Hvor er alle halalhipperne?
Fra : Tim

Dato : 07-03-06 20:39

Det er småt med deres vamle selvdestruktive indlæg for tiden.

Især trådstartere og indlæg om det onde vesten, er svundet i omfang.

Tim

Fra : NoTrabajo

Dato : 07-03-06 22:21

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i

> Det er småt med deres vamle selvdestruktive indlæg for tiden.
>
> Især trådstartere og indlæg om det onde vesten, er svundet i omfang.

Man forstår godt at disse halalhippier og "humanister" holder sig væk for
tiden. Man må da virkelig føle sig klam for tiden, hvis man har været
medansvarlig for alle disse vilde muhamedanere, der er blevet lukket ind i
Danmark gennem de seneste 20-25 år.

Det må da efterhånden være ved at gå op for selv "humanisterne", at
muhamedanisme og nazisme er to sider af samme totalitære sag.

Nogle vil nok indvende, at der er mange muhamedanere, der blot laver deres
pizzaer og sælger deres grøntsager uden at lave yderligere ballade, men
glem så ikke at der formodentligt også fandtes mange ordentlige mennesker i
Tyskland i tredverne, som også blot passede deres arbejde og ikke direkte
gjorde nogen noget ondt. Deres eneste "forbrydelse" bestod i, at de havde
været med til at stemme nazisterne til magten i 1933. Husk nazisterne kom
til magten ved et demokratisk valg, og efter en tid afskaffede de
demokratiet og førte Europa ud i "det vi alle ved".

Hvad tror I ikke, at der vil ske, hvis muhamedanisterne kommer til magten
her i landet? - I kan jo bare se, hvilke problemer vi har med dem allerede
nu, hvor de "kun" udgør ca. 10% af befolkningen.

Muhamedanerfrit Danmark snarest!
--
NoTrabajo

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-06 00:57

NoTrabajo fortalte:

> Hvad tror I ikke, at der vil ske, hvis muhamedanisterne kommer til
> magten her i landet? - I kan jo bare se, hvilke problemer vi har med
> dem allerede nu, hvor de "kun" udgør ca. 10% af befolkningen.

Tja, i Indien hvor de har mange hundrede års erfaring i sameksistens med
fredens religion blev der lige sprængt en snes mennesker i luften i dag

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 20:06

> NoTrabajo fortalte:

> Tja, i Indien hvor de har mange hundrede års erfaring i sameksistens med
> fredens religion blev der lige sprængt en snes mennesker i luften i dag

tja, akkurat som dine nazivenner jubler over alle de jøder Hitler fik
smadret. Men sådan har vi forskellige præferencer.
--
Wilstrup

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-06 20:59

Wilstrup fortalte:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> tja, akkurat som dine nazivenner jubler over alle de jøder Hitler fik
> smadret. Men sådan har vi forskellige præferencer.

(Har fugleinfluenzaen ikke fået bugt med dig endnu). Kunne du præcisere
logisk forbindelse?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Wilstrup

Dato : 08-03-06 21:09

> Wilstrup fortalte:

> (Har fugleinfluenzaen ikke fået bugt med dig endnu). Kunne du præcisere
> logisk forbindelse?

logik er datid af la' gå, sagde manden, lo og gik!

Men du kunne måske genlæse dine egne indlæg, hvor du giver ærkenazisten og
racisten NoTrabajo mere benzin på sit fremmedhaderbål ved at antyde at de
såkaldte halalhippier skulle have bevæget sig til Indien, hvor de skulle
have medvirket i og sympatiseret med sprængninger af andre mennesker, sådan
som dit indlæg ovenover tyder på, du mener.

Når du altså kommer med udokumenterede påstande om folk, der blot forsvarer
fredelig sameksistens religionerne og grupperingerne imellem, og mere end
antyder at de er mordere, så ser jeg ingen grund til at angive mere logisk
forbindelse til dine egne påstande end jeg har gjort med mit indlæg. Du har
jo selv åbnet ballet for tilsviningerne.
--
Wilstrup

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-03-06 21:32

Wilstrup fortalte:

> logik er datid af la' gå, sagde manden, lo og gik!

Fint Arne! - men resten er rent lo-gak

> [...]
> Indien, hvor de skulle have medvirket i og sympatiseret med
> sprængninger af andre mennesker, sådan som dit indlæg ovenover tyder

Jeg må tro at du har stærk feber. Halalhippier får halssnittet, hvis de
forsøger at mænge sig med troens folk.

Quote fra paki-demo:
"Anyone who befriends a christian is a traitor"

Og kære Arne: regn ikke med at der skelnes mellem kristne og
skabsstalinister.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Wilstrup

Dato : 09-03-06 21:34

> Og kære Arne: regn ikke med at der skelnes mellem kristne og
> skabsstalinister.

eller mellem kristne og skabsnazister!
--
Wilstrup

Fra : Den Fredselskende So~

Dato : 08-03-06 14:50

Mon ikke den slags tavshed kan tolkes som stilhed før storm. Der er sikkert
mange gode danske fredselskende soldater som opruster sig til kamp for
fædrelandets rettigheder - både til at være selvstændigt, men også til at
være fri for den tåbelige indvandring som vores land stadig udsættes for.
Spørg dog den danske befolkning om deres mening - den er sikkert helt
anderledes end for bare 10 år siden - det vil Pia Kjærsgaard kunne skrive
under på med den fremgang hendes parti har fået.

