Set og læst
Fra : N.J.H.

Dato : 06-03-06 12:18

Hmm. Mange har set nogle af tegningerne som JP bragte. Men hvor mange mon
har læst artiklen, som er en forudsætning for at forstå hele artiklen:
Ellers er det jo som at tage noget ud af en sammenhæng.
Har du læst artiklen?

NJH

Fra : @

Dato : 06-03-06 16:19

On Mon, 6 Mar 2006 12:18:09 +0100, "N.J.H." <NJH@oncable.dk> wrote:

> [...]
>har læst artiklen, som er en forudsætning for at forstå hele artiklen:
>Ellers er det jo som at tage noget ud af en sammenhæng.

ja,

og hvis der er interesse kan jeg da poste den her

Fra : TBC

Dato : 06-03-06 16:35

N.J.H. skrev:

> [...]
> har læst artiklen, som er en forudsætning for at forstå hele artiklen:
> Ellers er det jo som at tage noget ud af en sammenhæng.

Ja. Alle relaterede artikler plus leder da avisen udkom sidste år (sad
på arbejdet med et fysisk gammeldags parpir eksemplar, og kunne læse
det hele)

Min holdning er den samme i dag, som da jeg læste det.

TBC

Fra : N.J.H.

Dato : 06-03-06 22:23

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
N.J.H. skrev:

> [...]

det hele)

Min holdning er den samme i dag, som da jeg læste det.

Og hvad er din holdning så?

Jeg synes da artiklen er ganske uskyldig og alligevel på sin plads. For
hvorfor skal vi have kritik og muslimer ingen kritik.

NJH

Fra : TBC

Dato : 07-03-06 00:25

N.J.H. skrev:

> Og hvad er din holdning så?

At det var en unødig konflikfremmende pubertetsagtig demonstration.

> Jeg synes da artiklen er ganske uskyldig og alligevel på sin plads. For
> hvorfor skal vi have kritik og muslimer ingen kritik.

Kritik, ja tak. Indstilling om parathed til hån, spot og
latterliggørelse nej tak!
Det ville jeg også selv gerne frabede mig mange tak. Den slags
indstilling hører efter min mening ikke en *anstændig* og
forbilledagtig demokratisk indstilling eller brug af ytringsfriheden
til.

(Men ja, det ligger inden for ytringsfrihedens vide rammer)

TBC

Fra : TBC

Dato : 07-03-06 00:31

N.J.H. skrev:

> Og hvad er din holdning så?

At det var en unødig konflikfremmende pubertetsagtig reaktion. Slet og
ret dårlig indstilling og smag.

> Jeg synes da artiklen er ganske uskyldig og alligevel på sin plads. For
> hvorfor skal vi have kritik og muslimer ingen kritik.

Kritik, ja tak. Indstilling om andres parathed til hån, spot og
[...]

(Men ja, det ligger inden for ytringsfrihedens vide rammer, som jeg
går ind for at bevare)

TBC