DK-politiker Rohde: 12 männer suchten toch~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-03-06 22:04

Eine tochter eines der 12 zeichner, die den profet Mohammed für
Jyllands-Posten zeichneten, ist in ihrer schule von 12 mohammedanischen
männern gesucht worden. Dies teilt Jens Rohde (partei Venstre) mit.

Eine gruppe mohammedanischer männer hat versucht eine tochter der 12
zeichner in ihrer schule zu fassen zu bekommen, die den profet Mohammed
für Jyllands-Posten zeichneten.

Das teilte Venstre-sprecher Jens Rohde mit, als er in TV Avisen
(nachrichtensendung des dänischen fernsehens, aü) den angriff von ihm
und des premierministers auf die wirtschaft erklären sollte, wonach
diese ihre geschäftsinteressen über die äusserungsfreiheit setzt.

Leben unter der erde

Das leben der 12 zeichner ist vollständig auf den kopf gestellt
worden; nach erhalt von todesdrohungen leben sie unter der erde.

'Und eine tochter eines der zeichner wurde von 12 mohammedanischen
männern in der schule gesucht, die die tochter zu fassen bekommen
wollten. Zum glück war sie nicht in der schule', sagte Jens Rohde
unter anderem zu TV Avisen.

Treffen mit den zeichnern

Jens Rohde erzählte später gegenüber Ritzau (dänische
nachrichtenagentur, aü), dass er diese information während eines
treffens mit den zeichnern erhielt.

Es war nicht möglich einen kommentar von Politiets
Efterretningstjeneste (dänischer inlandsnachrichtendienst, aü) zu
diesen informationen zu bekommen.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 22:12

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev

Find et andet sted at sende dit Prøjsersprog, støvletramp og marchmusik.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-03-06 22:19

Tony wrote:
> "Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev
>
> Find et andet sted at sende dit Prøjsersprog, støvletramp og
> marchmusik.

Akja - ytringsfriheden har mange modstandere.

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 22:23

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Akja - ytringsfriheden har mange modstandere.

Det har ikke en skid med modstand af ytringsfriheden at gøre.
Sålænge han kan tale Dansk, kan han bare skrive på Dansk.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-03-06 22:41

Tony wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det har ikke en skid med modstand af ytringsfriheden at gøre.
> Sålænge han kan tale Dansk, kan han bare skrive på Dansk.

Sikke noget vås. Jeg taler dansk men skriver f.eks. på engelsk herinde, når
det er på sin plads. Af hensyn til et publikum, der ikke forstår dansk.

Du kan da også bare lære at tale tysk eller alternativt bruge filtret, hvis
det går dig så meget på.

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 22:57

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev

> Sikke noget vås. Jeg taler dansk men skriver f.eks. på engelsk herinde,
> når det er på sin plads. Af hensyn til et publikum, der ikke forstår
> dansk.

Jeg går sandelig ud fra at de fleste her i NG forstår dansk.

Tony

Fra : HrSvendsen

Dato : 02-03-06 23:22

Tony wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev

> Jeg går sandelig ud fra at de fleste her i NG forstår dansk.

Ikke når der krydspostes. I forbindelse med denne Muhammedsag er det flere
gange sket krydspostning til andre landes NG'er. Det er jo en sag af
international interesse.

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 23:31

> Ikke når der krydspostes. I forbindelse med denne Muhammedsag er det flere
> gange sket krydspostning til andre landes NG'er. Det er jo en sag af
> international interesse.

Selvfølgelig, men jeg havde nu hellere foretrukket, det var skrevet på
Spansk.

Tony

Fra : GB

Dato : 03-03-06 18:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in

> Selvfølgelig, men jeg havde nu hellere foretrukket, det var skrevet på
> Spansk.

Det står dig frit for at lave en oversættelse og poste den.

Og luk så arret.

Fra : GB

Dato : 03-03-06 18:23

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in news:44076a3c$0$15793$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg går sandelig ud fra at de fleste her i NG forstår dansk.

Hallo, vi lever i et globaliseret, multietnisk samfund. Er du
främlingsfientlig, eller rasse, eller hür?

Fra : Egon Stich

Dato : 03-03-06 16:18

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det har ikke en skid med modstand af ytringsfriheden at gøre.
> Sålænge han kan tale Dansk, kan han bare skrive på Dansk.
>
> Tony

Nå, piner det dig, ikke at kunne sprog?
Her i den multikulturelle globale andedam?
Så må du jo på skole

MVH
Egon

Fra : GB

Dato : 03-03-06 18:22

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in news:44075fcf$0$15788$14726298
@news.sunsite.dk:

> Find et andet sted at sende dit Prøjsersprog, støvletramp og marchmusik.

Nå, man har nok ikke lært tysk i skolen? Og hvordan kan du høre støvletramp
og marchmusik i en tekstbaseret usenet-gruppe? Tror du ikke lige du skal
slukke for den iPod du har glemt, at du har på?

Michael: Kümmere dich nicht um diese Halal-hippies, sie denken, dass wenn
man auf Deutsch schreibt, muss man auch ein Nazi sein. Solche Arschlöcher.

Fra : Alucard

Dato : 03-03-06 20:24

On 03 Mar 2006 17:21:48 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>man auf Deutsch schreibt, muss man auch ein Nazi sein. Solche Arschlöcher.

