cupido blade
Fra : Tina

Dato : 08-03-06 11:42

Jeg syntes jeg kan huske der var en herinde der efterlyste ældre cupido
blade.

Der er en hel stak til salg på QXL
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24014722

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-06 18:58

Tina skrev:

>Jeg syntes jeg kan huske der var en herinde der efterlyste ældre cupido
>blade.

Mon?

Du bruger det bare som undskyldning for at spamme.

Og så misbruger du en anden persons domæne i din afsenderadresse.

Domænet 321.dk tilhører en anden person, men blot du slipper for
spam, så kan det vel være ligegyldigt om en anden modtager den
spam, der var tiltænkt dig.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : nana sørensen

Dato : 08-03-06 19:12

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

Inden du farer helt i flintefanden, så melder jeg mig lige. Det var MIG der
efterlyste de blade. Så sæt dig ned, og sssshhhh!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-06 20:52

nana sørensen skrev:

>Inden du farer helt i flintefanden, så melder jeg mig lige. Det var MIG der
>efterlyste de blade. Så sæt dig ned, og sssshhhh!

Ja, den 30.10.2005 i et indlæg, som heller ikke hører hjemme her.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : nana sørensen

Dato : 09-03-06 00:13

> Ja, den 30.10.2005 i et indlæg, som heller ikke hører hjemme her.

Boohoo.... Ro på. Døde du? En kunne huske at nogen havde efterlyst dem her.
Det er Cupido, dvs pornoblade. Hvordan er det så lige at de ikke hører til?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-06 18:52

nana sørensen skrev:

>Det er Cupido, dvs pornoblade. Hvordan er det så lige at de ikke hører til?

Fordi det er handel og det foregår i markedsgrupperne.

Fra http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet :

»Annoncering af enhver art og filattachements er ikke tilladt i
gruppen. Henholdsvis dk.opslag.personlig,
dk.opslag.internet eller markedshierarkiet og
dk.binaer.erotik, det er naturligvis tilladt at
fortælle at man har lagt billeder i de binære grupper, hvis
billederne ellers falder inden for rammerne af gruppen.

Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.«
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 08:32

> Fordi det er handel og det foregår i markedsgrupperne.

Ok Knud du har i princippet ret, men jeg ser det
nu på linie med førespørgsler om hvor man finder sexbutikker,
klubber etc. etc.

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-03-06 14:07

Henning skrev:

>Ok Knud du har i princippet ret, men jeg ser det
>nu på linie med førespørgsler om hvor man finder sexbutikker,
>klubber etc. etc.

Det jeg, i denne omgang, blev mest sur over, var at Tina lod som
om, det ikke var hende selv, der solgte bladene.

Hun skrev:

»Der er en hel stak til salg på QXL«

i stedet for at skrive:

»Jeg har en hel stak til salg på QXL«

Jeg kan ikke lide, når folk ikke er ærlige omkring sådan noget,
men lader som om, det er en side, de tilfældigvis er faldet over.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 21:48

> i stedet for at skrive:
>
> »Jeg har en hel stak til salg på QXL«
>
> Jeg kan ikke lide, når folk ikke er ærlige omkring sådan noget,
> men lader som om, det er en side, de tilfældigvis er faldet over.

Du har min fulde støtte hvis det er sådan det forholder sig;

MVH
Henning

FUT Netikette

Fra : Tony

Dato : 09-03-06 12:57

Knyt sylten butthead !!!

Tony

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev

Fra : sdsf

Dato : 09-03-06 21:26

Tony skrev:
> Knyt sylten butthead !!!

Så så, rolig nu, du har jo næsten eksploderende sædblærespænding idag!

Fra : Tony

Dato : 09-03-06 22:09

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Så så, rolig nu, du har jo næsten eksploderende sædblærespænding idag!

Så er det godt at det snart er weekend

Tony

Fra : sdsf

Dato : 09-03-06 22:57

Tony skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det godt at det snart er weekend

Går du og opbygger sædblærespænding gennem en hel uge?

Fra : Tony

Dato : 10-03-06 00:03

> Går du og opbygger sædblærespænding gennem en hel uge?

Aaah, det sker der kommer noget forbi i løbet af ugen.
Ellers var det da ikke til at holde ud.

Tony

Fra : Tina

Dato : 09-03-06 08:31

Heeej Knud

Hvis nu jeg topposter her i et svar til dig, kunne du så ikke gøre mig den
tjeneste at smide mig på din ignorer liste?? jeg kan nemlig ikke finde ud af
at komme dig på min *GG*

""Citat: > Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en
meddelelse news:gl6u025c3n5co16j3i810vumljf8jvnd6c@dtext.news.tele.dk...

> så ryger du på min ignoreringsliste.""

Please

Tænkte lige på jeg kan sørme godt forstå at bo warming er den eneste der
skriver på denne liste med den tone der er herinde.

Tak nanna

Mange hilsner
Tina (der glæder sig til at komme på ignorer ved knud*GG*)

Fra : nana sørensen

Dato : 08-03-06 19:13

"Tina" <123@321.dk> wrote in message
> Jeg syntes jeg kan huske der var en herinde der efterlyste ældre cupido
> blade.
>
> Der er en hel stak til salg på QXL
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=24014722

tak for link. Det var mig, der eftrlyste dem.

Mvh- Nana