K500i og gemme sms'er.
Fra : Rick

Dato : 07-03-06 14:22

Hej i Gruppen,

Jeg har en Sony Ericsson K500i og kunne godt tænkte mig at gemme alle mine
sms'er i en fil på min pc. Men hvordan henter jeg dem ud?
Med Sony Ericssons eget tool til at kigge i telefonen med via infrarød, kan
jeg kun finde filer som fotos, temaer osv. Ingen sms'er.

Da jeg havde en nokia 3310, brugte jeg et program, der hed Oxygen Phone
manager, men det ser ikke ud til at virke til min SE. Findes der et andet
et, som kan klare opgaven?

Mit problem er også at den tilsyneladende kun gemmer sms'er på simkortet og
ikke i telefonens hukommelse, så det er ret begrænset, hvor mange, der er
plads til. Findes der et program, der ville kunne flytte dem fra sim-kortet
over i hukommelsen på en eller anden måde?

- rick -

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-03-06 16:02

Rick skrev:

> Mit problem er også at den tilsyneladende kun gemmer sms'er på simkortet og
> ikke i telefonens hukommelse, så det er ret begrænset, hvor mange, der er
> plads til.

Min K700 med 32 MB ram har kun plads til 40 sms'er. De ligger i
hukommelsen, for der er en speciel kommando til at gemme dem på
SIM-kortet. Det er en begrænsning i firmwaren.

--
Bertel

Fra : Niels

Dato : 08-03-06 06:38

Det her har jeg brugt med min k500, det løser dit problem :

http://fma.sourceforge.net/

/Niels

Fra : Rick

Dato : 08-03-06 20:10

"Niels" <nielsen@geocities.com> skrev i en meddelelse
> Det her har jeg brugt med min k500, det løser dit problem :
>
> http://fma.sourceforge.net/

Coolt! Det er jo langt bedre end Sony Ericssons eget tool