Jeg er tilfreds med statsministeren
Fra : Trans

Dato : 06-03-06 08:07

Sagen om Muhammed-tegningerne drejer sig om, at fremmede magter
ønsker, at regeringen skal øve indflydelse på, hvad dagspressen
skriver. Statsminister Anders Fogh Rasmussen har forstået, at det kan
han ikke, for vi har ikke censur i Danmark. Det er jeg glad for. Hvis
man er utilfreds med dagspressens skriverier, kan man klage til
pressenævnet, eller man kan lægge sag an ved domstolene.

Muslimer i andre lande har protesteret hysteriskl mod de danske
Muhammed-tegninger og opfordret til boycot af danske varer. Det skal vi
bare ignorere. Ytringsfriheden i Danmark er ikke noget, vi vil
forhandle om.

Jeg synes, at Muhammed-tegningerne er ganske gode. Der er noget rigtigt
dansk over dem.

Jeg synes, at dagbladet POLITIKEN burde skifte navn til CAIRO DAGBLAD,

Bent.

Fra : Jan

Dato : 07-03-06 06:13

Fint nok men den eneste politiker der har turde sige det er Pia K. og
Muslimen Naser Khader

Fra : Jim

Dato : 07-03-06 00:51

> "Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
>
> Jeg synes, at dagbladet POLITIKEN burde skifte navn til CAIRO DAGBLAD,

Jeg synes, han burde ændre navn til Ib René... Cairo...