Ser rigtige tyrkere sådan ud?
Fra : Jim

Dato : 07-03-06 21:54

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/07/200851.htm

Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?

Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi her
ser resultatet af?

J.

Fra : Jesper

Dato : 07-03-06 22:01

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi her

Nu skal du være sød ved Allan og hans familie, han kan jo ikke gøre for
at de ser sådan ud!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Jim

Dato : 07-03-06 22:06

> Nu skal du være sød ved Allan og hans familie, han kan jo ikke gøre for
> at de ser sådan ud!

Man kan jo aldrig vide, om hans svigermekanik er fætter/kusine.
Og måske viderefører de samme slags gener, som vi her har set resultatet af.

Dette bør være blandt de største bidrag af argumenter imod arrangerede
ægteskaber.

Og når man ser billedet af de degenererede muha.. tyrk... dyr...mennes..
hvad helvede er det for nogen....
Nå, men husk så på, at det ikke er den 1. april endnu.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 22:27

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Og når man ser billedet af de degenererede muha.. tyrk...
> dyr...mennes.. hvad helvede er det for nogen....
> Nå, men husk så på, at det ikke er den 1. april endnu.

Du er eddermame en klam stodder.

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 22:34

On Tue, 7 Mar 2006 22:26:38 +0100, Jens Bruun wrote:

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Du er eddermame en klam stodder.

Ked af at have mødt din overmand?

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 22:35

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ked af at have mødt din overmand?

Nej, ikke udtalt.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 22:56

On Tue, 7 Mar 2006 22:34:47 +0100, Jens Bruun wrote:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej, ikke udtalt.

Men temmelig ydmyget, ikk'?

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 23:00

> Men temmelig ydmyget, ikk'?

Projektion? Spiritus? Piller? Hvis ikke, så er jeg for længst hægtet af.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 23:06

On Tue, 7 Mar 2006 23:00:26 +0100, Jens Bruun wrote:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Projektion? Spiritus? Piller? Hvis ikke, så er jeg for længst hægtet af.

Jep, og det er skide skægt at se dig være forarget.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 23:08

> Jep, og det er skide skægt at se dig være forarget.

Be my guest.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 23:23

On Tue, 7 Mar 2006 23:07:56 +0100, Jens Bruun wrote:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Be my guest.

Ikke for det - jeg nyder såmænd også, når du ruller dig ud i rendyrket
mudderkast. Dine gengivelser af Malkøernes og Vestergaards
selvbiografier er ubetaleligt morsomme.

Hvad får dog folk til at lægge deres egne personlige data ud på www?

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-03-06 23:30

> Ikke for det - jeg nyder såmænd også, når du ruller dig ud i rendyrket
> mudderkast.

Jeg prøver at holde mig til kun at kaste med mudder mod andre mudderkastere.
At sammenligne retarderede, forsvarsløse mennesker i Tyrkiet med dyr er ikke
min stil.

> Dine gengivelser af Malkøernes og Vestergaards
> selvbiografier er ubetaleligt morsomme.

Ja, og så er de endda den skinbarlige sandhed.

> Hvad får dog folk til at lægge deres egne personlige data ud på www?

Tja. Cyril Malka kalder sig psykoanalytiker. Han kan nok bedre svare på dit
spørgsmål.

Fra : Jim

Dato : 07-03-06 23:37

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Du er eddermame en klam stodder.

Så skulle du se resten af familien til de fire tyrkere.

J.

Fra : Tony

Dato : 08-03-06 00:59

> Så skulle du se resten af familien til de fire tyrkere.
>
> J.

De render vel rundt inde i gedefolden : o D

Ta' dig ikke af ham , han er kun sur over at han ikke kom først med
indlægget.

Tony

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 01:20

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> De render vel rundt inde i gedefolden : o D
>
> Ta' dig ikke af ham , han er kun sur over at han ikke kom først med
> indlægget.

Tja, og så gå jeg kun på to ben. ;0)
Og alligevel var jeg hurtigere.. :0D

J.

Fra : Tony

Dato : 08-03-06 16:41

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg tænker på om de ikke kunne stille op til handicap OL, med en helt ny
diciplin.

Tony

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 04:53

Jim skrev:

> [...]
> ægteskaber.
>
> Og når man ser billedet af de degenererede muha.. tyrk... dyr...mennes..

Du må vel egentlig selv have svært ved at gå på 2 ben.
Hvordan får du røven til at balancere der øverst oppe?

> Nå, men husk så på, at det ikke er den 1. april endnu.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 10:26

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Du må vel egentlig selv have svært ved at gå på 2 ben.
> Hvordan får du røven til at balancere der øverst oppe?

Godt nok er jeg en god akrobat, men det er sjældent, jeg går på to hænder i
længere tid.
Men det med at balancere med hovedet øverst oppe, det må du jo selv have god
erfaring med.
Din blog har jo et ganske fint portræt af dig.
Ser resten af din familie også sådan ud?
Har de fundet ud af, at det ikke er resten af danskerne, der leger
fastelavn?

J.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 10:53

> [...]
> i længere tid.
> Men det med at balancere med hovedet øverst oppe, det må du jo selv have

Altså det indvendige af hovedet er skiftet ud med en røv.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 17:56

Jim skrev:
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Godt nok er jeg en god akrobat, men det er sjældent, jeg går på to hænder i
> længere tid.

Du er åbenbart i familie med Jesper Langballe.

> Men det med at balancere med hovedet øverst oppe, det må du jo selv have god
> erfaring med.
> Din blog har jo et ganske fint portræt af dig.

Tak for komplimenten!

Det ser måske lidt voldsomt ud med køllen. Men den bruger jeg nu
kun fredag aften når jeg går i byen i Ålborg.

Men du fisker måske efter telefonnummeret til min frisør?

> Ser resten af din familie også sådan ud?

Nej, desværre. De er knap så kønne. Men de har et godt hjerte.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 10:34

On Wed, 08 Mar 2006 04:53:26 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> Du må vel egentlig selv have svært ved at gå på 2 ben.
> Hvordan får du røven til at balancere der øverst oppe?

Når de artige begynder at bruge grimme ord om de, der gør det, kan man
intet andet end le af det.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-03-06 22:11

"Jim" skrev i en meddelelse

> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der >ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og >islamisk kultur, vi her
> ser resultatet af?
>
> J.

Eller også er nogle indlæg her i gruppen tæt på at nå et
absolut lavpunkt

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-06 22:37

Michael Meidahl Jensen skrev:

> Eller også er nogle indlæg her i gruppen tæt på at nå et
> absolut lavpunkt

Ud over at der tages personligt pis på en bestemt debattør, hvilket man
selvfølgelig kan diskutere lødigheden af, så synes der da immervæk at
være tale om nogle ret åbenlyst degenererede mennesker i DRs artikel, ikke?

Eller er dèt nu pludselig også blevet "forbudt" at sige ifølge den
herskende politiske korrekthed?

De går jo bogstaveligt talt på alle fire, for Helvede!

Forklaringen om at denne besynderlige, primitive "gangart" (eller måske
rettere: Kravlen?) skulle være opstået gennem mange generationers
kulturbetinget indavl, synes da også ret logisk oplagt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-03-06 22:54

"Anders Peter Johnsen" skrev i en meddelelse

> Ud over at der tages personligt pis på en bestemt >debattør, hvilket man
> selvfølgelig kan diskutere lødigheden af

Ja det tør svagt antydes

> Eller er dèt nu pludselig også blevet "forbudt" at sige >ifølge den
> herskende politiske korrekthed?

Jeg vil til en hver tid slås for Jim's ret til at ytre sig om, alt hvad han vil.
Det giver mig helt samme ret til at ytre at indlæget er under lavmålet

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 05:20

Michael Meidahl Jensen skrev:

> Eller også er nogle indlæg her i gruppen tæt på at nå et
> [...]

