Vollsmosesyge?
Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 09:18

Der er dukket en besynderlig sygdom op blandt mennesker fra de varme
lande i Odense, eller rettere: Blandt kvinderne! Sygdommen rammer kun
kvinder på kontanthjælp og symtomet er sygemeldinger, når der
indkaldes til aktivering eller regulær beskæftigelse. Flere af
kvinderne har været 15 år eller mere på kontanthjælp. Og når så
kommunen undersøger om de rent faktisk er syge, så bliver 85% på
mirakuløs vis pludseligt raske, spontan remission! Det var i al fald
tilfælde for 20 kvinder som Odense kommune undersøgte. Af mangel på
bedre navn kan man jo kalde den sygdom for Vollsmosesyge. Da jeg gik i
skole hed det ganske vist noget andet, men det vil vel ikke være
politisk korrekt at bruge sådan et begreb om mennesker fra de varme
lande?
Var det mon ikke en idé om andre kommuner også undersøgte denne
gruppe af mennesker for at finde ud af om der er tale om et meget
lokalt odensefænomen eller om det kendes over hele landet?

Fra : HC

Dato : 04-03-06 09:39

Var det mon ikke en idé om andre kommuner også undersøgte denne
gruppe af mennesker for at finde ud af om der er tale om et meget
lokalt odensefænomen eller om det kendes over hele landet?

Det findes uden tvivl over hele landet - og garanteret ikke kun hos
indvandrere... Dovenskab kender ikke til hudfarve\religion.

HC

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-03-06 10:15

HC wrote:
> [...]
>

> Det findes uden tvivl over hele landet - og garanteret ikke kun hos
> indvandrere... Dovenskab kender ikke til hudfarve\religion.

Men noget kunne tyde på det kender mere til nogen end til andre.

Fra : HC

Dato : 04-03-06 10:23

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Men noget kunne tyde på det kender mere til nogen end til andre.

Ja, det kunne det da tyde på.

HC

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 10:25

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Men noget kunne tyde på det kender mere til nogen end til andre.

Imamer instruerer ikke kun deres chef, kvinderne , om at føde flest
mulig børn, men også om at ISLAMS KRAV SKAL VÆRE ENDELØSE
og al chikane mod værtsfolket er god chikane

Bland dog ikke hudfarve ind i denne muslim-banalitet
Dovenskaben som slang kalder "voldsmosesyge" er KORANDIKTERET

Fra : @

Dato : 04-03-06 11:17

On Sat, 4 Mar 2006 10:15:11 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Men noget kunne tyde på det kender mere til nogen end til andre.

nu skal du jo ikke generalisere ud fra blot ca. 20.000 tilfælde,
det er kun enkelttilfælde som ikke kan bruges til andet end at lægge
freds og frihedselskende muhammedanere for had

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-03-06 10:43

HC <hc@fuckspam.dk> wrote:

> Det findes uden tvivl over hele landet - og garanteret ikke kun hos
> indvandrere... Dovenskab kender ikke til hudfarve\religion.
>
> HC

Dovenskab er undskyldt når alternativet er en marginalskatteprocent på
43% eller højere!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-03-06 12:15

"HC" <hc@fuckspam.dk> skrev i en meddelelse

> Det findes uden tvivl over hele landet - og garanteret ikke kun hos
> indvandrere... Dovenskab kender ikke til hudfarve\religion.

Så så du vist ikke indslaget: 5% dovenskab hos ikke-indvandrere - 40%
dovenskab hos indvandrere. Det tror du selvfølgelig, er et tilfælde.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 10:36

Hvem taler om dovenskab? Jeg taler om en underlig sygdom som kun ses
blandt den ovennævnte gruppe af indvandrerkvinder på kontanthjælp.

Fra : GB

Dato : 04-03-06 13:15

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in

> Hvem taler om dovenskab? Jeg taler om en underlig sygdom som kun ses
> blandt den ovennævnte gruppe af indvandrerkvinder på kontanthjælp.

Pjækketarmskatarrh?

Fra : Allan Riise

Dato : 04-03-06 10:27

Jesper wrote:
> [...]
> gruppe af mennesker for at finde ud af om der er tale om et meget
> lokalt odensefænomen eller om det kendes over hele landet?

Var det ikke en bedre idé at *alle* blev undersøgt, man kunne jo starte i
NoTrabajo's kommune, som du jo ikke går i rette med, men han er jo også
etnisk Dansker.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 04-03-06 10:57

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke en bedre idé at *alle* blev undersøgt, man kunne jo starte i
> NoTrabajo's kommune, som du jo ikke går i rette med, men han er jo også
> etnisk Dansker.

Nu har det ikke noget med No Trabajo at gøre, det er de muhamedanske koner
der bruger alle former for snyd og bedrag og dovenskab til at snyde sig fra
aktivering.

Kurt

Fra : HrSvendsen

Dato : 04-03-06 11:20

Allan Riise wrote:

> Var det ikke en bedre idé at *alle* blev undersøgt, man kunne jo
> starte i NoTrabajo's kommune, som du jo ikke går i rette med, men han
> er jo også etnisk Dansker.

Spiller han syg, eller er du bare ude på at ligge ham grundløst for had?

Fra : @

Dato : 04-03-06 11:24

On 4 Mar 2006 00:18:05 -0800, "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net>
wrote:

>Der er dukket en besynderlig sygdom op blandt mennesker fra de varme
>lande i Odense, eller rettere: Blandt kvinderne! Sygdommen rammer kun
>kvinder på kontanthjælp og symtomet er sygemeldinger,

kuren er simpel og effektiv, fjern kontanthjælp

er dette ikke lovligt så lav loven om

<Hvidbjerg Thyholm>
en somalisk kvinde forsøgte sig med at klage over trætte ben, kunne
ikke stå op en hel dag og mente derfor at skulle fritages for
aktivering, hun blev spurgt om hun så ville enten sidde eller ligge,
møde op til aktivering skulle hun, så kunne hun pludselig passe sin
aktivering som alle andre

Fra : Thomas J.

Dato : 04-03-06 11:21

Den 4 Mar 2006 00:18:05 -0800 sendte "Jesper"
<spambuster@users.toughguy.net> følgende røgsignaler:

> [...]
>tilfælde for 20 kvinder som Odense kommune undersøgte. Af mangel på
>bedre navn kan man jo kalde den sygdom for Vollsmosesyge.

Det er nok fugleinfluenza, da de jo har en stor forkærlighed for
fjerkræ.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04