Gør danmark frit - lad os komme til stemmeurnerne NU.

venlig hilsen
- en af Danmarks mange fredselskende soldater.

Fra : Majbritt Gath

Dato : 22-03-06 23:00

Er da fuldstændig enig heri

Fra : Mark Jensen

Dato : 22-03-06 23:55

Egentlig interessant hvordan alle alitd kappes om at få lavet en
"Hitler" ud af modstanderen.

Den ene fløj minder at det giver mindelser om 30erne når man ser
hvordan holdningen er til muslimer. Her ser de sikkert sig selv som en
del af modstandsbevægelsen, eller i hvert fald dem med de sande
moralske værdier i kampen mod det onde.

Den anden fløj mener at muslimernes ideologi minder om nazismen.
At de er modstandsbevægelsen, der kæmper for at holde nazismen(islam)
ude, og de vil stå fast på demokratiet i denne kamp.

Og hver især ruller de historien baglæns og placerer deres udgave af
Hitler-analogien ind, og får malet budskabet om det onde.

Bare lige en observation fra sidelinjen

Fra : Tim

Dato : 23-03-06 00:21

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message
> [...]
> hvordan holdningen er til muslimer. Her ser de sikkert sig selv som en
> del af modstandsbevægelsen, eller i hvert fald dem med de sande

Det gør de fordi muslimerne er et undertrykt folkefærd, der prøver at leve i
fredelig sameksistens med den vestlige verdens mennesker.

> Den anden fløj mener at muslimernes ideologi minder om nazismen.
> At de er modstandsbevægelsen, der kæmper for at holde nazismen(islam)
> ude, og de vil stå fast på demokratiet i denne kamp.

Det gør de, fordi de har misforstået Islam's budskab. Vi skal faktisk slet
ikke tro på de milliarder af muslimer (vi åbenbart, ifølge muslimer) har
fornærmet. De vil os det kun godt allesammen.

Kristne, som muslimer.

> Og hver især ruller de historien baglæns og placerer deres udgave af
> Hitler-analogien ind, og får malet budskabet om det onde.

Hvorfor er det ondt, at være realistisk? Hm?

> Bare lige en observation fra sidelinjen

En ret simpel observation.

Tim

Fra : Claudio Adam

Dato : 23-03-06 06:40

> [...]
>ikke tro på de milliarder af muslimer
>(vi åbenbart, ifølge muslimer) har
>fornærmet. De vil os det kun godt allesammen.

Hvordan med Stalin?
- var det noget Tim.

Mvh. Adam.

Fra : Tim

Dato : 23-03-06 16:51

"Claudio Adam (slet 15HKN)" <kraka@15HKNc.dk> wrote in message

> Hvordan med Stalin?
> - var det noget Tim.

Hvordan i alverden når du frem til den idé?

Du forstod, med andre ord, ikke den overdrevne roni i ndlægget? Jeg ved
godt, at herinde skal man passe på med ironi, men jeg synes ikke jeg skjuler
noget.

Tim

Fra : Claudio Adam

Dato : 24-03-06 10:26

> [...]
><kraka@15HKNc.dk> wrote in message
>.news.tele.dk...

>Hvordan i alverden når du frem til den idé?

Fint nok,
Adam.

Fra : @

Dato : 23-03-06 00:25

On Wed, 22 Mar 2006 23:55:06 +0100, Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote:

>Egentlig interessant hvordan alle alitd kappes om at få lavet en
>"Hitler" ud af modstanderen.

det behøves slet ikke når det drejer sig om muhammedanere

læs koranen

>Den ene fløj minder at det giver mindelser om 30erne når man ser
>hvordan holdningen er til muslimer.

du mener vel, at det giver mindelser om30erne når man ser hvordan
muhammedamerne te'r sig

>Den anden fløj mener at muslimernes ideologi minder om nazismen.

minder om, nej den er uhyggeligt lig med

antisemitisme
undertrykkelse af anderledes tænkende
udvidelse af territorium - lebensraum
ingen frihedsrettigheder - kun lydighed mod føreren

Fra : Norma

Dato : 24-03-06 19:44

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> Egentlig interessant hvordan alle alitd kappes om at få lavet en
> "Hitler" ud af modstanderen.

Ja!

Og endnu mere interessant bliver det, når europæere begynder at ærgre sig
over, at Hitler tabte krigen.
I mellemtiden læser de i Mellemøsten Mein Kampf, med stor fryd,
og hvis det var tilladt at trykke den i Europa ville mange finde, at den
ikke er dårlig.
Handler meget om befolkningspolitik.