Han gør sig selv til grin.

Det er tydeligvis *ham* der er krøblingen - indvendigt altså.

Men til forskel fra de 4 mennesker i artiklen, så er det nok
noget han har valgt at gøre sig selv til.

Det grinagtige er, at tåben ikke selv kan se det.

Jeg har selv linket til historien på min blog:

http://mogmich2.blogspot.com/2006/03/tyrken.html

Men det er ironisk ment, idet jeg netop gør grin med dem der
- fuldstændig forudsigeligt - benytter det til at udgyde deres
menneskefjendske gylle.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 10:36

On Wed, 08 Mar 2006 05:19:30 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> Han gør sig selv til grin.
>
> Det er tydeligvis *ham* der er krøblingen - indvendigt altså.

Hvor må du være glad for, at nogen kastede den første sten, så du også
kunne få afløb for dine aggressioner.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 18:09

HrSvendsen skrev:

> Hvor må du være glad for, at nogen kastede den første sten, så du også
> kunne få afløb for dine aggressioner.

Jeg foretrækker at gøre grin med folk, der har mulighed for at
svare igen. Det kan Jim. Det er også ham der har startet tråden.

De mennesker *Jim* omtaler med sine nedladende og racistiske
bemærkninger, kan ikke svare igen.

Jeg svarer ikke på Jims indlæg for at få afløb for mine
aggressioner, men fordi det han skriver er noget afskyeligt
racistisk bræk.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 18:54

> De mennesker *Jim* omtaler med sine nedladende og racistiske
> bemærkninger, kan ikke svare igen.

Du mener "mennesker" ... Og nej, hvad skulle de svare igen på?
De kan jo nok hverken tale eller læse, allerhøjest sige lyde.

> Jeg svarer ikke på Jims indlæg for at få afløb for mine
> aggressioner, men fordi det han skriver er noget afskyeligt
> racistisk bræk.

Der er ikke tale om race, men om art.

J.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-03-06 20:06

Jim wrote:
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener "mennesker" ... Og nej, hvad skulle de svare igen på?
> De kan jo nok hverken tale eller læse, allerhøjest sige lyde.

Jeg tror at vi har en konklusion på hypoteserne om hvorfor Jim ikke
altid svarer. Han ved faktisk ikke hvad det vil sige at debattere.

> Der er ikke tale om race, men om art.

Det var et dårligt forsøg på at skifte emne.

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 00:27

On Wed, 08 Mar 2006 18:08:57 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> Jeg foretrækker at gøre grin med folk, der har mulighed for at
> svare igen. Det kan Jim. Det er også ham der har startet tråden.

Vil du virkelig betegne dit udfald som "at gøre grin med"? I mine ører
lyder det mere sådan ... vredt.

> De mennesker *Jim* omtaler med sine nedladende og racistiske
> bemærkninger, kan ikke svare igen.

Sikkert ikke - og de er stensikkert også totalt ligeglade, for de kommer
aldrig nogensinde til at læse, hvad Jim skrev. Din forargelse på deres
vegne er de stensikkert også komplet ligeglade med, for de kommer heller
aldrig til at læse den.

> Jeg svarer ikke på Jims indlæg for at få afløb for mine
> aggressioner, men fordi det han skriver er noget afskyeligt
> racistisk bræk.

Du svarer fordi, du synes, han skriver noget "afskyeligt racistisk bræk"
..... kan det nu også passe?

Du mener - du svarer fordi, du skriftligt her i gruppen vil rase over
noget fra Jims hånd, du synes, er noget "afskyeligt racistisk bræk",
ikk'?

Og så brugte du lige lejligheden til også at kaste med "krøbling"/sten.

Det, synes jeg, var en meget aggressiv handling overfor Jim, der slet
ikke havde gjort dig noget og slet ikke gjort nogen kede af det (de
firebenede kommer jo aldrig til at høre om det og bliver aldrig kede af
det, Jim skrev)

Jim ville bare lave sjov. Okay, du synes ikke, det var sjovt; men det er
da ikke nogen grund til at være så brutal og hensynsløs, vel?

Vi skal jo være hensynsfulde - ellers kommer det til at minde om f.eks.
en bemærkning som denne - "jeg skærer halsen over på enhver, der siger,
min religion er voldelig" (frit efter en plakat fra en demo i London).

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 10-03-06 08:18

HrSvendsen skrev:

> Vil du virkelig betegne dit udfald som "at gøre grin med"? I mine ører
> lyder det mere sådan ... vredt.

Begge dele. Jeg bruger lidt humor til at udtrykke min vrede over
racistiske bemærkninger fra en bestemt person (Jim).

Det er der ikke noget forkert i.

Det er bl.a. det vi har ytringsfriheden til.

> [...]
> aldrig nogensinde til at læse, hvad Jim skrev. Din forargelse på deres
> vegne er de stensikkert også komplet ligeglade med, for de kommer heller

Hvad kommer det sagen ved?

Jeg opponerer mod en *holdning* som jeg har rigtig meget imod.

Vi mennesker lever i *samfund*, hvor det også har betydning hvad
holdning man har til andre, selv om man ikke kender dem direkte.

> Du svarer fordi, du synes, han skriver noget "afskyeligt racistisk bræk"
> .... kan det nu også passe?
>
> Du mener - du svarer fordi, du skriftligt her i gruppen vil rase over

Næ, min vrede er under kontrol. Jeg "raser" ikke.

> noget fra Jims hånd, du synes, er noget "afskyeligt racistisk bræk",
> ikk'?
>
> Og så brugte du lige lejligheden til også at kaste med "krøbling"/sten.

Ja selvfølgelig benytter jeg lejligheden til at give udtryk for,
hvordan jeg opfatter Jim, baseret på hans eget indlæg.

Det er det der er meningen med nyhedsgrupper.

> [...]
> ikke havde gjort dig noget og slet ikke gjort nogen kede af det (de
> firebenede kommer jo aldrig til at høre om det og bliver aldrig kede af

Stakkels Jim!

> Jim ville bare lave sjov. Okay, du synes ikke, det var sjovt; men det er
> da ikke nogen grund til at være så brutal og hensynsløs, vel?

Synes du ikke du overdriver en smule, ved at kalde mig brutal og
hensynsløs? Jeg svarer skriftligt på hans skriftlige indlæg.

Jeg er f.eks. ikke kommet med trusler, som visse andre gør.

> Vi skal jo være hensynsfulde - ellers kommer det til at minde om f.eks.
> en bemærkning som denne - "jeg skærer halsen over på enhver, der siger,
> min religion er voldelig" (frit efter en plakat fra en demo i London).

Hvor i mine indlæg kan du se nogen som helst form for trusler?

Hvordan kan du sammenligne et skriftligt udtryk for berettiget
vrede over racistiske holdninger - med trusler om at skære halsen
over på folk?

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 11:30

On Fri, 10 Mar 2006 08:18:18 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> Begge dele. Jeg bruger lidt humor til at udtrykke min vrede over
> racistiske bemærkninger fra en bestemt person (Jim).
>
> Det er der ikke noget forkert i.
>
> Det er bl.a. det vi har ytringsfriheden til.

Nemlig.

> Hvad kommer det sagen ved?

Så er det ligegyldigt, om de kan svare igen. Hvad enten de kan eller ej,
så gør de det aldrig nogensinde.

> Jeg opponerer mod en *holdning* som jeg har rigtig meget imod.
>
> Vi mennesker lever i *samfund*, hvor det også har betydning hvad
> holdning man har til andre, selv om man ikke kender dem direkte.

