Genert..
Fra : Madsanova

Dato : 06-03-06 14:36

Hey.. jeg er ny hvad dette her angår, så bær over med mit amatøragtige
debut-indlæg..

Nå, men jeg er en fyr på 19 år. Jeg er meget socialt anlagt, og dygtig til
mennesker, synes jeg i hvert fald selv, og det vil andre nok også mene. Men
når det kommer til piger, og til at lægge dem ned, så har jeg det bare
enormt svært, fordi jeg er enormt genert.
For 2 mdr. siden kom jeg ud af et 7 mdr. langt forhold, som egentlig kun
blev indledt fordi jeg var 120% sikker på, at hende pigen ville det samme
som jeg ville. Og mit problem er bare, at jeg ikke tør at lave nogle moves,
før jeg er så sikker i min sag, som jeg overhovedet kan være.
Og jeg har mødt den her pige, som jeg synes er helt fantastisk. Sød, dejlig,
intelligent, smuk osv. Synes jeg :) Og jeg føler, at hun også har givet
udtryk for, at hun synes rigtig godt om mig. Hvad er problemet så?
Jo, jeg kan ikke mande mig op til at tage et initiativ, og så bare gå hen
til hende, og stikke hende en kompliment og sætte en samtale igang, fordi
jeg bli'r vildt genert, så snart jeg ser hende. Hvilket vel er meget normalt
i min situation?

Jeg leder efter tips til hvordan jeg kan overvinde min frygt for, at hun
stikker mig en flad og vender mig ryggen, hvis jeg komplimenterer hende.
Hvad kan jeg gøre for at mande mig op? Hvordan overvinder jeg min generthed?
Har altid haft det problem ifht. piger som jeg har været tiltrukket af, og
jeg er godt træt af det.. Men der må være nogle casanovaer, der kan ryste et
tip eller to ud af ærmet?
Og hvis der er nogle piger herinde, hvad vil I så gerne høre? Hvis I har et
godt øje til en fyr, hvad skal han så gøre for at vække jeres interesse
endnu mere?

Mange venlige hilsner,
Mads(anova :P)

Fra : ThomasB

Dato : 06-03-06 20:29

"Madsanova" <mads@iro9.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til hende, og stikke hende en kompliment og sætte en samtale igang, fordi
> jeg bli'r vildt genert, så snart jeg ser hende. Hvilket vel er meget

Sådan har vi alle det i mere eller mindre grad.

Hvad er det værste der kan ske?

Du kan prøve med: "Hey, hvad siger du til at vi køber en pizza og tager hjem
til mig?"
Hvis hun så siger nej, så siger du: "Nå, kan du ikke lide pizza?"

Mand dig op og invitér hende ud på fredag - jeg lover at det ikke er værre
end at gå rundt og være hemmeligt forelsket.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-03-06 21:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Mand dig op og invitér hende ud på fredag - jeg lover at det ikke er
> værre end at gå rundt og være hemmeligt forelsket.

You wanna bet?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 01:21

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> You wanna bet?

Hva sku være kriterier for at afgøre det væddemål

Jens Bruuns ideal af fodboldkamp er uenighed om dommerafgørelser - så
han foretrækker nok drøm og hemmelighedskræmmeri frem for the real
thing

Fra : ThomasB

Dato : 07-03-06 19:23

> You wanna bet?

Nææ.. det tror jeg ikke lige

Fra : Bo Warming

Dato : 07-03-06 01:18

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message
> [...]
>

> Mand dig op og invitér hende ud på fredag - jeg lover at det ikke er
> værre end at gå rundt og være hemmeligt forelsket.

"Har du lyst at høre om mit job" er god indgang og så skal du have
pointer og impulser parat så hun syns du er klog

At tage hjem til bør ikke nævnes første mange minutter
Hun ved godt at det er hvad alle mænd vil

Kommer du her ofte og Hvad synes du om musikken
er ikke så værst at starte med

AT læse pigens øjne for signaler er guld værd, men læres sent hvis man
starter med minimalsexappeal som mig

Fra : Henning

Dato : 12-03-06 08:47

"Madsanova" <mads@iro9.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.. jeg er ny hvad dette her angår, så bær over med mit amatøragtige
> debut-indlæg..

