Sexreguleringsregler
Fra : Martin K

Dato : 03-03-06 17:42

En meget sjov samling regler om sex fra forskellige lande her.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=337292

Det er mest fra vestlige lande, i den muslimske verden er de jo endnu
sindssygere med henrettelse af bøsser og utro, men det har Ekstra Bladet nok
fravalgt for ikke at ødelægge stemningen.

Men det er egentligt underligt, hvad der er der gør, at vi mennesker er så
vilde med at lave regler for, hvad andre må og ikke må på det seksuelle
område. Det virker ikke som om, det altid er nogen lige rationelle
overvejelser, der ligger bag.

I Danmark er vi relativt frisindede, men vi har dog stadig nogen regler, der
virker som om, de mere er opstået ud fra et eller andet irrationelt behov
for at lave regler for andres seksualitet, end ud fra et reelt behov for at
beskytte borgerne mod sexovergreb. Det mest grelle tilfælde er nok forbudet
mod tegninger, der forestiller personer under 18 år i seksuelle situationer.

--
Martin K

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-06 18:20

Martin K wrote:
> En meget sjov samling regler om sex fra forskellige lande her.
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=337292

"I Estland er det ulovligt at spille skak under elskovsakten."

Lidt sød synes jeg - man forestiller sig sædelighedspolitiet komme farende
ind under akten og udbryde - skakmat!

" Minnesota må mænd ikke sove med deres koner, hvis de lugter af hvidløg."

Den kunne man godt bruge på verdensplan - ville muligvis løse
overbefolkningsproblemet.

"I Rusland er kys i offentligheden forbudt."

Virkelig sjov - de farer rundt og kysser hinanden som gale derovre. Hvem
mindes ikke det hede møs Gorbatjov tvang ned i skuffen på Honegger?

"Hvis en mand i Uruguay snupper sin kone i seng med en anden mand, har han
ret til at dræbe begge eller skære konens næse af og kastrere elskeren."

Den ordning havde vi faktisk selv under Jyske Lov. Hvad drabsdelen angår.

"Florida forbyder indbyggerne sex med hulepindsvin."

Øhhh ? Ja, det er vel til at leve med.

"I Ungarn er det forbudt at have lyset tændt under sex."

Er det så mændene eller damerne, der er så grimme, at man har været nødt til
at lave den lov?

"I 28 amerikanske stater er oralsex forbudt."

Og man tjekker det ved at se efter om manden har fået lort på hagen .. eller
et eller andet.

> [...]
> grelle tilfælde er nok forbudet mod tegninger, der forestiller
> personer under 18 år i seksuelle situationer.

Ja, det er en skændsel med den fuldkommen idiotiske indskrænkning i
ytringsfriheden.