Gucci Helle er en belastning for soccerne
Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-06 00:15

Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, er en hindring for at
partiet kan vinde regeringsmagten. Det viser en undersøgelse fra Greens
Analyseinstitut i Børsen.

16 procent vil af vælgerne, som i dag stemmer på andre partier end
Socialdemokraterne, være fristet til at stemme på partiet, hvis Helle
Thorning-Schmidt træder tilbage.

Tallet viser det potentiale for fremgang, som Socialdemokraterne har i
vælgerkorpset.

Til sammenligning har Venstre, De Konservative og Dansk Folkeparti mulighed
for at vokse med 6 procent, hvis deres partiledere blev skiftet ud.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/03/02/232355.htm?rss=true

Hvem skulle de dog indsætte i stedet? Virker det ikke nærmest som om partiet
har mistet sin sjæl og hele tiden skal føle sig frem via meningsmålinger
efter hvilken retning, det ønsker, Danmark skal bevæge sig?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-03-06 01:22

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Hvem skulle de dog indsætte i stedet? Virker det ikke nærmest som om partiet
> har mistet sin sjæl og hele tiden skal føle sig frem via meningsmålinger
> efter hvilken retning, det ønsker, Danmark skal bevæge sig?

Mette Frederiksen ;)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : GB

Dato : 03-03-06 18:15

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Mette Frederiksen ;)

Ja, de opfører sig jo i forvejen som en gang tudefjæs, så hvorfor dog
ikke???

Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 21:58

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Mette Frederiksen ;)

Tudeprinsessen? Så kan S godt snart gøre Skovflåtpartiet selskabet under
spærregrænsen!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Tony

Dato : 03-03-06 01:23

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Til sammenligning har Venstre, De Konservative og Dansk Folkeparti
> mulighed for at vokse med 6 procent, hvis deres partiledere blev skiftet

De kunne da prøve at ringe til Poul (cykelhjælm ) Nyrup,og høre om han vil
prøve at rette skuden op.
( 4 more years ) ha ha ha .

Tony

Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 21:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote:

> De kunne da prøve at ringe til Poul (cykelhjælm ) Nyrup,og høre om han vil
> prøve at rette skuden op.
> ( 4 more years ) ha ha ha .
>
> Tony

Du mener Poul "Der-vil-ikke-blive-pillet-ved-efterlønnen" Nyrup? Er du
ude på at henrette det stakkels parti med lethal injection?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 03-03-06 08:51

> [...]

> har mistet sin sjæl og hele tiden skal føle sig frem via meningsmålinger
> efter hvilken retning, det ønsker, Danmark skal bevæge sig?

Partiet HAR mistet sin sjæl. Det så vi da partimedlemmer gjorde deres bedste
for at chikanere Lykketofts modkandidat. Et arbejderparti uden en arbejder i
spidsen applerer ikke til arbejderklassen.

Nu er der dem, som hævder at der snart ikke er en arbejderklasse mere. De
sidder nede på plejehjemmet i bleer, som skal bruges to gange af
sparehensyn, hvorefter at de bliver målgruppen for Dansk Folkeparti istedet.

Jeg kan ikke se deres vej ud af suppedasen.

Dels har man aldrig betragtet butiksansatte som ægte arbejdere og det er i
servicefagene af man finder det største vælgerpotentiale. Man har kun brug
for de butiksansatte den 1. maj, hvor nogle skal sælge bajerne.

Dels er størstedelen af nye de professionelle politikere uddannet på højre
læreranstalter, hvorefter at de er gået direkte ind i politik. Det skal
nogle dygtige politikkere, men også faren for at de taler fag-sprog. Det
betyder at deres snak er lige så meningsløst for den almindelige
kontoransatte, som en samtale på kontoret mellem to it-folk.

Helle er færdig. Partiet er færdigt. De ved det bare ikke endnu.
Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm

Fra : Lyrik

Dato : 03-03-06 10:09

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at chikanere Lykketofts modkandidat. Et arbejderparti uden en arbejder
> spidsen applerer ikke til arbejderklassen.
+++++++++++++++++++++++++++
Du har ret. Partiet er en del af dansk kulturhistorie. Det er lønmodtagernes
parti. Det er den gode sociale services forkæmpere. Det er forkæmper for de
svageste.

Helle Thorning Schmidt har forsøgt at forvandle det til et anglofilt
labourparti ikke ret meget forskelligt fra sparekartoffel-venstre.
Socialdemokratiet har bevæget sig fra venstre og ind imod midten. Helle
trækker af al kraft for at få det over midten og hen hvor Tony Blair
befinder sig.
Men danskerne vil ikke derhen.
De afskyr de anglofiles manglende sociale dimension.

Der skal være nogen der fastholder den oprindelige kulturelle linie. Men der
er et problem. Landets befolkning er blevet noget rigere. Så hvor er det
lige S skal sætte ind?
Elementært min kære Watson. Serviceforringelserne på hospitalsområdet
skriger til himlen.
Folk ryger ud før de er raske og må indlægges igen med sår der springer op.
Psykisk syge bliver afvist ved døren til psykiatrisk skadestue og dør i
lange baner. Kommunerne bliver presset med besparelser langt ud over hvad
der er råd til, mens staten tager pengebade som en anden Joakim von And.
Der er den katastrofale mangel på boliger til den enlige lønmodtager.

