Telia Xpress
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 09-03-06 11:18

Måske er det mig der er dum, men jeg kan ikke finde ud af om
abonnementsprisen i Telia Xpress også tæller til forbrug. Med andre
ord: Hvis jeg har betalt kr. 120 i abonnement en måned, kan jeg så
tale "gratis" for kr. 120 før det begynder at koste ekstra? Altså
ligesom Telmores håndjern. Man betaler måske kr. 99 om måneden i
"abonnement", men de kr. 99 kan man så også bruge til at tale for
før der løber ekstra på.

/David

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-03-06 12:59

<pinkfloydhomer@gmail.com> wrote in message
[...]

Nej de 120kr er for fri sms intet andet.. alt andet får du regning for..

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-03-06 11:38

pinkfloydhomer@gmail.com skrev den 09-03-2006 11:18:
> [...]
> ligesom Telmores håndjern. Man betaler måske kr. 99 om måneden i
> "abonnement", men de kr. 99 kan man så også bruge til at tale for

Som Frank siger, så er de 120 kroner kun for SMS'er.

Der er dog den krølle på Xpress, at der er et "god_kunde"-program
indbygget som i praksis betyder, at hver halve år falder
abonnementsprisen med 20 kroner indtil du når 60 kroner.

Skulle på et senere tidspunkt have lyst til en ny mobil, så beholder du
abonnementsprisen, men får et "krav" på en minimumsregning på 120 kroner
dvs. et minimumsforbrug på hhv. 20/40/60 kroner (tale mms GPRS/EDGE)
afhængig hvor lang tid det er siden, at du startede på abonnementet.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-03-06 23:46

> [...]
> ligesom Telmores håndjern. Man betaler måske kr. 99 om måneden i
> "abonnement", men de kr. 99 kan man så også bruge til at tale for

Telias produkt af den type du nævner hedder: Go.

Der kan du vælge go99, go199 eller go299. Jo højere go, desto
billigere bliver din telefon.
Efter bindingsperioden bliver minimumsforbruget 39 kroner pr. mdr.
eller Go39 om du vil.

De 99, 199 eller 299 kan du bruge til alt hvad du har lyst til
(sms-tjenester undtaget).

Det er gælder lige fra opkaldsafgifter over tale/sms til GPRS(EDGE)/MMS.

mvh

Carsten