Vil gerne foreslå overfor de 'pågældende' ~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 16:27

....de hårde kræfter i Europa overfor migrationen og specielt
islamismen, for at begynde med.

I Holland hedder den pågældende minister Rita Verdonk. Hvad hedder
hendes modstykke i Danmark? Er det Lene Espersen? Jeg mener mindre om
hun har samme portefeuille, men om hun også prøver at køre en
antimigrations-politik ligende Verdonk? Eller ville nogen anden
minister være mere egned (mæske Bertil Haarder)?

Beder jer om henvisninger.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

islam-info: http://www.historyofjihad.org/ - WICHTIG / IMPORTANT

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-06 16:45

Michael Laudahn wrote:
> [...]
> antimigrations-politik ligende Verdonk? Eller ville nogen anden
> minister være mere egned (mæske Bertil Haarder)?

Integrationsminister Rikke Hvilshøj.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 17:08

Allan Riise schrieb:

> Integrationsminister Rikke Hvilshøj.

Tak, men dig havde jeg egentlig ikke tænkt på. Er der nogen af de
'gode', der kunne bekræfte/rette svaret?

Men også dig har jeg noget for: Har du læst

http://www.historyofjihad.org/ ?

Anbefaling: Koncenter dig på Mohammed, og så 'jihad against...'.
Landene må du gerne vælge selv.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-06 18:14

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 18:37

Allan Riise schrieb:

Hmm, det tænkte jeg nok. Hvad kunne man forvente af nogen, hvis
adresse ender på pc.dk.

At der ikke kommer andre svar, skal så tolkes på den måde, at der
ikke eksisterer folk som Verdonk hos den danske regering?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-03-06 19:26

Michael Laudahn fortalte:

> [...]
>
> At der ikke kommer andre svar, skal så tolkes på den måde, at der
> ikke eksisterer folk som Verdonk hos den danske regering?

Ja - vi mangler folk med nosser i regeringen. Især de konservative har
ingen politik, og det ser ud til at den veltalende Connie Hedegaard ikke
længere har så megen karisma, og deres formand er kun leder fordi han var
den mest harmløse de kunne enes om.

Mvh
Martin

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-03-06 19:35

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse

Allan Riise schrieb:

[...]

svar:
Vi kender ikke noget til Rita Verdoncks indstilling.

En dansk minister, som blev angrebet for at være islamofob var
kulturminister Brian Mikkelsen efter udtalelser på sit partis landsmøde
2005.

I virkeligheden er han som alle andre i regeringen meget fremmedpositiv. Det
var kun fundamentalismen han kritiserede, altså uden at vide at
Muhamedanismen er fundamentalistisk af natur.

--
I konfrontationen mellem jura og vælgerfølelser, sejrer de sidste altid hos
de genvalgscentrerede politikere. Derfor særlove, de facto flygtningebegreb,

Fra : E.M.

Dato : 06-03-06 20:00

At der ikke kommer andre svar, skal så tolkes på den måde, at der
ikke eksisterer folk som Verdonk hos den danske regering?

Jeg kender ikke så meget til Verdonk, men den eneste danske minister jeg
kunne forestille mig havde lidt røv i bukserne er Bertil Haarder, men ham
har de jo parkeret på et sidespor hvor han ikke kan gøre så stor "skade"

E.M.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 05-03-06 19:47

Per Hagemann schrieb:

> Vi kender ikke noget til Rita Verdoncks indstilling.

Jeg kender til hende fra nl.politiek - og så delvis fra artikler i
telegraaf.nl og andre medier. I den engelsktalende Wiki findes der en
beskrivelse af hende på

http://en.wikipedia.org/wiki/Rita_Verdonk .

> [...]
> var kun fundamentalismen han kritiserede, altså uden at vide at
> Muhamedanismen er fundamentalistisk af natur.

'Too bad'.

> [...]
> de genvalgscentrerede politikere. Derfor særlove, de facto flygtningebegreb,
> humanasyl og andre filihutstreger med juraen

Bortset fra at jeg ikke forstår 'filihutstreger': Det må være det
eneste øjeblik i politikerlivet, hvor vælgerfølelser spiller en
større rolle end juraen. Denne er jo selve magtinstumentet, de styrer
os med. Det måtte advokat Glistrup være bevidst om.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-03-06 21:12

E.M. schrieb:

> [...]
> har de jo parkeret på et sidespor hvor han ikke kan gøre så stor "skade"

Tak for svaret, jeg har lige set det.