Danske aviser og Festen
Fra : Norma

Dato : 02-03-06 19:04

Jeg vil sige mine avisabonnementer op!

De minder mig om filmen "Festen", der skånselsløst blotlagde typiske danske
fámiliedramaer.

Men jeg kan ikke mere!

Jeg gider ikke læse mere om for og imod, tilsværtning af modstandere,
nedgøring af alle argumenter.

Det er jo helt vildt, at mennesker, der f.eks nedgør Danmark for ikke at
kunne indse, at vi bor i en "global landsby", råber deres kritik af landet
ud, som om de ikke vidste, at vi boede i en "global landsby", hvor alle vil
kunne læse, hvad de skriver.

Guderne bevare os.

Kloge danskere holder deres kæft, eller smiler fra nu af.

For der er vist ikke mere at sige, end der allerede er sagt.

Alle argumenter er hørt.

Historien er slut.

Alle, der kan opføre sig ordentligt, bør gøre det.

Norma

Fra : E.M.

Dato : 02-03-06 19:30

> Historien er slut.
>
> Alle, der kan opføre sig ordentligt, bør gøre det.
>
> Norma

Det er der jo så desværre alt for mange der ikke kan!!

E.M.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 02-03-06 20:29

Norma wrote:
> [...]
> kunne læse, hvad de skriver.
>
> Guderne bevare os.
>
> Kloge danskere holder deres kæft, eller smiler fra nu af.

Nå, har du også den fornemmelse.
Når alle argumenter er hørt, plejer det næste, der skal ske at
være, at der indtræffer noget nyt.

Verden består gudskelov ikke kun af ord og argumenter, men også af
begivenheder.

Til dato har vi kun oplevet optakten, tror jeg. Der kommer til at ske
en hel del mere i denne sag, gætter jeg på.

Steen Hjortsø

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 02-03-06 20:42

contra@tdcspace.dk wrote:

> Til dato har vi kun oplevet optakten, tror jeg. Der kommer til at ske
> en hel del mere i denne sag, gætter jeg på.

Problemet vil eksistere så længe islam, eller den vestlige verden,
eksisterer. Jeg er helt enig i at der vil ske mere.

Jeg tror der vil ske så meget mere, at 9/11 engang vil blive set som et
lille varselsskud inden løjerne for alvor gik løs...

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen