'PK'?! Nej, nødværge - danskerne forsvarer~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-03-06 11:00

>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : John

Dato : 07-03-06 11:33

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse
news:1141725625.263851.261920@j52g2000cwj.googlegroups.com...

Pussigt, at der ikke er nogen eksempler fra Pia's mail.
john

Fra : Rom

Dato : 07-03-06 11:35

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote in message

Unter blinden ist der einäugige könig.
http://worldimpxxxrover.net/

http://worldimxxxxprover.net/DA/da2.html
"2 Overbefolkning
(efterfølger til "population-reduction.com")

Hovedproblemet i verden er åbenlyst: Befolkningstilvæksten er stadig
stigende - først og fremmest i udviklingslandene. "
---------------

Våre lokale nazister mente derfor at det var "beundringsverdig"
å motarbeide vaksineprogrammet for barn i Afrika (mot
uskyldige sykdommer som tar livet av millioner) ... og "heller
la naturen gå sin gang"

(Neste store sak for dere nazister blir da å anlegge sak
mot Sør-Afrika - mulig det er India masseproduserer
AIDs-medisin for dem? -... for å krenke "patentrettigheter"
og dermed hindre "naturen i å gå sin gang")

Kjell

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-03-06 16:20

Rom skrev:
> "Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote in message
>
> Unter blinden ist der einäugige könig.
> http://worldimpxxxrover.net/

Kommentar til Michael ang. trådstarter-indlægget: Jeg kan da nok selv
blive irritereret over at skulle høre tilvandrede personer, som personer
har fået mulighed for at nyde dette samfunds friheder og muligheder
rende rundt og klynke højlydt i avisernes læserbrevsspalter over at de
synes de har det svært ved "tonen" i indvandrerdebatten fordi alt for
mange indvandrere direkte snylter på vort samfund og tilmed også begår
grov kriminalitet, men jeg finder det ikke desto mindre dybt uværdigt
samtidigt at skulle høre om danskere, der direkte sender anonyme smæde-
og trusselsbreve af den beskrevne slags som reaktion.

Dèt er simpelt hen for lavt, og det tjener (i direkte, lodret modsætning
til de Muhammedtegninger, som der altså ofte siges det nøjagtigt samme
om, til trods for at de netop blev trykt i en offentlig avis under
chefredaktionelt ansvar for lands lov og ret!) vitterligt ikke reelt
noget formål således at forfølge enkeltpersoner med direkte ulovlige
midler: Man kan sagtens gå tilbørligt i rette med folk, man er uenig med
og skriftligt skælde dem eftertrykkeligt ud UDEN nødvendigvis at gribe
til de helt primitive børnehavegrovheder. Afmægtige vendinger som "Skrid
hjem, perker!" ville med fordel kunne formuleres langt mere intelligent
som et spørgsmål i stilen: "Hvis du virkelig er så utilfreds med at være
her, hvorfor er du her så overhovedet?"
(På dansk har man en talemåde lydende "Hvis du ikke kan lide lugten i
bageriet, kan du jo altid købe dit brød et andet sted"...)

Jeg har bare ingen respekt for folk, der åbenbart ligefrem "finder det
nødvendigt" at sende anonyme breve med direkte trusler.

Så er vi langt ude over enhver form for ellers nok så tilstræbt tolkning
af begrebet ytringsfrihed: Man kan i princippet rent ud sige til folk,
hvad man mener, men man skal Fand'me også kunne stå personligt inde for
det med eget navns nævnelse!

(Hvilket både JP og de enkelte "Muhammed-tegnere" NETOP også gjorde!)

Ellers holder det bare ikke, men er derimod en fej og kujonagtig
niddingsdåd, for slet ikke at tale om decideret forbrydelse, man begiver
sig ud i...