Velkommen til

> [...]
> et godt øje til en fyr, hvad skal han så gøre for at vække jeres interesse

Tjah, piger sværmer just ikke for generte mænd, der ikke tør
tage intatativ til kontakt, men never mind, jeg har sgu været lige
så genert som dig, aligevel er jeg gift med kvinde nr. 2.
Hvordan så det? Jo underligt nok, så har nogle piger formået
at sende så kraftige signaler om at de godt ville være
sammen med mig og heldigvis for mig, har jeg kunnet blive
forelsket i de 3-4 piger der lagde an på mig, så selv jeg
fattede det, men jeg har aldrig haft held til at få kontakt med
de piger jeg drømte og fantaserede om.

Nu ved jeg ikke om du hører til de mænd, der nok
er generte når det handler om dem selv, men ikke er
det, når det f. eks. gælder et job, hvor det kræves at
være udadvendt og henvendende sig til kunder etc.
hvis du ikke er genert når du handler på en arbejdsgivers
vejne, er det ikke umuligt, at en kvindelig kolega falder
for dig og giver dig et vink med en vognstang, så du får
øje på hende og oplever kærligheden og forelskelsen.

Men tag mod til dig og spørg de piger du møder,
1 ud af hundrede vil ikke give dig en spand koldt vand
i hovedet, resten vil

MVH
Henning

Fra : Brian Olesen

Dato : 12-03-06 18:53

> [...]
> til hende, og stikke hende en kompliment og sætte en samtale igang, fordi
> jeg bli'r vildt genert, så snart jeg ser hende. Hvilket vel er meget

Så længe genertheden ikke står i vejen for at du kan være dig selv, så er
flere især yngre piger meget tiltrukket af den stil, så det er vel i grunden
ikke så galt?
Måske skal du ikke stille et scenarie så kunstigt op, men bare lade tingene
ske af sig selv.
Noget, der næsten altid virker i en samtale er at spørge til personen. Få
hende til at fortælle lidt om sig selv og snak og flirt så med hende helt
naturligt. Så må du jo se, om det holder.

> [...]
> stikker mig en flad og vender mig ryggen, hvis jeg komplimenterer hende.
> Hvad kan jeg gøre for at mande mig op? Hvordan overvinder jeg min

Lol
Læs bibelen og vend den anden kind til, eller sådan noget.
Din frygt er helt naturlig. Ingen ønsker jo at blive afvist. Men bekæmp din
usikkerhed og gå til den.

> Har altid haft det problem ifht. piger som jeg har været tiltrukket af, og
> jeg er godt træt af det.. Men der må være nogle casanovaer, der kan ryste
> et tip eller to ud af ærmet?

Du kan let nok score hende tror jeg, men du vil jo gerne have hende som
kæreste, så at køre nogle standardteknikker af er nok ikke det rigtige i
denne situation.

Hvis en pige er villig / liderlig /, eller for at sige det lidt pænere -
interesseret, så kan hun lide at høre alt muligt. *ggg* Lige fra du har en
lækker frisure til noget mere romantisk / Kommer an på situationen.

Mvh. brian

Fra : Madsanova

Dato : 20-03-06 22:45

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> interesseret, så kan hun lide at høre alt muligt. *ggg* Lige fra du har en
> lækker frisure til noget mere romantisk / Kommer an på situationen.

Jeg takker! :)

Mvh. Mads

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-03-06 23:21

Hej

> Jeg takker! :)
>
> Mvh. Mads

Virkede det?

Brian

Fra : Madsanova

Dato : 24-03-06 14:54

> Virkede det?
>
> Brian

Tjaa, det vil vise sig.. Er i hvert fald blevet mere tryg når jeg er i
nærheden af hende, og er blevet mere mig selv.. Afslappet :) Så det går i
hvert fald bedre.. Har også givet hende komplimenter, som er faldet i god
jord :) Så det kører derudaf..

Mads

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-03-06 18:07

> [...]
> hvert fald bedre.. Har også givet hende komplimenter, som er faldet i god

Kanon. Man må jo nogle gange væbne sig med lidt tolmodighed.

Mvh. Brian