Skandinavien: Venstre-orienterede politike~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-03-06 14:54

Højrefløjen stormer frem i Skandinavien

>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 16:03

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse
news:1141653263.036852.68260@z34g2000cwc.googlegroups.com...

Højrefløjen stormer frem i Skandinavien

Nej hvor er den artikel sjov. Tænk nu mener den radigale Politiken ikke
længere, at de radigale er borgerlige. Hvornår skete det skifte?

Jeg måtte lige google om det forholdt sig ligeledes med andre og sandelig

LO - ser ikke de radigale som et af de borgerlige partier:
"De radikale står de borgerlige partier meget nær på dette område." (altså
at de radigale ikke er borgerlige; men holdningsmæssigt tæt på etellerandet
område - red.)
http://www.ugebreveta4.dk/smcms/Ugebrevet/7422/7641/7643/Index.htm?ID=7643

Socialdhimmikraterne ser heller ikke længere de radigale som borgerlige:

"Så bliver det fuldstændig nagelfast, at tortur ikke kan gradbøjes og
retfærdiggøres. Det burde de borgerlige partier også kunne forstå." Lissa
Mathiasen, Berlingske Tidende 10. november 2004. (det handlede om et
beslutningsforslag som de radigale var med i og som vi må ud fra Lissa
Mathiasen mente, de radigale havde forstået - modsat altså de borgerlige
partier)
http://www.amnesty.dk/tortur/tortursite/politik/politik.htm

De radigale ser ikke engang sig selv som borgerlige - iflg. Anders
Samuelsen:

"Partiet genvandt efterhånden sin styrke, og ved skiftet i 1982, hvor
socialdemokraterne gav op, og de borgerlige partier trådte til, besluttede
Det Radikale Venstre at støtte den borgerlige regering. Det gjaldt nu om at
få orden i landets økonomi og i beskæftigelsen." ("de borgerlige partier"
inkluderer her ikke de radigale - red.)

For det ikke skal være løwn, så anser selv "Forsvarets Oplysnings og
Velfærdstjeneste" heller ikke de radigale for værende et borgerligt parti:

"Det Radikale Venstre og SF vil gerne nedlægge værnet, Socialdemokraterne
vakler, mens specielt Dansk Folkeparti, men også de borgerlige partier, vil
bevare værnet under en eller anden form. "
http://www.fov.dk/arkiv/nyhedsbrev/2003/23/bred%20stoette%20til%20et%20internationale%20forsvar.htm

FOV anser således heller ikke DF for et borgerligt parti (det gør jeg heller
ikke). Tilsyneladende er det i dag blevet udbredt kun at anse C og V som de
borgerlige partier på Tinget.

Men hvad vil det efterhånden også sige at være 'borgerlig'?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-03-06 17:04

HrSvendsen schrieb:

> Nej hvor er den artikel sjov. Tænk nu mener den radigale Politiken ikke
> længere, at de radigale er borgerlige. Hvornår skete det skifte?

Var det din version af ATS?

Ja, jeg har bare gengivet det, uden kommentar - det kommer mig ikke
ved.

Og så spreder jeg nyheden også på udenlandsk, som sædvanligt, for
de får ellers ikke meget at høre ud af denne verdensdel fra deres
snæversynte og ensrettede medier. Samtidigt kan man så også lave
lidt politik måske?!

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-03-06 23:43

PS

Frp fortsetter fremgangen, og får en oppslutning på 26,9 prosent i
målingen.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1241934.ece

Fra : Tony

Dato : 06-03-06 23:58

Michael Laudahn schrieb:

> Højrefløjen stormer frem i Skandinavien

Selvfølgelig gør den det, da det er dem som viser vejen frem til et bedre
samfund.

Tony

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-03-06 23:59

Fra : Rom

Dato : 07-03-06 05:55

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote in message

> Højrefløjen stormer frem i Skandinavien

Bestilt meningsmåling som formodentlig er ment å kamuflere for
danskenes at deres rykte i verden som tolerante forvant som dugg
for solen

De rød-grønne i Norge gjorde en brakseier ved valget i høst.

Bush og republikanerne så har de ALDRI VÆRT
SÅ UPOPULÆR som idag siden internett ble oppfunnet.
"The gap between the two parties was the largest recorded since the
NBC/Journal poll started asking the question 11 years ago."

Kjell

http://www.news24.com/News24/World/News/0,,2-10-1462_1816160,00.html
Bush popularity keeps dropping
13/10/2005 08:11 - (SA)

Washington - Support for the majority Republican party in the United States
is sagging as President George W. Bush's popularity continues to slide,
according to a poll released on Wednesday.

A plurality of Americans, 48%, said they would prefer the Democrats to
control Congress compared to 39% who want the Republicans in power, said the
poll commissioned by United States television channel NBC and the Wall
Street Journal.

The gap between the two parties was the largest recorded since the
NBC/Journal poll started asking the question 11 years ago.

begin 666 tsp.gif
`
end