Hahahahaha.....

Alucard (som godt kan læse tysk)... ))

Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-03-06 22:25

HrSvendsen schrieb:

> Akja - ytringsfriheden har mange modstandere.

Og jeg troede at Tony var en af de gode...

--

.

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 22:30

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

HrSvendsen schrieb:

> Akja - ytringsfriheden har mange modstandere.

Og jeg troede at Tony var en af de gode

Det er jeg også.

Tony

.

Fra : Aksel

Dato : 02-03-06 23:18

> Det er jeg også.
>
> Tony

Hvorfor skaber du dig så over andres indlæg, der er adskillige engelske her,
hvorfor må der så ikke være tyske?

Aksel

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 23:23

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skaber du dig så over andres indlæg, der er adskillige engelske
> her, hvorfor må der så ikke være tyske?
>
> Aksel

Fordi det er en Dansk NG, og manden taler udmærket Dansk.

Tony

Fra : Rea721

Dato : 03-03-06 18:04

I news:44077075$0$15783$14726298@news.sunsite.dk
skrev Tony følgende tekst:

> Fordi det er en Dansk NG, og manden taler udmærket Dansk.

Og??

Han kan skrive på serbo kroatisk hvis han vil...det er hans ret.
Der er ingen krav om dansk skrift i denne eller andre grupper for den sags
skyld.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-03-06 22:29

Tony schrieb:

> Det har ikke en skid med modstand af ytringsfriheden at gøre.
> Sålænge han kan tale Dansk, kan han bare skrive på Dansk.

Denne lidt forenklede metode var for at vise at meldingen spredes,
uafhængigt af officielle medier. Tysk og engelsk er gjordt. Nu kommer
hollandsk og fransk. Har det med prøjseri at gøre?

Fra : Andreas Haas

Dato : 02-03-06 22:43

Michael Laudahn <laudahn2002@yahoo.se> wrote:

> Eine gruppe mohammedanischer männer hat versucht eine tochter der 12
> zeichner in ihrer schule zu fassen zu bekommen, die den profet Mohammed
> für Jyllands-Posten zeichneten.

Ich kann nicht verstehen, warum Mohammed immer als "Prophet" bezeichnet
wird. Für mich als Protestant war er ganz sicher kein Prophet Gottes! Um
nutzlose Diskussionen darüber zu vermeiden, was Mohammed genau war, wäre
es sinnvoll "islamischer Prophet Mohammed" zu schreiben.

I'm having problems to understand, why Mohammed is called "prophet" so
many times. For me as a protestant he was for sure no prophet of god! In
order to avoid useless discussion about Mohammed's religious
classification, it would be reasonable to write "islamic prophet
Mohammed" instead.

cross post to sce

Andreas
--
"Nicht in der Macht, sondern in der Wahrheit ist Gott" (Tolstoi)

Fra : 1X2Willows

Dato : 03-03-06 01:50

"Andreas Haas" wrote
> [...]
> nutzlose Diskussionen darüber zu vermeiden, was Mohammed genau war, wäre
> es sinnvoll "islamischer Prophet Mohammed" zu schreiben.

Um nutzlose Diskussionen darüber zu vermeiden, was Gott genau sein soll,
wäre es sinnvoll "menschliche Wahnvorstellung" zu schreiben.

Dan

Fra : Fermin Sanchez

Dato : 03-03-06 14:28

On Thu, 2 Mar 2006 16:50:17 -0800, 1X2Willows wrote:

> Um nutzlose Diskussionen darüber zu vermeiden, was Gott genau sein soll,
> wäre es sinnvoll "menschliche Wahnvorstellung" zu schreiben.

ROTFLMFAO!!!!

X'Posted to: de.soc.politik.misc,ch.talk,dk.politik,no.samfunn.politikk.diverse,soc.culture.europe
F'Up2: ch.talk
--
Gruss
Fermin Sanchez

"Statistics are for losers." - Scotty Bowman

Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-03-06 22:55

Tony schrieb:

> Det er jeg også.

Du skal nok helst undskylde dig fuldstændigt og nu, for ellers er der
større fare for den nærmestbeliggende dannebrog. Skulle jeg under mit
optog også finde en af jeres ambassader, ja men desto bedre...

Fra : Tony

Dato : 02-03-06 23:11

Tony schrieb:

> Det er jeg også.

Du har også humor ?

Tony

Fra : sbrothy@gmail.com

Dato : 02-03-06 23:25

Fordi manden er nationalist. Det indebærer naturligvis at man hverken
forstår svensk eller tysk. Hvad skal man med de mennesker og deres
latterlige sprog? De kan jo bare tage hjem til Bagdad. Hvor nemt er det?

Fra : Michael Laudahn

Dato : 02-03-06 23:32

sbrothy@gmail.com schrieb:

> Fordi manden er nationalist. Det indebærer naturligvis at man hverken
> forstår svensk eller tysk. Hvad skal man med de mennesker og deres
> latterlige sprog? De kan jo bare tage hjem til Bagdad. Hvor nemt er det?

Nej nu tror jeg ikke Tony og jeg har strid mere. Han har jo imidlertid
forstået hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Og hvis ikke, så kan han
læse det igen her: http://tinyurl.com/frq66 .