Njah ... det har betydning herinde, fordi vi bla. er for at prøve
holdninger af; men det har ingen betydning for den pågældende familie,
hvad vi skriver om dem.

> Næ, min vrede er under kontrol. Jeg "raser" ikke.

Okay, så siger vi, at du raser under kontrol. Sådan opfatter jeg også
mig selv, når jeg raser.

> Ja selvfølgelig benytter jeg lejligheden til at give udtryk for,
> hvordan jeg opfatter Jim, baseret på hans eget indlæg.
>
> Det er det der er meningen med nyhedsgrupper.

Ikke nødvendigvis. For nogen er det vigtigt at blive personlig, for
andre er det vigtigt ikke at blive det. For andre igen er det mere
flydende og retter sig mest efter lejlighed og labilitet.

> Stakkels Jim!

Ja, der kan du selv se.

> Synes du ikke du overdriver en smule, ved at kalde mig brutal og
> hensynsløs?

Nej. Det er da brutalt og hensynsløst af dig at sidde og kalde Jim for
en åndelig krøbling. Der kunne du godt have formuleret dig meget mindre
provokerende og meget mere hensynsfuldt overfor Jim.

> Hvor i mine indlæg kan du se nogen som helst form for trusler?

Ingen steder. Det er bare princippet med at protestere mod noget på en
måde, så protesten i sig selv bliver en understregning af det, man
protesterer mod.

Altså - en person siger (frit oversat), at man ikke skal være så grov
som x (lad os kalde x for Jim); men personen siger det på en grov måde.
Så virker protesten ligesom ikke helt gennemtænkt.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 10-03-06 16:11

HrSvendsen skrev:

> [...]
>

> Njah ... det har betydning herinde, fordi vi bla. er for at prøve
> holdninger af; men det har ingen betydning for den pågældende familie,

Hvad der bliver sagt lige bestemt her i gruppen, har i sig selv
ikke nogen særlig effekt for de pågældende. Men det drejer sig om
en omtale af en BBC-udsendelse der bliver sendt senere (d. 17. så
vidt jeg husker). Historien er allerede blevet kommenteret en del
på internet verden over. Man kan vel ikke helt udelukke, at den
*samlede* reaktion kunne tænkes at have effekt for disse personer

I al almindelighed har det da betydning for mennesker, hvordan
omverdenen ser på dem - også selv om man af forskellige grunde
ikke kan forsvare sig selv. Det har betydning for, hvordan man
rent faktisk bliver behandlet - altså hvad "skæbne" man får.

> Okay, så siger vi, at du raser under kontrol. Sådan opfatter jeg også
> mig selv, når jeg raser.

Nej, det siger vi ikke. Hvis du opfattet dig selv forkert, når du
raser, så er det dit eget problem.

> [...]
> andre er det vigtigt ikke at blive det. For andre igen er det mere
> flydende og retter sig mest efter lejlighed og labilitet.

Måske man skulle se den nye film med Gasolin?

> Nej. Det er da brutalt og hensynsløst af dig at sidde og kalde Jim for
> en åndelig krøbling. Der kunne du godt have formuleret dig meget mindre
> provokerende og meget mere hensynsfuldt overfor Jim.

Hvorfor i alverden skulle jeg det - mit udtryk "åndelig krøbling"
rammer præcist det jeg mener.

Han tager ikke skade af at høre sandheden.

> Ingen steder. Det er bare princippet med at protestere mod noget på en
> måde, så protesten i sig selv bliver en understregning af det, man
> protesterer mod.

Jeg kritiserer hans *holdninger*

> Altså - en person siger (frit oversat), at man ikke skal være så grov
> som x (lad os kalde x for Jim); men personen siger det på en grov måde.
> Så virker protesten ligesom ikke helt gennemtænkt.

Hvor i mine indlæg har jeg protesteret over Jims sprogbrug/tone?

Det er hans *holdninger* jeg kritiserer, ikke hans sprog.

Kan du ikke skelne mellem form og indhold?

Der er ikke modstrid mellem mit sproglige udtryk og så det jeg
kritiserer. Min "protest" som du kalder det, er helt gennemtænkt.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-03-06 13:13

Mogens Michaelsen skrev:

> Jeg kritiserer hans *holdninger*

Næh, du kaldte ham bare en åndelig krøbling, der gjorde sig selv til
grin. Du kaldte ham en tåbe.

Det er vist ikke at "kritisere holdninger".

> Hvor i mine indlæg har jeg protesteret over Jims sprogbrug/tone?

Alså - jeg forsøger at ridse et princip op for dig. Jeg prøver med andet
eksempel. Når man går helt af geled og til en kommentar om, at et eller
andet har noget et "absolut lavpunkt" selv går ned til et lavpunkt, så
virker det ikke gennemtænkt.

> Det er hans *holdninger* jeg kritiserer, ikke hans sprog.

Kom nu Michael. Du kaldte Jim en åndelig krøbling. Du gjorde således
principielt det samme mod Jim, som Jim gjorde mod de firebenede.

> Kan du ikke skelne mellem form og indhold?

Jo. Kan du ikke skelne mellem "kritisere holdninger" og "kaste mudder"?

> Der er ikke modstrid mellem mit sproglige udtryk og så det jeg
> kritiserer. Min "protest" som du kalder det, er helt gennemtænkt.

Det håber jeg ikke, den er.

Fra : Jim

Dato : 11-03-06 13:47

> [...]
> principielt det samme mod Jim, som Jim gjorde mod de firebenede.

> Jo. Kan du ikke skelne mellem "kritisere holdninger" og "kaste mudder"?

Svendsen, der ikke fugls føde på den sag.
Lad nu ham Michaelsen sejle i sin egen sø af selvgodhed og politisk
korrekthed.
Han er godt klar over, at han gik efter manden og ikke bolden.
Problemet er jo, at han ikke vil erkende det.

Ved at sammenligne de fire skabninger fra tyrkiet med en person i dette
forum ved navn 'Allan', kunne vel også tolkes som en medlidenhed med disse
fire, at de sådan skal sammenlignes med denne 'Allan'.
Så fortolkningen af mit første indlæg afhænger af øjnene, der læser teksten.
Det svarer lidt til 'The Battle of Karthoon' (sagen om muhammedtegningerne).
Kun ophavsmanden kender den oprindelige og korrekte fortolkning.

J.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 11-03-06 18:40

Jim skrev:
> [...]
> korrekthed.
> Han er godt klar over, at han gik efter manden og ikke bolden.

Jeg gik efter bolden. Bolden er dine racistiske holdninger.

Skal vi kalde det en hård tackling?

> [...]
> Det svarer lidt til 'The Battle of Karthoon' (sagen om muhammedtegningerne).
> Kun ophavsmanden kender den oprindelige og korrekte fortolkning.

Hvorfor svarer du ikke selv direkte på mine indlæg?

Du foretrækker måske at tale *om* folk, uden de svarer igen?

Det passer jo meget godt med dit oprindelige indlæg.

Den holdning bryder jeg mig personligt ikke om, men det ligger
selvfølgelig inden for det man kan i gruppen.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-03-06 19:09

Jim skrev:

> [...]
> korrekthed.
> Han er godt klar over, at han gik efter manden og ikke bolden.
> Problemet er jo, at han ikke vil erkende det.

Det er det, der er sjovt at bore i.

> [...]
> Det svarer lidt til 'The Battle of Karthoon' (sagen om muhammedtegningerne).
> Kun ophavsmanden kender den oprindelige og korrekte fortolkning.

Jeg spekulerer over, hvornår det går op for de frelste, at du
naturligvis ikke var ude på at genere de firebenede; men bare ville se
hvor højt, du kunne få de frelste til hoppe op på hyklerskalaen.

