Satelit.
Fra : Claudio Adam

Dato : 09-03-06 06:55

Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
" Satelit foto " af diverse byer på kloden.

Adam

Fra : kk

Dato : 09-03-06 09:54

"Claudio Adam (slet JNDFR)" <kraka@JNDFRc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
> " Satelit foto " af diverse byer på kloden.
>
> Adam

Hej,
Google Earth på: http://earth.google.com/ har de fleste større byer ned til
"fortovslevel"
mvh
kk

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 09-03-06 09:54

"Claudio Adam

> Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
> " Satelit foto " af diverse byer på kloden.

http://maps.google.com

Mvh Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-03-06 09:55

Claudio Adam skrev:

> Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
> " Satelit foto " af diverse byer på kloden.

Kender du Google Earth?

--
Bertel

Fra : Claudio Adam

Dato : 09-03-06 13:02

Godag godag,

Mange Tak for info!

Mvh. Adam.

Fra : Brian Lund

Dato : 11-03-06 01:10

> Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
> " Satelit foto " af diverse byer på kloden.

www.kortal.dk har hele danmark i "god" opløsning, ihvertfald set i forhold
til hvad google earth har det meste af danmark i :)

Det er dog ikke sattelit, men "ort foto" - som altså er luft foto!

Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-03-06 06:14

Brian Lund skrev:

> www.kortal.dk har hele danmark i "god" opløsning

Det her lyder ikke som om de har tjek på ret meget:

   If your platform is not listed above, but supports a Java
   environment that is JavaScript enabled (sometimes called
   "LiveConnect"), you may be able to use the Java client. In
   this case, contact the site administrator for more
   information. Support for other platforms is being added all
   the time, so please check back again soon.

--
Bertel
Skrivebord sælges. Se http://lundhansen.dk/temp/skrivebord.htm

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 11-03-06 09:39

hep....

Mozilla er aabenbart ogsaa for frækt for dem....

/F

Fra : Brian Lund

Dato : 12-03-06 15:56

> Mozilla er aabenbart ogsaa for frækt for dem....

Ja siden virker desværre kun i IE :(

Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-06 12:01

Brian Lund skrev:

> Ja siden virker desværre kun i IE :(

Det var ikke kun det. De kander ikke forskel på Java og
JavaScript.

Fra : Ralph

Dato : 11-03-06 22:56

"Claudio Adam (slet JNDFR)" <kraka@JNDFRc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan oplyse om et godt link vedrørende
> " Satelit foto " af diverse byer på kloden.

I DK er det bedste jeg har set homes hjemmeside, søg på en bolig i den by du
ønsker, når boligen vises kan du klikke på kort og skyline, derefter kan du
klikke på luftfoto, der kan jeg selv se at billedet af mit hus er taget
efter jeg fik lavet ny terasse, men før stormen væltede mine træer, mao for
ca 1½-2 år siden.

www.home.dk

--
venligst