man går i seng med fjenden
Fra : @

Dato : 05-03-06 15:37

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3594292/

nu forstår man bedre at der er nogen som afholder sig fra at kritisere
muhammedanere,

man vil gene beholde taburetten-

er der noget der hedder levebrødslandsforræder?

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-03-06 15:57

@ fortalte:

> [...]
> muhammedanere,
>
> man vil gene beholde taburetten-
>
> er der noget der hedder levebrødslandsforræder?

Og det illustrerer IMHO at der er et kæmpehul i grundloven, som må lukkes
ved en evt revision. Et lille ubetydeligt parti kan invitere horder af
vilde analafabetiske klienter ind i landet og kuppe sig til magten. Og
det er hvad der vil ske hvis folk ikke vågner op.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 05-03-06 16:27

@ wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3594292/
>
> nu forstår man bedre at der er nogen som afholder sig fra at kritisere
> muhammedanere,

Viser klart frontlinien i Danmark. Muhamedanerne, de nyttige idioter,
dhimmierne osv. på den ene side. De fædrelandskærlige danskere på den anden
side.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-03-06 16:46

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on søndag 5. marts 2006 at 15:56
+0100 wrote:
> [...]
>vilde analafabetiske klienter ind i landet og kuppe sig til magten. Og
>det er hvad der vil ske hvis folk ikke vågner op.

))))))))
Du er da en mand med humoristisk sans.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : @

Dato : 05-03-06 17:35

den som kun ta'r spøg for spøg
og alvor kun alvorligt
har fattet begge dele dårligt

Fra : Jim

Dato : 06-03-06 04:36

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> ))))))))
> Du er da en mand med humoristisk sans.

Vi seriøse danskere ejer ikke skyggen af humor, når det drejer sig om
Danmarks sikkerhed.

J.
--
"'No Mam, we at the FBI do not have a sense of humor that we are aware of".

"K".

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 05-03-06 17:33

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3594292/
>
> nu forstår man bedre at der er nogen som afholder sig fra at kritisere
> muhammedanere,
>
> man vil gene beholde taburetten-

Hvilken taburet? Herhjemme har vi kun stole og skamler...

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-03-06 17:48

"@" <1@invalid.net> on søndag 5. marts 2006 at 17:35 +0100 wrote:
>den som kun ta'r spøg for spøg
>og alvor kun alvorligt
>har fattet begge dele dårligt

Jow jow, men nogle af gruppens humorister er altså uforlignelige. Og den
fra Martin er en af de bedste vitser jeg har hørt længe

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 06-03-06 04:33

> [...]
> muhammedanere,
>
> man vil gene beholde taburetten-
>
> er der noget der hedder levebrødslandsforræder?

Ja man kan da hurtigt konstatere, hvorfor de Radikale, SF, S og andre
halalhippier er så ivrige for at tildele danske statsborgerskaber til totalt
uciviliserede islamister.
Det burde være strafbart ikke at modarbejde den kollektive tildeling af
dansk indfødsret.

J.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-06 07:46

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on mandag 6. marts 2006 at 4:32
+0100 wrote:
> [...]
>totalt
>uciviliserede islamister.
>Det burde være strafbart ikke at modarbejde den kollektive tildeling af

Her afslører du jo et håbløst manglende kendskab til hvordan man opnår
statsborgerskab. Det er jo ikke noget som tre oppostionspartier kan klare.
Er det ukendskab, eller er det bare en almindelig fornægelse af viden du
har, for at du kan få anledning til at skrive halalhippie? Enhver debat
bliver umulig, når der som her er tale om en præmis, der grundlæggende er
forkert. Men di anliggende er måske ikke debat?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 10:16

Frank Løkkegaard wrote:

> [...]
> klare. Er det ukendskab, eller er det bare en almindelig fornægelse
> af viden du har, for at du kan få anledning til at skrive

Kan du ikke læse, eller kan du bare ikke styre din trang til at overfalde
folk, der ikke vil have landet oversvømmet med fremmede? Jim skriver ikke et
ord om, at de tre partier kan klare det.

> Enhver debat bliver umulig, når der som her er tale om
> en præmis, der grundlæggende er forkert.

Tag og find et spejl frem, makker. Der stikker en kæmpemæssig bjælke ud af
dit øje.

> Men di anliggende er måske
> ikke debat?

Herrejemini.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-06 07:48

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on mandag 6. marts 2006 at 4:35
+0100 wrote:
>Vi seriøse danskere ejer ikke skyggen af humor, når det drejer sig om
>Danmarks sikkerhed.

Det der skrives er jo netop ikke seriøst. Der er ikke nogle partier, der
kna inviter horder af nogen som helst slags ind i landet, ej heller
tildele personer statsborgerskaber.
Som du sikkert ved godkendes alle statsborgerskaber i folketingen, hvilket
indebærer at der skal være et flertal. Det er sådan et ret smart system vi
har her i landet. Det kaldes demokrati.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 06-03-06 12:52

> [...]
> indebærer at der skal være et flertal. Det er sådan et ret smart system vi

Hver enkelt ansøger om dansk indfødsret er hverisær eet lovforslag og skal
behandles således.
Det foregår ikke sådan i dag.
Her vedtages alle med et tryk på en klap anført af Rød Stue.