Fra : Jim

Dato : 11-03-06 19:51

> [...]
> naturligvis ikke var ude på at genere de firebenede; men bare ville se
> hvor højt, du kunne få de frelste til hoppe op på hyklerskalaen.

Og *dét* er netop sjovt at se.

;0) Fortsat go' weekend.

J.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 11-03-06 20:35

Jim wrote:
> [...]
> korrekthed.
> Han er godt klar over, at han gik efter manden og ikke bolden.

Og det gjorde du ikke?

> Problemet er jo, at han ikke vil erkende det.

Vil du erkende det?

> Ved at sammenligne de fire skabninger fra tyrkiet med en person i dette
> forum ved navn 'Allan', kunne vel også tolkes som en medlidenhed med disse
> fire, at de sådan skal sammenlignes med denne 'Allan'.

Så hvis du sviner folk til, er det iorden, men hvis det går ud over dig,
er det ikke iorden.

Dit navn står nu med lilla.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-03-06 22:41

Michael Zedeler skrev:

> Så hvis du sviner folk til, er det iorden, men hvis det går ud over dig,
> er det ikke iorden.

> Dit navn står nu med lilla.

Det var værre ...

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 11-03-06 18:27

HrSvendsen skrev:

> Næh, du kaldte ham bare en åndelig krøbling, der gjorde sig selv til
> grin. Du kaldte ham en tåbe.

Og det kaldte jeg ham på grund af hans racistiske holdninger.

> Det er vist ikke at "kritisere holdninger".

Det er det nemlig, da hans racistiske holdninger er anledningen.

> [...]
>

> Kom nu Michael. Du kaldte Jim en åndelig krøbling. Du gjorde således
> principielt det samme mod Jim, som Jim gjorde mod de firebenede.

Jim gjorde ikke grin med "de firbenede" fordi de har givet udtryk
for holdninger, der kunne give anledning til det.

Han brugte dem som et forsvarsløst offer for hans egen racisme.

> Jo. Kan du ikke skelne mellem "kritisere holdninger" og "kaste mudder"?

Jo, netop. Det kan du åbenbart ikke.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-03-06 22:37

Mogens Michaelsen skrev:

> Og det kaldte jeg ham på grund af hans racistiske holdninger.

> Det er det nemlig, da hans racistiske holdninger er anledningen.

Det gør det stadig ikke til "kritik af en holdning", da det ikke er
holdningen (bolden), du "kritiserer" men blot manden, og det er ikke
engang kritik men bare gold mudderkast.

Hvis du vil kritisere "racistiske holdninger", så skal du mindst påpege,
hvad der er kritisabelt ved holdningen, og det kan aldrig være, at
holdningens ejermand efter din mening er en "tåbe og åndelig krøbling".

Ville du finde en af dine holdninger sat under kritik, hvis jeg kaldte
dig et fjols? I så fald er det let at "kritisere" alt, hvad du skulle
have af holdninger. Man behøver bare sig du er dum i nakken. Det'
forresten sådan CRL "argumenterer".

> Jim gjorde ikke grin med "de firbenede" fordi de har givet udtryk
> for holdninger, der kunne give anledning til det.

> Han brugte dem som et forsvarsløst offer for hans egen racisme.

Sludder. De er ikke det mindste offer i denne sag. De kommer aldrig til
at mærke det mindste til sagen. Medmindre du tager sagen med dig ned til
dem og bruger en masse kræfter på at få dem til forstå, at Jim har
fornærmet dem.

Jim brugte sagen til at drille. Og du bed på. Og du sidder stadig og
spræller på krogen.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 12-03-06 09:31

HrSvendsen skrev:

> Det gør det stadig ikke til "kritik af en holdning", da det ikke er
> holdningen (bolden), du "kritiserer" men blot manden, og det er ikke
> engang kritik men bare gold mudderkast.

Jeg gør grin med manden og kalder ham en tåbe *fordi* han kommer
med noget racistisk pladder. Dermed kritiserer/fordømmer jeg hans
racistiske holdning.

> Hvis du vil kritisere "racistiske holdninger", så skal du mindst påpege,
> hvad der er kritisabelt ved holdningen, og det kan aldrig være, at
> holdningens ejermand efter din mening er en "tåbe og åndelig krøbling".

Ok, så vil jeg gerne hermed "påpege" at det der er kritisabelt
ved hans holdning er - at den er racistisk.

Det er kritisabelt i sig selv, fordi racisme er moralsk forkert.

At jeg kalder ham "tåbe og åndelig krøbling" er en konklusion.

(ovenstående er ikke en indrømmelse af at have taget fejl, men
blot en omformulering).

> [...]
> dig et fjols? I så fald er det let at "kritisere" alt, hvad du skulle
> have af holdninger. Man behøver bare sig du er dum i nakken. Det'

Ja, det ville jeg da! Hvis jeg skulle finde på at skrive,
at jeg bestemt mener 2+2=5 så er du velkommen til at kalde mig et
fjols, forudsat at du så fortæller mig hvad 2+2 så ellers er.

> [...]
> at mærke det mindste til sagen. Medmindre du tager sagen med dig ned til
> dem og bruger en masse kræfter på at få dem til forstå, at Jim har

Det har noget at sige hvad holdning man har til andre, også selv
om man ikke kender dem personligt. Som eksempel: de fleste
danskere er berørt af den ændring i holdningen til os danskere,
der er sket efter balladen om Muhammed-tegningerne. Uanset hvad
man ellers mener om dem.

> Jim brugte sagen til at drille. Og du bed på. Og du sidder stadig og
> spræller på krogen.

Aha, han mente altså ikke det han skrev?

Fint - så er der en racist mindre.

Jeg går ud fra, du udtaler dig på hans vegne.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : GB

Dato : 12-03-06 11:42

Mogens Michaelsen <momi@stofanet.dk> wrote in news:4413dc2a$0$11671
> [...]

> ved hans holdning er - at den er racistisk.
> Det er kritisabelt i sig selv, fordi racisme er moralsk forkert.

Islam er IKKE en race. Så fat det dog, din puerile autonomer. Hvis jeg
údtaler mig nedsættende om landsforræderen Reino "Abdul Wahid" Pedersen,
"Musa" Kronholdt eller Jacob Holst og deres nazi-ideologi, er jeg så
racist, moské?

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 12-03-06 12:52

GB skrev:
> [...]
> údtaler mig nedsættende om landsforræderen Reino "Abdul Wahid" Pedersen,
> "Musa" Kronholdt eller Jacob Holst og deres nazi-ideologi, er jeg så

1. Jeg har ikke påstået, at Islam er en race.

2. Jeg er ikke pueril.

3. Jeg er ikke autonom.

4. Ifølge Pia Kjærsgaard så er ca. halvdelen af den danske
befolkning jo "landsforrædere" - så det ord siger vel ikke så
meget?

5. Hvor skulle jeg vide fra, om du er racist? Selvfølgelig er man
ikke racist, blot fordi man udtaler sig nedsættende. Det kommer
an på hvad man siger. At kalde f.eks. Abdul Wahid Pedersen for
landsforræder, er naturligvis ikke "racistisk" men bare ganske
almindeligt forkert. Om han vil være fornærmet over det, er nok
tvivlsomt (jvf. pkt. 4). Det er jo nærmest blevet en
massebetegnelse.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : GB

Dato : 13-03-06 00:20

> 1. Jeg har ikke påstået, at Islam er en race.

Hvorfor betegner du så kritik af den politiske nazi-ideologi islam som
racister?

> 2. Jeg er ikke pueril.

Jo, du er, når du kan fyre kvasi-Godwin'en "racist/me" af i en enkelt
mail.

> 3. Jeg er ikke autonom.

Nå.