Her kunne Frank have boltret sig i den politiske manege og givet Anders den
ene blodtud efter den anden.
Men Helle forpasser chancen, for hun har Tony Blairs holdning om at en
papkasse er et godt hjem som man selv har valgt.

Hun kan ikke hente kraft fra S-plantens rødder, for hun er et topskud podet
ind på en anden plante. Den plante hedder Labour.

Hilsen
Jens

Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 21:58

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
> for at chikanere Lykketofts modkandidat. Et arbejderparti uden en arbejder i
> spidsen applerer ikke til arbejderklassen.

Hvaffor en arbejderklasse? Dem der bor i villaer og rækkehuse og kører i
bil og tager på ferie til Thailand, drikker rødvin til bøfferne som de
steger på deres Weber-grill i haven omgivet af ligusterhæk?

> Nu er der dem, som hævder at der snart ikke er en arbejderklasse mere. De
> sidder nede på plejehjemmet i bleer, som skal bruges to gange af
> sparehensyn, hvorefter at de bliver målgruppen for Dansk Folkeparti istedet.

Nemmerlig!

> Jeg kan ikke se deres vej ud af suppedasen.

Ej heller jeg.

> Dels har man aldrig betragtet butiksansatte som ægte arbejdere og det er i
> servicefagene af man finder det største vælgerpotentiale. Man har kun brug
> for de butiksansatte den 1. maj, hvor nogle skal sælge bajerne.

Og sosssepartiet markedsfører kun sig selv den 1. maj?

> [...]
> kontoransatte, som en samtale på kontoret mellem to it-folk.
>
> Helle er færdig. Partiet er færdigt. De ved det bare ikke endnu.

Helle er færdig som popsanger fordi hun ikke har holdt diciplin i
gruppen, så spiller ingen længere dér af samme nodeblad.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : N.J.H.

Dato : 03-03-06 11:02

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, er en hindring for at
> partiet kan vinde regeringsmagten. Det viser en undersøgelse fra Greens

Vent nu og se. Hun lyder da meget fornuftig af en kvinde og en
socialdemokrat at være. Hun skal bare lave en eller anden sikkerhed for at
der bliver værnet om Danmarks interesser, således vi ikke har flere "gæster
i huset" end vi kan enes med og så vi kan enes indbyrdes.

Socialdemokratiet tænker mere langsigtet, end f.eks konservative gør.

Men tør vi stole på hende?

Fra : HrSvendsen

Dato : 03-03-06 11:20

N.J.H. wrote:

> [...]
> indbyrdes.
>
> Socialdemokratiet tænker mere langsigtet, end f.eks konservative gør.

Behøver vi stole på hende - hvad andet har hun at byde på, som vi meget
gerne vil have?

Fra : Jesper

Dato : 04-03-06 21:58

N.J.H. <NJH@oncable.dk> wrote:

> [...]
> der bliver værnet om Danmarks interesser, således vi ikke har flere "gæster
> i huset" end vi kan enes med og så vi kan enes indbyrdes.

Det er ikke nok at værne om udlændingepolikken. Sosserne må længere frem
på banen, målene bliver ikke scoret ved at man graver sig ned i sit eget
straffesparksfelt. Det er længe siden nogen i det parti har forsøgt sig
sig på noget offensivt og sosserne er så langt bagud at de skal frem på
banen.

> Socialdemokratiet tænker mere langsigtet, end f.eks konservative gør.

Gør de? Hvor mange forlig har S været med i ift K?

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Tveskaeg

Dato : 03-03-06 12:18

On Fri, 3 Mar 2006 00:15:27 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Socialdemokraternes formand, Helle Thorning-Schmidt, er en hindring for at
>partiet kan vinde regeringsmagten. Det viser en undersøgelse fra Greens
>Analyseinstitut i Børsen.

Thorning Schmidts største fejltagelse var at hun ikke betingede sig at
hun frit kunne rydde op i partiet.

Jeg har sagt det før og gentager det gerne.

S kommer aldrig til magten før der hårdt og brutalt luges ud blandt
alle de illoyale skiderikker startende med Svend Auken.

Fra : Lyrik

Dato : 03-03-06 13:29

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> S kommer aldrig til magten før der hårdt og brutalt luges ud blandt
> alle de illoyale skiderikker startende med Svend Auken.
+++++++++++++++++
Et hus i splid med sig selv kan ikke bestå<Bibelen>

Hilsen
Jens

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-03-06 22:29

Lyrik <lyrikfjern@heaven.dk> wrote:

> Et hus i splid med sig selv kan ikke bestå<Bibelen>

Eller Abraham Lincoln. Han kan selvfølgeligt have citeret bibelen...

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Norma

Dato : 03-03-06 19:10

> [...]
> partiet har mistet sin sjæl og hele tiden skal føle sig frem via
> meningsmålinger efter hvilken retning, det ønsker, Danmark skal bevæge

Hvorfor kalder du hende Gucci Helle?
I mine og de fleste af mine bekendtes øjne står hun for alt andet end
"Gucci", hvilket jeg i øvrigt mener er en ligegyldig standard, selv om den
måske står for en vis kvalitet, hvilket Helle absolut ikke gør.

Hun er " en ommer" som det hedder for tiden

Norma