Vil i se en som gi'r Allan Riise baghjul?
Fra : GB

Dato : 06-03-06 21:17

Fra : Allan Riise

Dato : 06-03-06 21:43

GB wrote:
> http://mavepusteren.blogspot.com/

Og så må jeg lige sige at G.B. ikke kan tåle at jeg svarer ham, jeg har nu
været i hans filter i årevis, og alligevel, så er jeg god nok til at han
skal gøre sig morsom på min bekostning, men jeg kan tåle det, det kan Georg
ikke, derfor er jeg i hans filter.

Det er lavt at gå efter mand, og helt uden man kan svare personen det er så
pupertært.

Det siger en hel del om Georg, som ikke er bleg for at true andre folk's
familier, for bagefter at sige at "jeg kan godt se at jeg ikke er værdig til
at være i hjemmeværnet, så jeg har meldt mig ud" men det var bare en stor
løgn.

Georg du er som barnet der holder vejret for at få sin vilje, "grow up"

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 22:08

Allan Riise skrev:

> [...]

> det var bare en stor løgn.
>
> Georg du er som barnet der holder vejret for at få sin vilje, "grow

Arcana skrev intet grimt om dig i posten, og du går bare helt af geled. Er det "at kunne tåle det"?

Hvis det er "at kunne tåle det", og du var dommer, så ville jeg nødig være anklaget efter blasfemiparagraffen i din retssal.

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-03-06 22:13

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> Georg ikke, derfor er jeg i hans filter.
>
> Det er lavt at gå efter mand, og helt uden man kan svare personen det er

Hvis du er i GBs filter, så er det meget smagløst, for at sige det mildt, at
genere dig i en overskrift. Og bortset fra det, bør man overhovedet ikke
bruge folks navn i overskrifterne, vi er rigeligt udleverede, som det er.

Hils bøgeskoven i maj.

Nå, - vi skal jo lige gennem marts og april først.

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 22:20

Knud Larsen skrev:
> [...]
> mildt, at genere dig i en overskrift. Og bortset fra det, bør man
> overhovedet ikke bruge folks navn i overskrifterne

Det er jeg forresten enig i.

(bare lige sagt for en god ordens skyld - jeg forstår jo sådan set godt, at Allan blev sur, når alt kommer til alt.)

Fra : GB

Dato : 06-03-06 22:51

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in

> Og så må jeg lige sige at G.B. ikke kan tåle at jeg svarer ham, jeg

Ork jo.

> har nu været i hans filter i årevis, og alligevel, så er jeg god nok

Ja, når jeg vælger, at du skal være i mit filter, hehe...

> til at han skal gøre sig morsom på min bekostning, men jeg kan tåle
> det, det kan Georg ikke, derfor er jeg i hans filter.

Hædr...

> Det er lavt at gå efter mand, og helt uden man kan svare personen det
> er så pupertært.

Du har lært noget af Bo?

> [...]
> folk's familier, for bagefter at sige at "jeg kan godt se at jeg ikke
> er værdig til at være i hjemmeværnet, så jeg har meldt mig ud" men det

Ja, det ville jo også være forfærdeligt, hvis jeg færdiggjorde min
sygepasser-uddannelse.

> Georg du er som barnet der holder vejret for at få sin vilje, "grow
> up"

Hædr...!

Fra : GB

Dato : 06-03-06 22:52

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in

> Og så må jeg lige sige at G.B. ikke kan tåle at jeg svarer ham, jeg

Og så må jeg lige sige, at Mavesuger-Allan ligner dig både af navn og gavn.
)))

Fra : Wilstrup

Dato : 06-03-06 23:02

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Georg ikke, derfor er jeg i hans filter.
>
> Det er lavt at gå efter mand, og helt uden man kan svare personen det er

GB har altid været pubertær - fx leger han lege ude i skoven som ædel
dragebetvinger, der frelser skønjomfruer i nød, og det kan da være meget
morsomt, med mindre det også tages med ind i den voksnes måde at løse
hverdagens problemer på.

> [...]
> familier, for bagefter at sige at "jeg kan godt se at jeg ikke er værdig
> til at være i hjemmeværnet, så jeg har meldt mig ud" men det var bare en

Ja, manden er så fuld af løgn som en ko er fuld af l....! - Men med venner
som disse blandt hjemmeværnets folk, hvem behøver så fjender?
--
Wilstrup

Fra : Peter

Dato : 08-03-06 13:17

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ja, manden er så fuld af løgn som en ko er fuld af l....! - Men med venner
> som disse blandt hjemmeværnets folk, hvem behøver så fjender?
> --
> Wilstrup

Ja hvis velogmærke Arne Wilstrup taler sandt?? og det ikke er han der er
fyldt med lort.

Fra : Allan Riise

Dato : 08-03-06 13:23

Peter wrote:
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ja hvis velogmærke Arne Wilstrup taler sandt?? og det ikke er han der
> er fyldt med lort.

Lad det ligge, G.B. har erkendt at han har ringet og truet, og han sagde at
han var trådt ud af Hjemmeværnet, hvilket han ikke gjorde, alt det her i
denne N.G.

Google er din ven!

Fra : Henri Gath

Dato : 06-03-06 22:06

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> http://mavepusteren.blogspot.com/

Ja..-."mavepuster-Allan...han er bare skøn, ikke?

Fra : GB

Dato : 06-03-06 22:47

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in news:440ca43c$0$24296
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ja..-."mavepuster-Allan...han er bare skøn, ikke?

Mavepumpe-Allan i Blogger-kredse...

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 23:11

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> http://mavepusteren.blogspot.com/

Gaaaaaaab! Man sidder tilbage med spørgsmålet om han mon bliver sponseret af
Politiken, der leverer næsten alle hans meninger, komplette med links, eller
om det mon er ham, der burde betale avisen for at forsyne ham og hans
åndsfæller med færdigtyggede og politisk korrekte meninger, der dog alle
tager udgangspunkt i at alt til højre for de Rabligale er facister og
racister til hobe.

Måske er det netop derfor at Politiken har sådan en medfølelse for muslimer.
Begge parter VED, at de har ret, at alle uenige bare er torskedumme,
decideret ondskabsfulde eller en kombination heraf, samt en følelse af at de
uenige må stoppes på en eller anden måde.

Hvor må det dog være dejlig let at være frelst - man skal slet ikke tænke
selv. Alt er enten sort eller hvidt, ondt eller godt, og man har nogen til
at fortælle en det.

Mvh, Ulrik

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-03-06 08:12

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> http://mavepusteren.blogspot.com/

Hold kæft et fjols ... jeg tøver ikke med at kalde ham samfundets fjende.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mark Jensen

Dato : 09-03-06 15:29

On 06 Mar 2006 20:17:23 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>http://mavepusteren.blogspot.com/

Heh troede kun det var mig der havde opdaget ham :) Det er meget sjovt
at se hvor anerledes man kan opfatte verdenen. Det er først bekymrende
hvis antallet af hans slags vokser meget i omfang.