> 4. Ifølge Pia Kjærsgaard så er ca. halvdelen af den danske
> befolkning jo "landsforrædere" - så det ord siger vel ikke så
> meget?

Det har du selvfølgelig en kilde til. Jeg venter?

> 5. Hvor skulle jeg vide fra, om du er racist? Selvfølgelig er man
> ikke racist, blot fordi man udtaler sig nedsættende. Det kommer

Var "kritisk" = "nedsættende" der, hvor du gik i skole?

> [...]
> almindeligt forkert. Om han vil være fornærmet over det, er nok
> tvivlsomt (jvf. pkt. 4). Det er jo nærmest blevet en

Nå. Nu kender jeg manden personligt, også fra tiden før han fik sine
hjerneblødninger og konverterede.

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-03-06 14:47

Mogens Michaelsen skrev:

> Jeg gør grin med manden og kalder ham en tåbe *fordi* han kommer
> med noget racistisk pladder. Dermed kritiserer/fordømmer jeg hans
> racistiske holdning.

Njah ... lidt langt ude synes jeg; men så la' gå da. Jeg kan bare stadig
ikke få øje på ret meget kritik i det.

> Ok, så vil jeg gerne hermed "påpege" at det der er kritisabelt
> ved hans holdning er - at den er racistisk.

> Det er kritisabelt i sig selv, fordi racisme er moralsk forkert.

Hvorfor dog det? Racisme behøver ikke have noget med moral at gøre. Det
kan såmænd også være udmærket moral. Bare spørg alle dem, der er helt
vilde med "positiv særbehandling" ud fra race.

Racisme er såmænd udmærket. Det skal bare være med måde ligesom så meget
andet. Har du aldrig leet af en svensker-vittighed?

> At jeg kalder ham "tåbe og åndelig krøbling" er en konklusion.

Det er det altid, når man kalder nogen for tåbe. Om det så er nogen
særlig smart konklusion at komme med er en anden sag. Ud fra en kristen
vinkel har du f.eks. med det mudderkast afskåret dig selv fra at komme i
himlen, da det at kalde nogen for lige præcis tåbe er en dødssynd.

Anser du dig selv for kristen? Forhåbentligt ikke - religiøst
indstillede mennesker er nærmest pr. definition hjernevaskede.

> Ja, det ville jeg da! Hvis jeg skulle finde på at skrive,
> at jeg bestemt mener 2+2=5 så er du velkommen til at kalde mig et
> fjols, forudsat at du så fortæller mig hvad 2+2 så ellers er.

Ja, det er jo lige det med tilføjelsen der.

> [...]
> danskere er berørt af den ændring i holdningen til os danskere,
> der er sket efter balladen om Muhammed-tegningerne.

Det tror jeg ikke. Jeg kender ikke nogen, der føler noget særligt for
det. De fleste danskere er vist ret ligeglade med, hvad muhamedanere har
fået af nye holdninger til os kaffir efter tegningerne.

> Aha, han mente altså ikke det han skrev?

Det har ikke meget med sagen at gøre, om han mente det. Ved mudderkast
er formålet det afgørende, og selvfølgelig er Jim jo ikke usikker på,
hvorvidt rigtige tyrkere går rund på alle fire. Ej heller tror Jim, der
er tale om et portræt af Allans familie. Den slags skal man ikke tage
seriøst. Det er mudder og drilleri, og hvis man ikke synes, det er
sjovt, så bør man bare ignorere det. Som f.eks. jeg gjorde (pudse
pudse). Jeg syntes derimod, det er sjovt med alle jer, der fik
kvababbelse og hoppede på Jims lille drillepind.

> Fint - så er der en racist mindre.
>
> Jeg går ud fra, du udtaler dig på hans vegne.

Nej; men det er ikke så svært at regne ud, hvad Jim var ude på.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 12-03-06 17:23

HrSvendsen skrev:

> [...]
> kvababbelse og hoppede på Jims lille drillepind.

> Nej; men det er ikke så svært at regne ud, hvad Jim var ude på.

Rart at vide, at han ikke mente det han skrev!

Skriver han somme tider noget han mener?

Ellers burde der være en gruppe til ham, der kunne hedde noget i
retning af: dk.pueril

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-03-06 20:19

Mogens Michaelsen skrev:

> Rart at vide, at han ikke mente det han skrev!

Det var også mest spørgsmål, Jim stillede.

> Skriver han somme tider noget han mener?

Helt sikkert.

> Ellers burde der være en gruppe til ham, der kunne hedde noget i
> retning af: dk.pueril

Du ville sikkert bruge en masse tid på at snakke med ham derinde.

Fra : GB

Dato : 13-03-06 00:21

> Ellers burde der være en gruppe til ham, der kunne hedde noget i
> retning af: dk.pueril

Uuuha - man har nok lært et nyt fremmedord?

Fra : Jim

Dato : 13-03-06 00:44

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Mogens Michaelsen <momi@stofanet.dk> wrote in

> Uuuha - man har nok lært et nyt fremmedord?

Han har nok været på sensitivitetskursus eller måske Putu-kursus for
viderekommende.
Eller også har han bare kedet sig med sin nyindkøbte fremmedordbog, så han
kan konversere med akademikerne på rød stue.

J.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-03-06 22:39

> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi

Dit indlæg siger siger en del om dig.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : @

Dato : 08-03-06 16:43

On Tue, 7 Mar 2006 22:39:28 +0100, "Michael Weber"
<michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

>her

>Dit indlæg siger siger en del om dig.

kan du måske kategorisk afvise at disse menneskers misdannelse _ikke_
skyldes indavl?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-06 17:10

@ fortalte:

> kan du måske kategorisk afvise at disse menneskers misdannelse _ikke_
> skyldes indavl?

Selvfølgelig gør det det. Der er bl.a en fejl kromosom 17, som styrer
tofodethed. Muligvis kan de hjælpe med at /kaste lys/ over evolutionen.

De er iøvrigt 18 søskende. Velkommen til tyrkiet i EU
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/4782492.stm

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-03-06 20:01

@ wrote:

> kan du måske kategorisk afvise at disse menneskers misdannelse _ikke_
> skyldes indavl?

Hvor er det lige at Allans familie kommer ind i billedet, navnløse kujon?

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 00:30

On Wed, 08 Mar 2006 20:00:42 +0100, Michael Zedeler wrote:

> Hvor er det lige at Allans familie kommer ind i billedet, navnløse kujon?

Rolig nu. Prøv at læse igen.

Utroligt som folk dog mister overblikket, når de bliver helt overgearede
af vildskab. tsk tsk.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 10-03-06 08:57

HrSvendsen wrote:

> Rolig nu. Prøv at læse igen.

Der er to sætninger i det oprindelige indlæg. Den ene antyder at
familien til en navngiven debattør, som skriver i dette forum, skulle
være mentalt retarderet og ude af stand til at gå oprejst. Den anden
sætning antyder at årsagen er indavl.

Altså fuldstændig tilsvining af Allan. Sådan læser jeg det.

Hvis nogen har lyst til at debattere indavlg og den manglende evne til
at gå oprejst fra et videnskabeligt perspektiv, så hører emnet først og
fremmest ikke til her, derudover er det ubegribeligt hvorfor man skal
koble sådan en grov fornærmelse ind i diskussionen.

> Utroligt som folk dog mister overblikket, når de bliver helt overgearede
> af vildskab. tsk tsk.

Ditto. Men hvad kan man forvente af en perfid racist som dig?

Dokumentation fremsendes gerne.

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 12:57

On Fri, 10 Mar 2006 08:56:34 +0100, Michael Zedeler wrote:

> [...]
> sætning antyder at årsagen er indavl.
>
> Altså fuldstændig tilsvining af Allan. Sådan læser jeg det.

