Util til backup af Cisco IOS-enheder...
Fra : Nicolai

Dato : 09-03-06 11:55

Jeg er ikke i tvivl om at nogen af jer herinde kender en hurtig tool der kan
udtrække running configs af cisco-ios-enheder.

Jeg savner en tool der ved indtasting af nogle ip adresser og passwords
automatisk henter dem. Garanteret i kender sådan et tool? :)

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Martin Damberg

Dato : 09-03-06 12:04

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg savner en tool der ved indtasting af nogle ip adresser og passwords
> automatisk henter dem. Garanteret i kender sådan et tool? :)

Du kan kigge på Kiwi CatTools, det er rimelig let at gøre brug af.

mvh

Martin Damberg

Fra : Nicolai

Dato : 09-03-06 13:40

> Du kan kigge på Kiwi CatTools, det er rimelig let at gøre brug af.

Danke. Kigger. Andre forslag?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-03-06 15:18

Rancid, http://www.shrubbery.net/rancid/