The root of all evil
Fra : sdsf

Dato : 05-03-06 10:03

Har Richard Dawkins TV program "The root of all evil" været vist DR?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F

Det burde den, i forbindelse med Muhamed balladen.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 11:59

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
> Har Richard Dawkins TV program "The root of all evil" været vist DR?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F
>
> Det burde den, i forbindelse med Muhamed balladen.

Øv hvor jeg hader den dårlige netikette at linke og ikke copypaste

JEg kan ikke få en artikel eller diskussion frem fra www og Dawkins er
klog

Din email adresse virker ikke, ring 35861000

" The Selfish Gene They are in you and in me; they created us,
body and mind ; and their preservation is the ultimate rationale for
our existence . they go by the name of genes, and we are their
survival machines. Richard Dawkins

"The Blind Watchmaker The essence of life is statistical
improbability on a colossal scale. Richard Dawkins 1941-

"The Blind Watchmaker [Natural selection] has no vision, no
foresight, no sight at all. If it can be said to play the role of
watchmaker in nature, it is the blind watchmaker. Richard
Dawkins 1941-

Fra : TBC

Dato : 05-03-06 12:18

sdsf skrev:

> Har Richard Dawkins TV program "The root of all evil" været vist DR?

Ikke så vidt jeg ved. Men jeg føler mig dog ret sikker på at den nok
skal blive vist på DR (evt. TV2). DR køber mange gode britiske
dokumentar udesendelser, særligt fra BBC, men det hender da også at
der ryger en Channel 4 produktion i kurven.

Jeg tror roligt vi med lidt tålmodighed kan glæde os til at se
udsendelsen på Dansk TV, før eller siden.

TBC

Fra : TBC

Dato : 05-03-06 13:10

sdsf skrev:

> Har Richard Dawkins TV program "The root of all evil" været vist DR?
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/The_Root_of_All_Evil%3F
>
> Det burde den, i forbindelse med Muhamed balladen.

Lidt goggle på den, giver hurtigt resultat

http://shor.ter.dk/240855149

Hvis man så søger "root" på det første site som google finder, ja
så finder man noget 698 mb XviD eller DivX halløj man ikke har betalt
licens for! ....Men den slags er vist roden til alt ondt.

Den officielle hjemmeside må være den her:
http://shor.ter.dk/528569221

Fra : sdsf

Dato : 05-03-06 14:14

TBC skrev:

> [...]
> licens for! ....Men den slags er vist roden til alt ondt.
>
> Den officielle hjemmeside må være den her:

Udsendelserne blev vist sendt i januar 2006, så timingen er helt
perfekt. Det er imponerende at det han siger rammer den nuværende
"krise" så godt, det kan jo ikke være efterrationalisering.

Som det omtales her http://www.panopticist.com/archives/183.html
så viser han tydelig sin foragt for religion gennem hele udsendelsen!

Der er også en torrent der henter begge afsnit her
http://thepiratebay.org/details.php?id=3434721

Fylder 1GB