Ak, du har stadig ikke fanget den. Det er selvfølgelig dit "navnløse
kujon", jeg hentyder til.

> [...]
> fremmest ikke til her, derudover er det ubegribeligt hvorfor man skal
> koble sådan en grov fornærmelse ind i diskussionen.

Det var vel for sjov. Folk er også gennemgående ret upolerede herinde.
Det lærer man at tage i stiv arm.

> Ditto. Men hvad kan man forvente af en perfid racist som dig?
>
> Dokumentation fremsendes gerne.

Tak, jeg vil da gerne se lidt dokumentation for, at jeg skulle være
perfid. Selv synes jeg, at jeg er ganske omgængelig. Sådan lidt af en
hyggeonkel faktisk.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-03-06 22:57

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> on tirsdag 7. marts
2006 at 22:36 +0100 wrote:
> [...]
>rettere: Kravlen?) skulle være opstået gennem mange generationers
>kulturbetinget indavl, synes da også ret logisk oplagt?

Kulturbetinget indavl - næppe. Det er jo netop en sensation, der defineres
vd det usædvanlige og overraskende.
Mærkeligt som nogle såkaldte debattører åbenbart får en nydelsesfuld
oplevelse ved dels at være ekstremt personlige på en ekstremt ubehagelig
måde, dels altid afsøge de værste gloser og eskalere enhver nedgørelse.
Det er svært at se det som andet en udtryk for et ret indskrænket
menneskesyn.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-03-06 22:53

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on tirsdag 7. marts 2006 at 21:53
+0100 wrote:
> [...]
>
>Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
>Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi

Det var dog et usædvanligt perfidt indlæg…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Allan Riise

Dato : 07-03-06 23:12

Jim wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/07/200851.htm
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?

Bliver du et bedre menneske nu, eller føler du dig lidt højere hævet over
almindelige dødelige?

> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur,
> vi her ser resultatet af?

Genetisk defekt, det kunne lige så godt være dig.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 07-03-06 23:40

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver du et bedre menneske nu, eller føler du dig lidt højere hævet over
> almindelige dødelige?

> Genetisk defekt, det kunne lige så godt være dig.

Følte du dig truffet?
Føler du trang til at udtrykke dig i voldsomme vendinger, som islamisterne i
Tyrkiet, Pakistan, Gaza, Jordan, Syrien og alle de andre koranfascistlande,
da de følte sig truffet af de morsomme tegninger af pedofeten?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 07-03-06 23:45

Jim wrote:

> [...]
> islamisterne i Tyrkiet, Pakistan, Gaza, Jordan, Syrien og alle de
> andre koranfascistlande, da de følte sig truffet af de morsomme

Jeg kan se at du kan fremhæve din egen person ved at stå på skuldrene af
andre, i det her tilfælde mig.

Pyt med det, det er de brede nok til.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 00:20

> Jeg kan se at du kan fremhæve din egen person ved at stå på skuldrene af
> andre, i det her tilfælde mig.
>
> Pyt med det, det er de brede nok til.

Nå, det er ikke fordi du støtter med hænderne på jorden? ;0)

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-06 00:27

Jim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det er ikke fordi du støtter med hænderne på jorden? ;0)

Nej, det er fordi der ikke er nogen fare for at du falder ned og slår dig,
det er jo ikke øverst du er tungest.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 01:18

> Nej, det er fordi der ikke er nogen fare for at du falder ned og slår dig,
> det er jo ikke øverst du er tungest.

Næ, for jeg er jo ikke genetisk modifiseret som disse fire skabninger på
billedet.

J.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 07-03-06 23:42

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/03/07/200851.htm
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?

det tror jeg ikke

> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi
> her ser resultatet af?

derimod kunne DIT indlæg tyde på at du lider lidt af det samme. Ganske vist
går du på 2 ben, men dit indlæg tyder på en vis retardering

Peter

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 19:57

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
[...]

> derimod kunne DIT indlæg tyde på at du lider lidt af det samme. Ganske
vist
> går du på 2 ben, men dit indlæg tyder på en vis retardering

jeg tror du tager fejl - jeg har aldrig forestillet mig at Jimsebassemanden
går på to ben - hans udtalelser kunne i hvert fald tyde på at der er nogle
genetiske defekter i hans såkaldte hjerne.
--
Wilstrup

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 04:45

Jim skrev:
> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi her

Det er klart nok ikke *din* familie.
De har jo ikke røv i begge ender.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 10:24

> Det er klart nok ikke *din* familie.
> De har jo ikke røv i begge ender.

Er det et problem, I da har døjet med i din familie?

J.

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-03-06 18:15

Jim skrev:
> "Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det et problem, I da har døjet med i din familie?
>
> J.

Næ, hvorfor tror du det?

Se evt. billedet på mine blogs.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 02:08

On Wed, 08 Mar 2006 18:14:39 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> Næ, hvorfor tror du det?
>
> Se evt. billedet på mine blogs.

Der er et billede af en abe. Skal det fortælle os et eller andet om din
familie?

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 10-03-06 09:06

HrSvendsen skrev:

> Der er et billede af en abe. Skal det fortælle os et eller andet om din
> familie?

OK! Jeg er bestemt ikke glad for det, men det fremgår af min
slægtsbog, at jeg langt ude er i familie med Donald Rumsfeld.

Der er et billede af ham her:

http://mogmich.blogspot.com/2006/01/pnas.html

Men nu siger slægtskab jo heller ikke så meget om folk, altså
hvordan de er som mennesker.

Jeg kender ham heller ikke personligt, så det *kan* jo være han
har nogle sympatiske træk gemt et eller andet sted.

Rumsfeld altså.

Godtnok lidt OT, men det var dig der spurgte om min familie.

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 12:52

On Fri, 10 Mar 2006 09:06:07 +0100, Mogens Michaelsen wrote:

> OK! Jeg er bestemt ikke glad for det, men det fremgår af min
> slægtsbog, at jeg langt ude er i familie med Donald Rumsfeld.

Det er vi alle, hvis vi går tilstrækkeligt langt tilbage.

> [...]

> Rumsfeld altså.
>
> Godtnok lidt OT, men det var dig der spurgte om min familie.

Det lød bare underligt, at det billede skulle sige noget om din familie;
men jeg kan forstå, det bare betyder, at din familie nedstammer fra
aberne. Ligesom alle andres. Et opgør med ID måske.

Fra : Konrad

Dato : 08-03-06 09:00

Jim wrote:
> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur,

Hvorfor *VIDSTE* jeg bare, på forhånd, i går aftes, da jeg læste denne aparte historie på tekst-TV, at jeg ville blive mødt med præcis den her type platheder her i gruppen i dag?

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 10:27

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jim wrote:
> [...]

aparte historie på tekst-TV, at jeg ville blive mødt med præcis den her type

***********
Hvem er den platte, når du fik ideen først?

J.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-03-06 11:01

Jim wrote:
> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi her

Nå, Jim. Får du diskuteret noget politik?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-03-06 12:24

> [...]
>
> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi

Jim, bare fordi det meste af din familie opholder sig bag tremmer i
abegrotten i Københavns Zoo, så er det ikke sådan for resten af verdens
befolkning.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 12:29

> [...]
>
> Jim, bare fordi det meste af din familie opholder sig bag tremmer i
> abegrotten i Københavns Zoo, så er det ikke sådan for resten af verdens

Jeg tror, du forveksler mig med nogen af dine venner i koranfascistisk
trossamfund.
Genmæssigt er de meget tættere på individerne i burene i Zoo.

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 12:41

On Wed, 8 Mar 2006 12:24:20 +0100, Christian R. Larsen wrote:

> [...]
>
> Jim, bare fordi det meste af din familie opholder sig bag tremmer i
> abegrotten i Københavns Zoo, så er det ikke sådan for resten af verdens

Underligt at du vil overfalde Jims familie, der ikke har gjort dig det
mindste. Du må være en stor beundrer af Jims stil.

