Genopfriskning af Muhammed-sagen
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-06 16:17

Jeg vil lige informere jer om at i kan genhøre Carsten Juste i kl 20 i
drp1 "Krause på tværs". Kan også høres på:

http://netradio.dr.dk

Han antydede at JP var ved at arbejde på en nærmere beskrivelse af sagen
hvori der ville være interessante ting at berette om rejsen til Ægypten
etc.
Jeg håber at man får skovlen under landsforræderne - ellers må vi have
loven opgraderet.

Mvh
Martin
--
Befri Dk

Fra : Basil

Dato : 08-03-06 16:59

Martin Larsen skrev d. 08-03-2006 i meddelelse
<440ef576$0$24296$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:
> [...]

> Jeg håber at man får skovlen under landsforræderne - ellers må vi have loven

Jeg hørt programmet minus 20 minutter fra 1100 til 1120.
Det var godt nok meget interessant at høre sagen fra indersiden, og jeg
glæder mig også til de optrevler hele sagen, den dag skal jeg helt
sikkert købe JP.
Kai