Som man så må tage stilling til, men enhver, der kunne finde på at læse Mein
Kampf i dag vil finde den forældet og dum, for den er skrevet i en tid, hvor
der stadig var nationalstater i Europa, og hvor verden var meget mindre og
lokal. Den er lige så sørgelig som Stefan Zweigs: "Verden af i går".

At nazimen så, om jeg så må sige, har givet uintelligente mennesker den
opfattelse, at racisme er noget kun hvide og blonde mennesker kan komme til
at lide af, er tankevækkende, fordi, det er så dumt.
Og talrige etnografer har beskrevet, hvorledes små pygmæer fandt lige
akkurat små pygmæer, det smukkeste og mest begave folkefærd i verden, blot
som et eksempel.
Men al ny forskning viser, at alle mennesker kigger mest og føler sig mest
tiltrukket og har størst medlidenhed med de, der ligner dem selv mest.
Vi andre glæder os og fornøjes over, når to koreanske adoptivbørn
"tilfældigvis" finder sammen, gifter sig og får børn, eller alle mulige
andre for så vidt.
Men videnskaben bekræftes dagligt for vores øjne.
Og mulatter foretrækker mullatter, thai thai, sudanesere sudanesere.
Tilsyneladende er dansk kultur en af de eneste, der er så meget i opløsning,
at vores mating-system er mere eller mindre ødelagt.

Norma

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-03-06 22:37

On Fri, 24 Mar 2006 19:44:03 +0100, Norma wrote:

> I mellemtiden læser de i Mellemøsten Mein Kampf, med stor fryd,
> og hvis det var tilladt at trykke den i Europa ville mange finde, at den
> ikke er dårlig.

Det ER tilladt at trykke "Mein Kampf" i Danmark.

At det så er en 80 år gammel bog som er uinteressant for de fleste
mennesker, er nok årsagen til at du ikke kan finde den på bogudsalget.

Du kan finde den på biblioteket (de kan skaffe den hjem).

/|\
/\
Bruno

Fra : Norma

Dato : 26-03-06 19:07

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mennesker, er nok årsagen til at du ikke kan finde den på bogudsalget.
>
> Du kan finde den på biblioteket (de kan skaffe den hjem).

Har læst den. Fandt den på biblioteket og lod mit sygesikringskort køre
gennem deres slæde, således at gud og hver mand for tid og evighed, vil kune
zappe sig ind på mit CPR-nummer og se, at jeg engang for mange år siden
lånte Mein Kampf på biblioteket.

Det betyder intet, i et frit demokrati.

Men i boghandlen kan man ikke købe Mein Kampf og hvem ved eller aner, hvem
der fremover kommer til at benytte sig af den omfattende registrering af
hvad som helst, vi i Danmark foretager os?????

Norma

Fra : GB

Dato : 26-03-06 19:34

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in

> Men i boghandlen kan man ikke købe Mein Kampf og hvem ved eller aner,
> hvem der fremover kommer til at benytte sig af den omfattende
> registrering af hvad som helst, vi i Danmark foretager os?????

Jeg mener, at man kan finde den på nettet - ligesom iøvrigt "Das Kapital"
og koranen. Alt andet lige er den jo et historisk dokument.

Fra : Norma

Dato : 26-03-06 20:11

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in

> Jeg mener, at man kan finde den på nettet - ligesom iøvrigt "Das Kapital"
> og koranen. Alt andet lige er den jo et historisk dokument.

Muligvis; men jeg ved det ikke?
Har læst den een gang, den var, som du antyder, historisk interessant, men
så heller ikke bedre.
Personligt har jeg intet behov for at genlæse den.
Men det kan være meget rart selv at se, hvad det i grunden er folk frygter,
man skal læse :)

Norma

Fra : @

Dato : 26-03-06 23:51

On Sun, 26 Mar 2006 21:10:33 +0200, "Norma"

Mein Kampf online
på engelsk:
http://www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/

Fra : Michael Weber

Dato : 07-03-06 22:38

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er småt med deres vamle selvdestruktive indlæg for tiden.
>
> Især trådstartere og indlæg om det onde vesten, er svundet i omfang.
>
> Tim

Læs dit indlæg og overvej hvor de er.

Med venlig hilsen
Michael Weber.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 23:00

On Tue, 7 Mar 2006 22:37:51 +0100, Michael Weber wrote:

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Læs dit indlæg og overvej hvor de er.

I skammekrogen?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-03-06 02:06

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Det er småt med deres vamle selvdestruktive indlæg for tiden.
>
> Især trådstartere og indlæg om det onde vesten, er svundet i omfang.

Glistrup rules

Livet er for kort til selvhad

JP adlød DFlæserne og lod Islam vise sit sande ansigt. Ærlighed varer
længst.

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-03-06 08:15

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i
> [...]
>
> Glistrup rules
>
> Livet er for kort til selvhad
>
> JP adlød DFlæserne og lod Islam vise sit sande ansigt. Ærlighed varer

En stor tak til Jyllands-Posten for at have fået muhamedanismen til at vise
sit sande ansigt.
--
NoTrabajo