Nåja - det er du jo forresten også - ikke også duerdumcrl?

PS. Hvor er det sjovt, at se alle mudderkasterne komme farende forargede
op af deres muddergrøfter i denne sag.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 12:46

> [...]
>
> Nåja - det er du jo forresten også - ikke også duerdumcrl?
>
> PS. Hvor er det sjovt, at se alle mudderkasterne komme farende forargede

Ja, jeg synes efterhånden, at de 4 tyrkere virker mere normale end både
CRLarsen, Riise m.fl.

J.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-03-06 12:51

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Underligt at du vil overfalde Jims familie,

Overfalde? Jeg er en stærk tilhænger af dyrevelfærd, så nej, det kunne jeg
da aldrig finde på.

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 12:54

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Overfalde? Jeg er en stærk tilhænger af dyrevelfærd, så nej, det kunne jeg
> da aldrig finde på.

Jamen jeg sender dig en indmeldelsesblanket til DF.
Vi er meget dyrevenlige i DF, så du vil falde til meget hurtigt.
Du får et kødben for hurtig indmeldelse.

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 13:56

On Wed, 8 Mar 2006 12:50:45 +0100, Christian R. Larsen wrote:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Overfalde?

Ja, det var det, jeg skrev.

> Jeg er en stærk tilhænger af dyrevelfærd, så nej, det kunne jeg
> da aldrig finde på.

Så er Jim sikkert glad for at være blandt dem, du elsker at overfalde
med dine selvmål; men det sætter godt nok din evindelige
muhamedanerapologering i et helt nyt lys. Sikke dog en utroligt arrogant
holdning.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-03-06 14:19

> Ja, det var det, jeg skrev.

Det kan så undre, for det skrev jeg ikke noget om. Får du ofte den slags
fantasier?

> [...]
> med dine selvmål; men det sætter godt nok din evindelige
> muhamedanerapologering i et helt nyt lys. Sikke dog en utroligt arrogant

Du fandt ikke anledning til at kommentere Jims indlæg først i tråden.
Hvorfor ikke?

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-03-06 16:34

On Wed, 8 Mar 2006 14:19:10 +0100, Christian R. Larsen wrote:

> Det kan så undre, for det skrev jeg ikke noget om.

Haha, det er den slags, der gør det ekstra sjovt hver gang, du skriver
om hvor klog og dygtig, du selv synes, du er.

> Du fandt ikke anledning til at kommentere Jims indlæg først i tråden.
> Hvorfor ikke?

Jeg havde vel andet at lave. Skete der en kortslutning mere, siden du
snakker udenom?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-03-06 13:25

> Haha, det er den slags, der gør det ekstra sjovt hver gang, du skriver
> om hvor klog og dygtig, du selv synes, du er.

Jeg kan så ikke se det morsomme i dine kværulanterier.

> Jeg havde vel andet at lave.

Så kunne du jo have gjort det, da du svarede på mit indlæg. Det havde været
langt mere nærliggende.

Skyldes dit hykleri mon, at Jim stemmer på Dansk Folkeparti?

Fra : HrSvendsen

Dato : 09-03-06 18:58

On Thu, 9 Mar 2006 13:24:31 +0100, Christian R. Larsen wrote:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan så ikke se det morsomme i dine kværulanterier.

Rolig - ingen mistænker dig for at eje det mindste gran af selvironi.

> Så kunne du jo have gjort det, da du svarede på mit indlæg.

Imponerende. Din utrolige selvovervurdering er fuldkommen omvendt
proportionalt med dit intellekt. Hvornår begyndte du at tro, din mening
om, hvad andre bør svare på, har betydning?

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 20:00

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Overfalde? Jeg er en stærk tilhænger af dyrevelfærd, så nej, det kunne jeg
> da aldrig finde på.

Jeg kunne da selv finde på at fodre dem med en pose nødder, hvis fodring
altså ikke var strengt forbudt!
--
Wilstrup

Fra : TBC

Dato : 08-03-06 15:54

Jim skrev:

> Og når man ser billedet af de degenererede muha.. tyrk... dyr...mennes..
> hvad helvede er det for nogen....

Du burde egentligt selv skamfuldt *kravle* tilbage i skabet
(Jævnfær begrebet skabsracisme)

Føj for et menneksesyn siger jeg bare. Giv mig en brækspand!

TBC

Fra : Jim

Dato : 08-03-06 16:07

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
Jim skrev:

> [...]

(Jævnfær begrebet skabsracisme)

Føj for et menneksesyn siger jeg bare. Giv mig en brækspand!

Hvordan kan du være sikker på, at der nu også er tale om mennesker?

J.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 08-03-06 16:42

> [...]

> Er dette Allans familie, eller er det bare nogen, der ligner?
>
> Er dette kombinationen af fætter/kusine-bollerier og islamisk kultur, vi her

Kors... det ligner noget fra en Monty Phyton... :)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 20:03

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Kors... det ligner noget fra en Monty Phyton... :)

Kors -hedder du Perlsø fordi man tit har kastet perler for svin i forhold
til dig - og dermed forgæves? Eller er det fordi du er ustandselig beruset,
siden du har fået en Bjørn på?
--
Wilstrup

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 08-03-06 20:37

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Kors -hedder du Perlsø fordi man tit har kastet perler for svin i forhold
> til dig - og dermed forgæves? Eller er det fordi du er ustandselig beruset,
> siden du har fået en Bjørn på?

Var det ikke dig der for nogle få indlæg siden udbad dig at diskussionen
forblev On Topic?

På'en igen AHW!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 21:03

> Var det ikke dig der for nogle få indlæg siden udbad dig at diskussionen
> forblev On Topic?

Det var før jeg læste dine nedsablinger af andre mennesker.

--
Wilstrup

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-03-06 16:42

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on onsdag 8. marts 2006 at 16:06
+0100 wrote:
>Hvordan kan du være sikker på, at der nu også er tale om mennesker?

Hva' søren er du nu der igen?

Nåja, det er jo dig der gerne omtaler andre folkeslag og debattører du ike
er enig med på en dehumaniserende måde. Sorry det glemte jeg lige. Jeg
glemte også lige at det jo ikke kan betale sig at skrive noget til dig. Du
svarer jo aldrig alligevel. Årsagen kan man selvfølgelig kun gisne om, men
der er, som jeg ser det flere muligheder:
- du ved inderst inde godt at dine skriverier ikke er argumenter, men blot
vilde nedgørende påstande
- du bliver ked af det når det viser sig at en af dine påstande ikke holder
- du ved ikke helt hvordan en debat fungerer
- du er ikke stor nok til at erkende hvis dine argumenter(når du har et
sådant) ikke holder
- du har svært ved synspunkter der ikke ligner dine egne
- du lider af Jesus-syndromet, der betyder der ikke er andre måder at se
verden på end din (det betyder at du fremover må skrive sandheden med
stort "s"
- du gider i virkeligheden ikke debattere, men opnår en eller ander
personlig psykologisk tilfredsstillelse ved at svine andre til

Tjaaaaa, som sagt, man kan kun gisne, da du aldrig svarer, med mindre du
kan sende en sviner afsted.
Nå, fred med det, hvis det gør din dag lysere, så gør det da i det mindste
lidt gavn. Rend dog ikke rundt i den vildfarelse at dine udgydelser ændrer
noget som helst - jeg kender ingen der ændrer opfattelse af noget som
helst, når udgangspunktet er en sviner.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-03-06 19:13

Fra : TBC

Dato : 08-03-06 19:57

Jim skrev:

> Hvordan kan du være sikker på, at der nu også er tale om mennesker?

