Nokia 9300 og MSN Messenger
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 08-03-06 22:09

Hejsa

Er der nogen som ved om man kan køre MSN Messenger på sin Nokia 9300
telefon - den bruger nemlig ikke Microsoft med Psyon eller noget i den stil.

På forhånd takker

Jesper

Fra : Pistolprinsen

Dato : 09-03-06 06:31

Ja, der findes et hav af Instant Messenger programmer til den, der kan klare
både MSN, Jabba, ICQ, Yahoo og alle de andre IM'ere derude.

Tag et kig på Google eller Handango...

mvh.,

Pistolprinsen

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 09-03-06 19:40

der er ret meget - er der ikke en som skiller sig ud ved at være bedre end
de andre?

Fra : $vend

Dato : 11-03-06 14:13

Jeg bruger selv det der hedder Agile Messenger på min Nokia 9500, det kan
findes på www.agilemobile.com. Det er meget godt.

/ $vend