fundet en vaskeægte troller!
Vupti i killfiltret med ham.

Fra : Egholm

Dato : 14-06-01 19:35

Clark Kent skrev i meddelelsen <9gas01$gcv$1@sunsite.dk>...

>Problemet med jer er jo, dybest set; at i lider af "den danske syge" =
>INGENTING MÅ KOSTE NOGET!

Ganske enig !

>DERFOR skal vi andre trækkes med alle disse gudsjammerlige, intetsigende,
>bedsteborgeragtige spørgsmål - FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR SERVICE!
Ganske enig

- og forhåbentlig er der også i fremtiden enighed om at denne gruppe kan
rumme både "fotografer", og deres indlæg, hvis interesse går i retning af
det digitale medie såvel som det traditionelle - som jo heldigvis stadig
holder høj kvalitet ! - i tvivl ? - køb en håndfuld 25asa Kodachrome !
- og så tilbage til den virkelige verden ude i naturen, inde i studierne -
væk fra pc'erne

Med venlig hilsen
Klaus Egholm
http://home6.inet.tele.dk/troeholm/

Fra : hammerfest

Dato : 14-06-01 19:42

Clark Kent <henri@orangenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gas01$gcv$1@sunsite.dk...

Ville du ikke trække dig tilbage Clark.Du kan alligevel ikke nære dig hvad.
JA Ja det siger mere om dig end ......
jesper

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 14-06-01 20:08

> Til alle disse ulidelige indlæg, der handler om det ene digitalkamera frem
> for det andet, vil jeg sige:

Hvordan tror du dine indlæg opfattes?

> INGENTING MÅ KOSTE NOGET!

Hvor ved du det fra?

> Kan man købe lortet på et obskurt tysk internetsted og spare 200,- på et
> kamera til 800,- , er ens lykke gjort!

Igen ,hvor ved du det fra , det kan da kun være de tanker du selv har.

> DERFOR skal vi andre trækkes med alle disse gudsjammerlige, intetsigende,
> bedsteborgeragtige spørgsmål - FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR
SERVICE!

OG ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-01 20:08

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

Resume, over alle de samme opråbende indlæg du har....

denne: Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9gas01$gcv$1@sunsite.dk

Genopstandelsen: 9g831f$lfl$1@sunsite.dk

Jeg takker af: 9g74mc$lei$1@sunsite.dk

Hjælpeløshed 2: 9g6akr$47n$2@sunsite.dk

Hjælpeløshed: 9g2rd9$ajl$1@sunsite.dk

Tror du ikke snart du har ydret hvad du skal??

Hvad med at sende os et par billeder du selv har taget. Og giv lidt positiv
indput, istedet for at det brok?

Fra : Brian Østergård

Dato : 14-06-01 20:50

Hej

Clark Kent

Jeg tror der er nogle i gruppen der gerne vil vide hvilket udstyr du selv
bruger, det lyder til at du er rimelig hardcore ?

Hvor kan man se dine billeder, det kunne da være sjovt og se en dygtig
fotografs arbejde ?

Hvorfor kalder du dig Clark Kent, er du flov over dit rigtige navn ?

Og så lige til sidst, hvor lang tid har du gået ledig. Og regner du snart
med at få arbejde igen ?

Brian Ø

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-06-01 21:52

On Thu, 14 Jun 2001 21:49:43 +0200, "Brian Østergård"
<Mantabrian@yahoo.dk> wrote:

>Og så lige til sidst, hvor lang tid har du gået ledig. Og regner du snart
>med at få arbejde igen ?
Mon han er gået ud af folkeskolen ?

fut: dk.snak.mudderkastning
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-06-01 21:50

On Thu, 14 Jun 2001 19:12:39 +0200, "Clark Kent" <henri@orangenet.dk>
wrote:

>Problemet med jer er jo, dybest set; at i lider af "den danske syge" =
>INGENTING MÅ KOSTE NOGET!

Jeg er stolt af at lide af den sygdom, men du må så absolut bo på
sjælland, hvor man gladeligt bliver taget ved næsen bare fordi der
står en pris.
En pris kan altid forhandles, selv sparede jeg 1000,- på mit nye Sony
DSC-S50 (hov det er jo digitalt)

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-06-01 00:34

> INGENTING MÅ KOSTE NOGET!

> DERFOR

> FORDI I IKKE VIL BETALE EN SKID FOR SERVICE!

Dit keyboard trænger til at få repareret caps-lock-tasten.

/haa.

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-06-01 23:23

Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk> wrote:

> "Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

> Dit keyboard trænger til at få repareret caps-lock-tasten.

Er du rigtig klog? Det koster jo penge.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-06-01 01:31

*plonk*

Fra : Karsten Olesen

Dato : 15-06-01 19:32

"Christian Andersen" <19w9bq2h31001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
> *plonk*

Jeg mener *PLONK* betyder noget kill-flue-filter-noget...

Desuden er det lavt, at man trykker på "plonk" når man
ikke orker at debattere.....

I ER ALLE DUMME !...(not).

MVH

Fra : kurt k

Dato : 15-06-01 21:24

On Fri, 15 Jun 2001 20:32:14 +0200, Karsten Olesen wrote:

> Jeg mener *PLONK* betyder noget kill-flue-filter-noget...

Lyden af en person, som bliver tilføjet et killfilter -
http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/plonk.html

> Desuden er det lavt, at man trykker på "plonk" når man
> ikke orker at debattere.....

Hvorfor tror du at det er grunden? Supermanden bor nu i mit
killfilter sammen med en masse andre fjolser, men det er da fordi
han er en trold, som ikke er værd at bruge tid på at læse (eller
skippe henover).

("trold" - slå 'troll' op i jargon leksikaet..)

kurt