Fordi de trods retaderede og hjerneskadede er født af et andet
menneske, og mennesker føder mennesker.

Sig mig, er du på noget eller hvad?

Du er vel heller ikke selv i tvivl, ...altså om at du er et menneske
født af et menneske.

TBC

Fra : TBC

Dato : 09-03-06 01:50

HrSvendsen skrev:

> Jeg havde vel andet at lave.

Nu du er begyndt at skrive igen, kunne det da ellers være interessant
at vide hvor du egentligt står i den forbindelse.

Ellers må man nøjes med den konstatering at du i tråden går imod
dem der går imod Jim, og i øvrigt i forhold til Jims rabiate udsagn
slet og ret tier.

TBC

Fra : Jim

Dato : 09-03-06 03:10

HrSvendsen skrev:

> [...]

Ellers må man nøjes med den konstatering at du i tråden går imod
dem der går imod Jim, og i øvrigt i forhold til Jims rabiate udsagn
Det er egentlig ret interessant at se, at I faktisk er ligeså sarte og lette
at få op af sofaen, når man provokerer jer en anelse med et par ord i den
rette sammenhæng.
Føler I jer ikke en smule dumme, når I reagerer som de islamiske
fundamentalister, koranfascisterne?

J.

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 02:02

On 8 Mar 2006 16:50:09 -0800, TBC wrote:

> [...]
>
> Ellers må man nøjes med den konstatering at du i tråden går imod
> dem der går imod Jim, og i øvrigt i forhold til Jims rabiate udsagn

Jeg har ellers skrevet det - til CRL ovenikøbet; men det selvudråbte
geni fangede den selvfølgelig ikke. Jeg skrev til ham:

"Underligt at du vil overfalde Jims familie, der ikke har gjort dig det
mindste. Du må være en stor beundrer af Jims stil."

Heri ligger jo ret tydeligt (men altså ikke for det selvudråbte geni),
at jeg anser Jims indlæg som et overfald på en familie, der ikke har
gjort Jim det mindste.

Der er så den indlysende forskel ved de to indlæg, at Jims overfald med
garanti aldrig rammer et eneste medlem af den familie. Anderledes
forholder det sig med CRLs overfald på Jims familie.

Men når jeg så syntes, CRL skulle have en hilsen, så var det nu ikke
fordi, han sad og overfaldt, det gør CRL jo nærmest altid. Nej, det var
fordi, han sad og hyklede. Jeg har altid syntes, det er sjovt at påpege
hykleri.

Fra : TBC

Dato : 09-03-06 04:07

Jim skrev:

> Føler I jer ikke en smule dumme, når I reagerer som de islamiske
> fundamentalister, koranfascisterne?

Hus forbi. Men hvordan føler du dig, eftersom det igen og igen kan
påvises at du farer vildt og kommer sørgeligt til kort i reel debat
med størstedelen af den du lægger dig ud med, og mere end blot en
smule dumt slynger om dig med hule og usympatiske nedgørelser,
samtidig med at du aldrig ville kunne godtgøre mange af dine tomme
påstande som f.eks den at vi "reagerer som de islamiske
fundamentalister?"

Jamen, forkynd mig da hjerteligt gerne fællestrækket i
reaktionsmøsnter med de islamiske fundamentaliser ved at jeg syntes
det er interessant at vide hvor en debatør står, og jeg nøjes med at
konstatere hvad der har været sagt og ikke sagt.

Ja undskyld mig, jeg ved ikke hvilke sjove tegnefilm om "muuu, ham der
daneren" og ko og kylling du har set, mens mit TV har vist optagelser
fra virkeligheden, hvor islamisternes reaktioner har været en hel del
anderledes en blot forspørgsel og interesse for at vide hvor andre
står, eller har nøjes med konstateringer om hvad der har været sagt
og ikke sagt.

Er du på piller eller hvad?...Get real!

TBC

Fra : TBC

Dato : 09-03-06 04:21

Jim skrev:

> [...]

Hus forbi. Men hvordan føler du dig, eftersom det igen og igen kan
påvises at du farer vildt og kommer sørgeligt til kort i reel debat
med størstedelen af dem du lægger dig ud med, og mere end blot en
smule dumt slynger om dig med hule og usympatiske nedgørelser,
samtidig med at du aldrig ville kunne godtgøre mange af dine tomme
påstande som f.eks den om at vi "reagerer som de islamiske
fundamentalister?"

Jamen, så forkynd mig da hjerteligt gerne hvor i det fælles består i
reaktionsmøsntet med de islamiske fundamentaliser, ved at jeg syntes
[...]

fra virkeligheden, hvor islamisternes reaktioner nu engang har været
en hel del anderledes en blot forsigtig forspørgsel og interesse for
at vide hvor andre står, eller har nøjes med konstateringer om hvad
der har været sagt og ikke sagt!

Er du på noget meget stærkt og receptpligtigt, eller har du ganske
simpelt bare ikke fulgt med?!

TBC

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-03-06 07:36

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on torsdag 9. marts 2006 at 3:10
+0100 wrote:
> [...]
>rette sammenhæng.
>Føler I jer ikke en smule dumme, når I reagerer som de islamiske

denhar du tænkt over længe, hva?!

Fortæl mig lige hvordan det at reagre på dette er udtryk for islamisk
fundamentalisme og koranfacisme:

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-03-06 08:02

+0100 wrote:
> [...]
>rette sammenhæng.
>Føler I jer ikke en smule dumme, når I reagerer som de islamiske

Hmmmm: Dette er altså udtryk for islamisk fundamentalisme og koranfacisme:

"Det er muligt at du ikke selv ser det, men det du bedriver er jo ikke
debat, men derimod mudderkastning, der ikke engang er særlig morsom. Det
er jo ikke just de finere nuancer eller sansen for finten, der præger dine
indlæg i denne sag.

Derimod har jeg jo oplevet et par gange at du simpelthen ikke forholder
dig til argumenter, når først du har afleveret en eller anden påstand, der
efterfølgende viser sig enten ikke at holde vand, eller viser aig at være
en anelse mere nuanceret end blot et lettere agressivt udfald. Det må du
selvfølgelig selvom, men det er støj og det er afsporende for noget der
måske kunne udvikle sig til en debat."

Vær venlig at udpege hvor det det islamisk fundamentalistiske og
koranfacistiske ligger.

Men det kan du med ganranti ikke…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tony

Dato : 09-03-06 22:40

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev

> "Det er muligt at du ikke selv ser det, men det du bedriver er jo ikke
> debat, men derimod mudderkastning, der ikke engang er særlig morsom.

Så forstår jeg bare ikke, at du bliver ved med at smide ved på bålet.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-03-06 02:04

On Thu, 9 Mar 2006 22:39:47 +0100, Tony wrote:

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev

> Så forstår jeg bare ikke, at du bliver ved med at smide ved på bålet.
>
> Tony

Det' nemlig rigtig. De brokker sig og brokker sig og gør lige præcis
det, de sidder og brokker sig over. Det er sq underholdende.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-03-06 09:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid> on torsdag 9. marts 2006 at 22:39 +0100
wrote:
>Så forstår jeg bare ikke, at du bliver ved med at smide ved på bålet.

Tjaaaa, om jeg bærer ved til bålet? Tjoooo, det kan man måske nok sige.
Det bunder nu mest i en lettere fristration over en debatform, der består
i at smide vildt om sig med påstande, for derefter at klappe i som en
østers når der stilles relevante spørgsmål, fremfor mudderkastning.
Egentlig mener jeg nu ikke at man mudderkaster når man peger på at nogle
bruger mudderkastning - i såfald er der jo tale om en gordisk knude, ikke?å
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311