J.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-03-06 13:02

Frank Løkkegaard fortalte:

> [...]
> heller tildele personer statsborgerskaber.
> Som du sikkert ved godkendes alle statsborgerskaber i folketingen,

At der er horder der er inviteret især af bestemte partier er åbenlyst
for alle andre end dig.

Som du sikkert ved kan al det fittilihut kun finde sted fordi DK, som en
anden Gulliver, er blevet spundet ind i tråd af onde godheds-lilleputter
mens han sov.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-06 10:58

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> on mandag 6. marts 2006 at 10:15 +0100
wrote:
> [...]
>et
>ord om, at de tre partier kan klare det.

Jeg overfalder da ikke folk - jeg påpeger at præmissen er forkert. Jeg ved
egentlig heller hvor du får fra at jeg skulle være interesseret i at
landet landet oversvømme med fremmede?

>Tag og find et spejl frem, makker. Der stikker en kæmpemæssig bjælke ud
>af
>dit øje.

Hvor er min præmis da forkert?

>Herrejemini.

Jow jow…
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 06-03-06 11:19

Frank Løkkegaard wrote:

> Jeg overfalder da ikke folk

"Håbløst manglende kendskab" - Kalddethvadduvil; men retorikken er ikke
anbefalet af Emma.

> - jeg påpeger at præmissen er forkert.

Du påpeger en præmis, der ikke er til stede. Den kan således heller ikke
være forkert. Den er der slet ikke.

> Jeg ved egentlig heller hvor du får fra at jeg skulle være
> interesseret i at landet landet oversvømme med fremmede?

Jeg spørger bare - ogenelleranden forklaring må der jo være.

Øh .. er det ikke temmelig klart?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-06 16:19

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on mandag 6. marts 2006 at 12:52
+0100 wrote:
> [...]
>behandles således.
>Det foregår ikke sådan i dag.
>Her vedtages alle med et tryk på en klap anført af Rød Stue.

Det er da stadig et flertal i folketinget der vedtager loven - og her er
der da såvidt jeg erorienteret fortsat et bborgerligt flertal, en
borgerlig regering der sammen med sit støtteparti har flertal?!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 06-03-06 18:12

> Det er da stadig et flertal i folketinget der vedtager loven - og her er
> der da såvidt jeg erorienteret fortsat et bborgerligt flertal, en
> borgerlig regering der sammen med sit støtteparti har flertal?!

Jeg skal gøre opmærksom på, at DF stemte imod ved de sidste afstemninger om
kollektiv tildeling af dansk indfødsret.
Så hut jeg visker. Der foretages ikke individuel afstemning, hvilket faktisk
er beskrevet i loven.
Hver persons ansøgning er eet lovforslag.

J.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-06 16:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on mandag 6. marts 2006 at 13:01
+0100 wrote:
>At der er horder der er inviteret især af bestemte partier er åbenlyst
>for alle andre end dig.

Det er jo tom retorik - du kan da ikke finde bare et sekempel på at nogle
partier sådan ligefrem har inviteret nogen. Der har været(og er) forskelle
i hvilken flygninge politik der skal føres og i hvilke muligheder der skal
være for familiesammenføringer, men det er jo ikke det samme som at nogen
inviterer.

>Som du sikkert ved kan al det fittilihut kun finde sted fordi DK, som en
>anden Gulliver, er blevet spundet ind i tråd af onde godheds-lilleputter
>mens han sov.

Visevasse

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 06-03-06 18:17

> [...]
> være for familiesammenføringer, men det er jo ikke det samme som at nogen

Vorherre til hest, hvor er du bare pernyttengrin..
Hvis du vil dyrke insekterotik, så må du gå et andet sted hen.
Det er jo ikke fordi vi taler om, at politikere sender indbydelser ud.
Det er lovgivningen, som i første omgang er forfattet af Rød Stue, der er
med til at lukke op for tilstrømningen.
Jeg vil forslå regeringen i samarbejde med DF at lukke totalt permanent for
tildelinger af dansk indfødsret, medmindre det drejer sig om ægte danskere,
som eksempelvis er født i udlandet og vil hjem til Danmark.

J.

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-03-06 18:59

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> [...]
> være for familiesammenføringer, men det er jo ikke det samme som at nogen

Det er jo kun en strid om ord. Hvis du lader verdens slusere vide, at her
kan man let komme ind, og som man sagde i Peshawars flygningeghettoer: "The
benefits are good in Denmark", så ER det jo det samme som at invitere, der
er jo millioner af mennesker, som gladelig ofrer hele familieformuen for at
komme til Vesten. Kan du huske da "vi" endog havde billeder af glade legende
asylanter på Internettet. Når man så også hører, at man får 20 gange mere
end en månedsløn i fx Pakistan for ikke at arbejde, så er det jo at friste
folk over evne.

En som fx Preben Wilhjelm skrev på et tidspunkt, at vi havde givet "200
millioner mennesker retskrav på at komme til DK". Der var nok tale om endnu
flere, men vi VAR jo helt ekstremt liberale mht at godkende flygtninge i DK
i 1980erne og 90 erne.