Ambassadører for danske værdier
Fra : Trans

Dato : 07-03-06 01:49

Fra Jyllands-Posten den 6. marts 2006
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3597328/
»Unge fra ulande skal have gratis uddannelse i Danmark og dermed blive
ambassadører for danske værdier oven på Muhammed-sagen, foreslår
Socialdemokratiet.«

I takt med at deres opinionstal daler, bliver socialdemokraterne mere
og mere outlandish. Nu vil de hente fattige fremmede til Danmark og
uddanne dem på danske skatteyderes bekostning, hvorefter de tror, de
fremmede vil forlade Danmrrk for at fungere som "ambassadører for
danske værdier".

Man prøvede det i Tyskland, hvor nogle arabere blev optaget på
Hamburgs Tekniske Universitet. De omstyrtede World Trade Centeri i
2001, myrdede ca. 3.000 personer, og kom således til at fungere som en
slags ambassadører for Osama bin Laden.

Hvorfra ved socialdemokraterne, at de fattige fremmede, de vil lukke
ind i Danmark, vil forlade landet igen? Mon ikke vi vil blive tvunget
til at afholde nogle gruppeeksaminer, så de alle sammen uanset
kvalifikationer kan få et diplom, som de kan vise frem i det fremmede?

Var det ikke mere rimeligt, at Socialdemokraterne koncentrerede sig om
at sørge for, at undervisnings- og eksamensvæsenet i Danmark blev
reformeret således, at begavede danskere kunne læse, samtidigt med at
de havde erhvervsarbejde, og tage en eksamen, selv om de var fattige?

Bent

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 01:57

Trans skrev:
> [...]
> »Unge fra ulande skal have gratis uddannelse i Danmark og dermed blive
> ambassadører for danske værdier oven på Muhammed-sagen, foreslår

Hahaha - man dør af grin. Jaja - de bliver helt sikkert ambassadører for danske værdier. Tag til Danmark og få danskerne til at betale din uddannelse, dit ophold og alle dine lommepenge.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-03-06 10:40

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
Trans skrev:
> [...]

danske værdier. Tag til Danmark og få danskerne til at betale din
uddannelse, dit ophold og alle dine lommepenge.

----------------------

Vi har jo nu problemer med at få givet de muslimske lande de 1,5 mia. kroner
om året, vi kan ikke komme ind i landende med pengene, S har vist et forslag
om at 100 dollarsedler kastes ud fra helikopter i landene. En sjov tanke, at
hele balladen om overførselsbidraget til kommunerne vestpå, angår færre
penge end dem vi kaster ud på bare den muslimske del af verden.

Kunne vi evt. skrive "undskyld" på pengesedlerne?

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-03-06 13:46

On Tue, 7 Mar 2006 10:39:45 +0100, Knud Larsen wrote:

> [...]
> penge end dem vi kaster ud på bare den muslimske del af verden.
>
> Kunne vi evt. skrive "undskyld" på pengesedlerne?

Det klarer Dansk Flygtningehjælp for os. Ifølge den tjetjenske regerings
pressetjeneste er der fra Dansk Flygtningehjælps side sagt undskyld på
danskernes vegne.

I lighed med Danmarks forræderiske ambassadør i Saudi Arabien nægter Udansk
Flygtningehjælp alt. Set i det lys behøver vi måske slet ikke sige undskyld
for nogetsomhelst - omverdenen hører "os" åbenbart gå rundt og sige
undskyld hele tiden.

PS. Jeg har fået mig en ny nyhedslæser, der hedder "Dialog". Jeg føler mig
allerede som et meget bedre menneske.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-03-06 09:44

On Tue, 7 Mar 2006 13:46:02 +0100, HrSvendsen wrote:

> PS. Jeg har fået mig en ny nyhedslæser, der hedder "Dialog". Jeg føler mig
> allerede som et meget bedre menneske.

Til lykke, det er en lækker nyhedslæser.

/|\
/\
Bruno

Fra : HrSvendsen

Dato : 09-03-06 21:47

On Wed, 8 Mar 2006 09:43:45 +0100, Bruno Christensen wrote:

> Til lykke, det er en lækker nyhedslæser.

Tak. Ja, med alt det den kan, kommer jeg til at spare en masse tid og
besvær fremover. Det kræver bare lidt indsats, kan jeg se.Så jeg ser
frem til at bruge _mange_ timer på at rode med den.

Men hvad gør man ikke for at spare tid og besvær?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-03-06 21:51

> [...]

danske værdier. Tag til Danmark og få danskerne til at betale din
uddannelse, dit ophold og alle dine lommepenge.

Hallo - er det ikke det velfærdssamfund du og andre DF'ere så gerne vil
have?

-- regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk http://liberterran.org http://haxor.dk/fanaticism/

Fra : HrSvendsen

Dato : 09-03-06 23:08

On Thu, 9 Mar 2006 21:51:23 +0100, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> uddannelse, dit ophold og alle dine lommepenge.
>
> Hallo - er det ikke det velfærdssamfund du og andre DF'ere så gerne vil

Jeg er ikke DF'er og bliver det ikke så længe, Danmark på DFs stemmer
leger rundt og spiller idiot i Irak.

Ang. det med velfærdssamfundet så forstår jeg ikke, hvor du vil hen i
denne sammenhæng. Jeg går selvfølgelig ikke ind for, at vi skal smide
endnu flere af landets penge ud på endnu flere fremmede.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-03-06 21:47

> [...]

> denne sammenhæng. Jeg går selvfølgelig ikke ind for, at vi skal smide
> endnu flere af landets penge ud på endnu flere fremmede.

Well, så længe du smider penge efter mennesker der ikke fortjwener det,
vil du tiltrække de fremmede du ikke kan lide. Det er en naturlig
konsekvens af misforstået generøsitet.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-03-06 01:31

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Well, så længe du smider penge efter mennesker der ikke fortjwener det,
> vil du tiltrække de fremmede du ikke kan lide. Det er en naturlig
> konsekvens af misforstået generøsitet.

Nej, man skal bare lade være med at give udlændinge ret til
bistandshjælp. Det må de tage til deres eget land for at få.

Fra : Lyrik

Dato : 07-03-06 02:00

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der mistede de nok et mandat til. Rutsheturen ender helt nede i sandkassen.
Det er også det bedste sted for den slags galimatias.

Hilsen
Jens