> [...]
> å motarbeide vaksineprogrammet for barn i Afrika (mot
> uskyldige sykdommer som tar livet av millioner) ... og "heller

Selv om det selvfølgelig er tragisk, kan jeg ikke lade være med at smile
lidt ad den groteske ironi ved dette: Hvis jeg virkelig var
hardcore-nazist og overbevist om at svage mennesker dør, mens stærke
overlever, så skulle jeg da NETOP mene at dèt at give vacciner - og
således redde såkaldt "ikke-overlevelsesværdige" for at lade dem kunne
forplante sig - ville være den langt smarteste og snedigste måde at
korrumpere et folks gen-pøl på: Det ville nemlig bare være "inverteret
racehygiejne", der ville gøre "fjenden" så meget desto mere "svagelig og
biologisk underlegen"!

> (Neste store sak for dere nazister blir da å anlegge sak
> mot Sør-Afrika - mulig det er India masseproduserer
> AIDs-medisin for dem? -... for å krenke "patentrettigheter"
> og dermed hindre "naturen i å gå sin gang")

Igen undrer jeg mig over disse paradoksale nazister, der på den ene side
foregiver at "naturen skal have lov at gå sin gang" SAMTIDIG med at de
helt åbenlyst ikke har tålmodighed til at vente på dèt, men derimod
tydeligvis i deres iver mener at de selv "lige skal hjælpe naturen på
vej" gennem masseudryddelser....

Det er sjovt nok som regel også de suverænt mest banjospillende
indavlede bonderøve rundt omkring i Verden, der har det med at hylde
disse helt åbenlyse illusioner om egen "racemæssige overlegenhed": Tag
nu en fyr som den nuværende danske nazileder Jonni (det HEDDER han
sgu'!) Hansen, der sammen med en håndfuld andre mere eller mindre
skævbenede, småkriminelle og socialt belastede tabernørder, der næppe
har bestået 9. klasse, endsige deres almindelige, militære
egnethedsprøve ved session, render rundt og mener at være "ariske
frontsoldater i racekampen": Vorherrebevares!

Skal dèt ynkelige sammenrend af folk, der ikke engang evner at tage en
uddannelse, endsige forsøge sig selv økonomisk eller blot at have et
fungerende sexliv, sådan en flok usle, uduelige og underbegavede
pikspillere, virkelig forestilles at være "overmennesker"? Ha!

Hvis vi da virkelig HAVDE haft "ordentlig" nazistisk racehygiejne af dèn
type, disse fanatiske fjolser fantaserer om, så havde deres respektive
mødre sgu' været tvangssteriliseret fra 14-årsalderen! (Eller i hvert
fald i tilstrækkeligt god tid FØR de havde mødt alle disse for
nynazister idag som regel ukendte fædre på det lokale værtshus!)

Sådanne inkonsistente slapsvanse og deres indbildske nazi-ævl,
Gudfrimigdavel! Eftersom de helt åbenlyst er for snotdumme til at man
tør udstyre dem med våben for således at bruge dem som kanonføde,
endsige lade dem betjene dyre industrimaskiner på en fabrik, ville de
formodentlig - i deres eget "ønskesamfund" - selv bogstaveligt talt være
gået op i røg gennem en krematorieskorsten...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 07-03-06 17:47

Anders Peter Johnsen schrieb:

> Kommentar til Michael ang. trådstarter-indlægget: Jeg kan da nok selv

(klip)

> Ellers holder det bare ikke, men er derimod en fej og kujonagtig
> niddingsdåd, for slet ikke at tale om decideret forbrydelse, man begiver
> sig ud i...

Jeg begriber hvad du siger. Alligevel ville jeg snarere sige således
her: Det er en folkelig reaktion på myndighedernes fortsatte
svigtelse. Og myndighederne, det er juridiske idioter i politik og
domstolene, som ikke kan begribe at deres verdensbillede og realitet
ikke har meget til fælles.

Det kommer så til, at de heller ikke vil begribe det, for de føler
instinctivt: Begynder en debat over dette emne, så kunne det lige så
godt være begyndelsen af enden af deres herrskabsanmasselse overfor
befolkningen.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-03-06 18:09

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> on tirsdag 7. marts
2006 at 16:20 +0100 wrote:
> [...]
>og skriftligt skælde dem eftertrykkeligt ud UDEN nødvendigvis at gribe
>til de helt primitive børnehavegrovheder.

Bravo - det er vi enige om.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311